2009. november 29., vasárnap

Egy kis részlet az 5. fejezetből!

Holnap felrakom az 5. fejezetet, de addig is itt egy kis részlet, hogy könnyebb legyen kivárni! Meg egy kicsit fel is csigáz titeket! XD


- Kristen, minden rendben? – Taylor aggódva simított végig a kezemen. Akkor vettem észre, hogy milyen görcsösen szorítom a magazint. Beletelt egy percbe mire válaszolni tudtam.
- Persze! Mehetünk. – feleltem. Visszadobtam az újságot és gyorsa léptekkel elindultam.

- Sajnálom, nem gondoltam, hogy ez bánt téged! Azt hittem … - megálltam és felé fordultam. Láttam rajta, hogy éppen leesik neki, hogy egy féltékenységi rohamnak volt a szemtanúja.
- Mi? Dehogy bánt! – mondtam egy zavart nevetés kíséretében. Taylor összeráncolta a homlokát, látszott, hogy egy szavamat sem hitte el.

- Én nem gondoltam, hogy köztetek tényleg folyik valami. Mármint jó, tök jóban vagytok és látszik, hogy szeretitek egymást, de akkor sem gondoltam, hogy a pletykáknak lehet valóságalapja! – csak úgy dőlt belőle a szöveg és érezni lehetett, hogy nagyon meglepte az imént tett felfedezése.

- Mert nincs is semmi valóságalapja! – próbáltam ellenkezni.
- Tényleg eléggé érdekesen viselkedtek egymással. Nem is értem miért nem gondoltam rá eddig! – egyáltalán nem figyelt arra, amit mondtam, hogy ellenkeztem. Csak a magáét fújta.
- Elég! – erre megállt. Lehet, hogy kicsit túl erélyesen szóltam. – Téma lezárva, oké? – nem akartam erről beszélni.
- De …

- Nincs semmi de! – tovább indultam. Taylor felfogta és nem is zaklatott tovább a dologgal. Viszont, azt tudtam, hogy világossá vált előtte, hogy részemről nem csak barátságról van szó. De nem forszírozta a kérdést. Abban biztos voltam, hogy ez után Robbal nem akarok semmilyen kapcsolatot sem...
Holnap folytatás! :)

3 megjegyzés:

  1. istenem de kegyetlen! persze jó értelemben :) már nem bírok várni!!!! da azért ezzel még jobban felcsigáztál ha ez lehetséges :)

    VálaszTörlés
  2. Hiiiiiii,te gonooosz alavalo csaaj vaagy!!!Hogy kepzelted h itt hagyod abba???:(:(Ohh legyszii rakd fel most a koviit!!En nem birok es nem is akarok varni"durcas"Szoval legyszii rakd fel"hatalmasa bociszemekkel nez es nagyokat pislog'Pusziiiii

    VálaszTörlés
  3. nem akarunk váárni:D:Dne legyéél ilyen:)
    új fejit akarunk most:D:D
    és am muszály volt itt abbahagynod.xD
    most itt találgatunk h mi lesz:D:D
    szal siess és hnap este legyen fenn az új fejii:D:D
    előre is köszi:P
    pusziih

    VálaszTörlés