2010. március 7., vasárnap

26. fejezet

Rejtély

Lányok, köszönöm a türelmet és a jutalmatok ez a fejezet! :P Jó nem… Szóval lehet, hogy nem fogtok szeretni ezután a fejezet után, sőt biztos!xD Ha valami nem világos lehet kérdezni a chatben, ha elolvastátok! Persze, csak olyat, amire válaszolhatok!:)
Na, de nem húzom tovább az időt!
Puszi: Lady

A telefon csörgésére ébredtem fel, de mire megfordultam, Rob már nem volt mellettem. Megdörzsöltem a szemem és kimásztam az ágyból, hogy megkeressem és megtudjam, ki az hajnalok hajnalán. Igazából tíz óra van, de mind egy.
Álmosan kibotorkáltam a nappaliba, aminek a közepén ott állt és éppen beszélt. Megálltam és vártam, hogy letegye.
- ez igaz, de nem a te dolgod!... nem… figyelj, ez nem a legalkalmasabb erre, majd megbeszéljük máskor!... jó, szia – letette, majd megfordult és úgy tűnt, mint aki meglepődött, hogy ott lát.

- Ki volt az? – kérdeztem ásítva. Beletúrt a hajába és egy pillanatnyi gondolkozás után válaszolt.
- A menedzserem – felelte tömören. Felvontam a szemöldököm a válasz hallatán, majd vállat vonva el akartam sétálni mellette. – Hova mész? – elkapta a derekam és visszahúzott magához.
- Cigizni indultam! – mondtam és igyekeztem lefejteni időközben csípőmre vándorolt kezeit.
- Inkább bújjunk vissza az ágyba! – kezei mintha rám ragadtak volna, nem engedtek. Sóhajtva engedtem a „kényszernek” és ismét Rob mellkasán találtam magam. Aminek örültem, hiszen az elkövetkezendő napokban megint forgatunk és alig lesz időnk egymásra.

*

Így is volt. Átkoztam Davidet, amiért teljesen leszívta az energiánkat és nem tudtunk rendesen egymással foglalkozni.
- Kicsim, hányra is megyünk? – szólt ki a fürdőszobából egyik este. A mai program Jackson koncert. De lehet, hogy én nem megyek, ugyanis ez a hiú félnótás már fél órája a fürdőszobában trónol és én nem jutok be. Még mindig zuhanyzásra állok sorba.
- Kilencre! – megálltam a fürdőszoba ajtóban és mily meglepő módon Rob éppen a haját babrálta a tükör előtt. – Ugye tudod, hogy pontosan tizenkét perce foglalkozol a hajaddal – egy lemondó sóhaj szakadt fel belőlem.
- Tényleg? Észre sem vettem – hát persze hogy nem vette. Fintorogva kimentem, hogy elővegyek néhány ruhát. El sem hittem, mikor végre bemehettem a fürdőszobába és elkezdhettem a készülődést.

Két óra múlva, fél óra késéssel – természetesen Rob miatt – már meg is érkeztünk a helyszínre. Nem volt nagyszabású buli, csak kevesen voltak és én pont ezt élveztem. Rob már legalább a hatodik sört itta zsinórban. Általában nem szokott zavarni, mivel én is szeretem a piát, de most valahogy nem tetszett.
Természetesen minden nő körülötte legyeskedett és a sör hatására, valahogy nem volt olyan visszautasító, mint szokott. Már elég régóta beszélgetett egy barnával, amit nem néztem jó szemmel. Sőt, a csaj fejét már el is képzeltem egy jó kis dárctáblaként, amelyet unalmas óráimban dobálhatok.

Mikor meguntam a beszélgetést Nikkivel – miközben folyamatosan szemmel tartottam Robot -, leültem egy asztalhoz. Úgy döntöttem nem idegesítem magam, miért ne beszélgethetne másokkal is.

Unottan pöckölgettem a szalvétámat, mikor Kellan és valami haverja leült hozzám. Velük kezdtem beszélgetni és meg is feledkeztem a zavarom okáról. Kellan haverja legalább olyan idióta volt, mint a mi mackó barátunk, így remekül szórakoztam rajta. Egyszer csak Rob csúszott mellém és néhány percnyi csönd után a fülemhez hajolt.

- Megyünk? – kérdezte sürgetően. Persze, hogy akkor akar menni, mikor végre jól érzem magam.
- Maradjunk még egy kicsit – néztem rá boci szemekkel.
- De én fáradt vagyok! – folytatta türelmetlenül.
- Én meg most kezdem magam jól érezni! – közöltem vele, mire felsóhajtott. – De ha szeretnél menj, én még maradok! – erre rám meredt, majd felvonta a szemöldökét és úgy válaszolt.
- Ahogy gondolod! – felállt és otthagyott, se puszi se pá. Megütközve bámultam magam elé, nem szokott ilyen lenni. Talán egy fél órát beszélgettem még a fiúkkal, de már koránt sem éreztem jól magam. Aztán úgy döntöttem megyek Rob után.

Beléptem a szobába és meglepetten tapasztaltam, hogy Roba a kanapén fekszik és unottan kacsolgatja a tv-t.
- Azt hittem fáradt vagy! – ledobtam a kabátomat és leültem vele szembe.
- Azt hittem nem érdekel! – mondta gúnyosan. Ennek tényleg van valami baja, nem csak én vagyok a paranoiás.
- Mi a franc bajod van? – kérdeztem kissé talán túl hevesen.
- Azon kívül, hogy egy idegen pasival szórakoztál és engem le se szartál semmi! – közölte két csatorna váltás között.
- Talán ha nem a kis barnával vagy elfoglalva, akkor nem kellett volna más társaságát keresnem! – fújtattam dühösen.

- Én nem…
- Persze, te sosem! – fogtam magam és a szoba felé indultam, nem volt kedvem vitatkozni vele. Mégis mit képzel ez? Ő szórakozik és még neki áll feljebb.
Jól felhúztam magam, még akkor is puffogtam, mikor a pizsamámat készültem átvenni. De mikor megfordultam, észrevettem, hogy az ajtónak támaszkodva figyel. Vajon mióta állhat ott?

- Kimennél? Szeretnék átöltözni! – hangomból csak úgy áradt a düh.
- Mióta kell kimennem, mikor átöltözöl? – kérdezte, miközben próbált elfojtani egy mosoly. Ilyen viccesnek találja? Lássuk ez mennyire tetszik neki.
- Most óta! Kifelé! – intetem neki, de egy tapodtat sem mozdult. – Hát jó! – fujtatva elindultam kifelé, gondoltam majd máshol átöltözöm. De ez csak terv maradt. Elkapta a karom és a falhoz szorított.

- Nagyon beindít, mikor ilyen vagy! – suttogta a nyakamhoz. Beleborzongtam, ahogy lehelete finoman csiklandozta azt a területet. Rob elégedetten elmosolyodott, ahogy észlelte a hatását. Én meg felsóhajtottam, mikor megéreztem finom nyelvét a nyakamon. Elég Kristen, állj ellen!
- Azt hiszed ennyivel el van intézve? Mert akkor nagyot tévedsz. Nem érdemeltem ki ezt a viselkedést! – igyekeztem minél határozottabban mondani, de a mondta közben, néha elakad a lélegzetem.

- Igazad van! – elhúzódott a nyakamtól és komoly tekintetét az enyémbe fúrta. – Sajnálom, de nem bírom elviselni, ha egy pasi akár csak rád néz! Csak magamnak akarlak – komoly tekintetéből valami furcsa, új dolgot olvastam ki. Mintha félne…
- Csak a tiéd vagyok! – nyögtem elkápráztatva kitartóan vizslató szemeitől. Aztán valami furcsa kezdődött. Először egy szenvedélyes csókkal örvendeztetett meg, alig kaptam levegőt, ahogy nyelveink vadul játszottak egymással. Már vártam a folytatást, de nem az történt amire számítottam.

Rob egy cseppet sem finomnak nevezhető módon lehúzta rólam a pólóm, de ez még csak a kezdet volt. Ugyan így szabadított meg a többi ruhámtól is. Ledöbbenve álltam a falnál, nem értettem, most mi van. De nem zavartatta magát, egy pillanat alatt megszabadult a saját ruháitól is – a segítségem nélkül - és az ágy felé húzott. Meg akartam kérdezni, mégis mit tervez most, de nem volt rá lehetőségem. Leült az ágyra és se szó, se beszéd engem az ölébe rántott.
Több dolog történt egy időben. Megéreztem magamban, mire Robbal szinkronban felnyögtem. Testem átjárta az ismerős bizsergés és ebben a pillanatban már semmi sem érdekelt. Csak Ő! Kezei a fenekemre csúsztak, erősen tartva. Furcsa, nem volt semmi előjáték, mégis annyira élveztem, mintha már egy órája várnék erre.

Rob hangosan nyögve a melleimet szívogatta és egyre gyorsabban mozgott.
Körmeimmel végigszántottam meztelen hátán, mire finoman beleharapott az érzékeny bőrbe. Teljes eufóriában kapaszkodtam vállaiba, semmit sem lassítva a Rob által diktált észveszejtő tempón. Úgy éreztem menten felrobbanok, túl sok volt nekem. Arcomat nyögve Rob nyakába temettem, miközben beleharaptam. Egyre jobban szorított és egyre hangosabban nyögött, amiből tudtam, hogy nemsokára bekövetkezik. Én is a végén jártam már, egyre közeledett a felszabadító érzés.

Aztán hirtelen bekövetkezett, hullámokban öntött el a végső gyönyör. Szavakkal nehéz lenne leírni, mit éreztem akkor. Éreztem, ahogy Rob teste megfeszül alattam és végső üvöltése is biztosított róla, hogy Ő is révbeért. Kimerülten dőltem a mellkasának, miközben karjai bilincsként zárultak körém. Testem még mindig remegett és a levegőt is csak szaggatottan tudtam venni. Rob lélegzete simogatta a vállamat, ahogy apró csókokat lehelt rá. Néhány perc után képes volta ismét érzékelni a külvilágot és nagy nehezen felemeltem a fejem, hogy Rob arcára nézhessek. Tekintetéből sütött az aggodalom. Hiába mosolyogtam erőtlenül, Ő továbbra is feszülten figyelt.

- Ez… ez
- Tudom! Bocsáss meg, nem tudom mi ütött belém. Képtelen voltam türtőztetni magam, én…
- Hé-hé! Nem hagytad, hogy befejezzem! Ez egyszerűen csodálatos volt. Én nagyon élveztem! – motyogtam kicsit zavartan.
- Ezt nem csak azért mondod…
- Nem! – szóltam közbe gyorsan. – Komolyan mondom Rob!
- Akkor jó, mert én is és nagyon rosszul éreztem volna magam, ha neked nem lett volna jó! – mosolyogva belecsókolt a mellkasomba, majd eldőlt az ágyon, magával húzva engem is. – Szeretlek cica!
- Én is szeretlek! – utolsó erőmmel lemásztam róla, hogy mellégördülve megcsókoljam.

Másnap reggel egy kis reggelivel ébresztettem, amit ugyan nem én csináltam, hanem a szálloda, de nagyon büszke voltam magamra. Aztán cigizés közben épp azt ecseteltem neki, hogy már alig van egy hónap a forgatásból és kezdhetjük a promóciós körutunkat. De a telefonja megzavart minket. Elővette, de csak nézete és nem vette fel, majd visszacsúsztatta a zsebébe.
- Nem veszed fel? – kérdeztem meglepetten, hiszen Ő mindig felveszi.
- Nem, mert indulnunk kell! – felállított az öléből és befelé kezdett terelni. Valami nem stimmel vele…egy óra múlva kell odaérni a forgatásra. Ki lehet, akivel ennyire nem akar beszélni és mi az amiről nekem nem akar beszélni.

Ezzel a kérdéssel szórakoztattam magam egész nap, David ki is volt bukva rám, mert sok szöveget rontottam és nem tudtam figyelni. Rob már végzett a jeleneteivel, már csak nekem volt egy. A kamerák mögül figyelt, ahogy – szerinte – csodálatosan alakítom a szerepem. Éppen David azt magyarázta, mit kéne máshogy csinálnom, mikor ismét Robra tévedt a tekintetem. Aki éppen akkor indult meg a telefonjával a kezében kifelé.
- Kristen! Figyelsz? – integetett David a képembe.
- Öhm, persze, csak ki mehetnék egy pillanatra? – meg sem vártam a válaszát, hanem kikerültem és Rob után siettem.

- Láttam, hogy hívtál… persze, ezt meg kell még beszélnünk pontosan…nem hiszem, hogy tudja… – ebben a pillanatban hátra fordult és én lebuktam. – Ö, majd visszahívlak, most nem alkalmas! Szia. – azt hittem leég a bőr a képemről. Lehajtott fejjel piszkáltam a parókát a fejemen. Közelebb lépett és kérdően belefúrta tekintetét az enyémbe.
- Csak nem tudtam, hova tűntél! – magyaráztam a kínos helyzetet, de nyilván valóan nem vette be. – Na ne nézz már így… csak aggódtam! – közelebb léptem és próbáltam nagyon ártatlan fejet vágni.
- Akkor menjünk vissza, hogy minél előbb végezzünk! – gyengéden megcsókolt és visszaterelt a forgatásra.
Talán megint csak én vagyok paranoiás és nem is titkol semmit.

*

A következő héten Rob ügynöke elhívott minket vacsorázni és Sam is evünk tartott. Stephanie szerint ez egy eldugott étterem, nem leszünk feltűnőek. Mint kiderült nem ok nélkül mentünk és nem is csak a puszta kedvesség vezérelte erre. Bár jó fej a nő, egész bírom.
A vacsora közben elkezdett a kapcsolatunkról érdeklődni, hogy mennyire akarjuk ezt nyilvánosan felvállalni. Robbal szinkronban, azonnal rávágtuk, hogy semminyire. Ez a magánügyünk és nem szeretnénk ha a sajtó ezen csámcsogna. Hiszen amíg csak találgatnak, nem olyan veszélyes a dolog.

Stephanie közölte velünk, hogy örül, hogy így gondoljuk, mert a Summit is ezt akarja. Ám ők nem feltétlenül a magánéletünket féltik, hanem a saját hírnevüket. Hiszen amíg találgatnak rólunk és érdekesek vagyunk, addig nekik jó. Plusz szerintük nem tenne jót a filmnek, ha a kapcsolatunk kiderülne és mondjuk szakítanánk… Igazából leszarom őket, ha ezt akarják ez lesz. Nekünk itt nem sok szavunk van. De így nekünk is jobb, ezt már rég megbeszéltük Robbal. Kíváncsi voltam a Summit mikor áll elő ezzel, már vártam.

Amint vége szakadt a kínos témának, már oldottabb lett a hangulat. Éppen Sam viccén nevettünk, mikor egy kiscsaj odajött hozzánk. Robbal mosolyogva fordultunk felé, gondoltuk aláírást szeretne.

- Hogy gondolod, hogy Rob tényleg a tied lehet? Nézz már magadra és nézz rá…sokkal jobb nálad és jobbat érdemel mint te! Te csak egy kis senki vagy, aki azt hiszi több lehet, ha Robbal nyomul! De nem… jó lenne ha észrevennéd magad és békén hagynád végre őt, te kis hülye ribanc! – azt hittem menten leájulok a székről. Nem hittem el, hogy ezt tényleg az én fejemhez vágja hozzá. Megkövülve ülte ott és néztem, ahogy elégedetten elsétál. A többiek is csak tátott szájjal bámultak utána, kivéve egy valakit.
Rob egy sor káromkodást elszavalva pattant fel a székéből és megindult a csaj után, de elkaptam a karját.

- Engedj el Kristen, ezt nem teheti! – fortyogta és azt hittem mindjárt felrobban.
- Haver, ha utána mész, akkor semmivel sem leszel több nála! – Sam mellém állt és próbálta meggyőzni Robot.
- Nem érdekel! – szűrte a fogai közt és megint meg akart indulni.
- Rob… Rob nézz rám! – fogtam és magam felé fordítottam a fejét. Szemeiben csak úgy lobogott a düh. – Édes ez az egész nem ér ennyit…
- Hogy nem ér ennyit? Senki nem mondhat neked ilyeneket! Érted? Senki! – dünnyögte még mindig megfeszült testel. Ez a Rob egész megrémített. Soha nem láttam még ennyire kikelni önmagából.

- Kérlek! – kétségbeesetten néztem rá, mire tekintete megenyhült. Kaptam az alkalmon és visszaültem a székre, magammal húzva őt is, mielőtt megint rájön a gyilkolhatnék. Tudtam, ha most a lány után ment volna, nem bírta volna fékezni magát és olyat tesz, amit megbán. Kezeinket összekulcsoltam és csendben vártam, hogy teljesen lenyugodjon.
- Legalább Kristennek helyén van az esze! Szerencs, hogy így tud rád hatni! – mosolyogott rám elismerően Sam.
- Nem tudom te mit tettél volna a helyemben, ha valaki ilyeneket mond a barátnődnek! Inkább engedtetek volna utána – még mindig nem volt teljesen magánál, éreztem, hogy a dühtől újra megfeszül a teste.

- Köszönöm, hogy nem mentél utána! – odahajoltam hozzá és megsimítottam a mellkasát, amitől megint enyhülni látszott. Piszmogott valamit az orra alatt, de nem hagytam, hogy ismét beleélje magát. Fogtam magam és megcsókoltam. Még szerencse, hogy egy eldugott sarokban volt az asztal, így csak Stephanie és Sam kezdett zavartan mással foglalkozni, miközben mi teljes átéléssel ízlelgettük egymása ajakit, cseppet sem foglalkozva azzal, ki mit gondol.
Egy idő után Sam feltűnően megköszörülte a torkát, mire nagy nehezen elszakadtunk egymástól.
Rob most már teljesen lenyugodott, bennem meg kezdett tudatosulni, miket is vágtak a fejemhez az imént. Eddig túlzottan lefoglalt Rob leszerelése, nem volt lehetőségem átgondolni a történteket.
Eldugott hely ide vagy oda a paparazzikat sajnos így sem sikerült elkerülni. Még a szállodában is ott voltak. Emiatt elég idegesek is voltunk.

*

Valahogy nem bírtam elfelejteni amit a fejemhez vágtak, beárnyékolta a napjaimat és az elkövetkezendő heteket is. Rob nem értette mi bajom van, nem mondtam neki, nem voltam hajlandó az esetről beszélni. Ő próbálta volna, de én mindig lerendeztem egy „nem érdekel” válasszal. Pedig ez hazugság volt. Sokszor gondoltam vissza azokra a szavakra… tudtam, hogy a legtöbb tini lány utál engem – még így is, hogy nem biztosak abban, hogy tényleg Rob barátnője vagyok – és azt gondolják nem illek hozzá. Igazából én sem értem mit eszik rajtam. Rossz bele gondolni mire lennének képesek, ha felvállalnánk a kapcsolatunkat!
Egyik hétvégére haza utaztam, bár nem szívesen hagytam itt Robot, de anyám már nyaggatott, így muszáj volt meglátogatnom. És apával is rég találkoztam már.

Egyik szabadnapunkon éppen a kanapén szürcsöltem a kávém, mikor Rob telefonja megcsörrent.
- Igen?... most nem alkalmas… elég rosszul hallak amúgy is… ja…rendben, akkor lemegyek most, hátha ott jobb! – felkaptam a fejem a beszélgetésre. Miért van az, hogy mostanában elég sok telefonbeszélgetésében szerepel a most nem alkalmas válasz? Mégis mi nem alkalmas. Az elmúlt héten is többször hívták és ha én ott voltam, a beszélgetés mindig furcsán titokzatos volt. Lehet, hogy tényleg az agyamra ment a csaj által lenyomott szöveg. Mindenesetre rossz előérzetem volt.

- Ki volt az? – már csak megszokásból kérdeztem rá, mert a választ már úgy is tudtam. Általában ezek az alternatívák vannak: a menedzserem, az ügynököm, a rendező vagy valamelyik barátja.
- Egy barátom… de nem volt jó a vétel úgyhogy lemegyek telefonálni! És lehet, hogy átugrom Jacksonhoz is, valamit akart mondani! – hadarta, de olyan gyorsan, hogy válaszolni sem volt időm. Bár azt sem tudom mit mondtam volna. Egy gyors puszit nyomott a homlokomra és már ott sem volt.

- Neked is szia! – hallottam meg Ash hangját. – Jaj de sietős! – puffogott és bevágta az ajtót. – Hova siet? – kérdezte Ash és leült mellém.
- Állítólag telefonálni! – sóhajtottam és beleittam a kávémba.
- Állítólag? Ez nem hangzik túl jól – már meg is bántam, hogy kiejtettem a számon, ez hosszú lesz. – Nem akarsz mesélni? – kérdezte sürgetőleg.
- Áh, lehet, hogy csak én vagyok kicsit paranoiás. De mostanában úgy érzem titkol valamit és érdekes telefonokat kap! Valami nem stimmel – Ash arca megváltozott, mintha gondolkodna valamin.
- Úgy érted… - jelentőségteljesen elhallgatott a mondat végén.
- Nem tudom, mondom, lehet csak én reagálom túl! – legyintettem, pedig rossz előérzetem még mindig megvolt.

- Nem tudom Kris nehezen tudom elképzelni Robról, hogy megcsalna. De az ilyen előérzetekre érdemes odafigyelni! – Ash szavai még jobban összezavartak. Talán igaza van és jobban kéne figyelnem. – De azért jöttem, mert jövő héten mi már nem leszünk itt! – a mondat végére elszomorodott. Valóban, a csapat megint feloszlik. A jövő héten már csak Rob és én leszünk itt, hogy leforgassunk még néhány Edward-Bella jelenetet.
- Tudom és szomorú is vagyok. Egy búcsú buli? – kérdeztem. Ash szeme felragyogott, tudtam én, hogy erre vágyik. Ha már a stáb bulin nem voltam ott – mert nem volt kedvem, de Rob ott volt egy kicsit -, akkor legalább egy ilyet kell csinálni.

*

Az utolsó héten már tényleg csak Rob és én voltunk a szereplők közül. Hiányoztak a többiek, de a buli nagyon jól sikerült. Ash már szervezi a következőt, mikor mindenki Los Angelesben lesz.

Unottan nyomkodtam a telefonom és Robra vártam, aki megint elment valahova. Hírtelen valami pittyent egyet. Az asztalra néztem, amin Rob telefonja hevert, úgy tűnik itthon hagyta. Azonnal érte nyúltam, majd figyelmeztettem magam, hogy ezt nem kéne. Bíznom kell benne, nem használhatom ki, hogy nincs itt. Sajnos az az énem nyert, aki meg akarta nézni. Úgy döntöttem nem olvasom el, csak megnézem ki írta. De ahogy megláttam a nevet, azonnal meggondoltam magam. Emilie… Megnyitottam az sms- t és már az első mondatnál padlót fogtam.

„Rob ezek a gyűrűk gyönyörűek! Remélem még nem késtem el… szóval én azt választanám, amit elsőre néztünk, de természetesen ez a te döntésed! Bármelyiket választod tökéletes lesz! Már nagyon kíváncsi vagyok!;) Em”

Azt hittem ott helybe elájulok! Az ereimben meghűlt a vér, a külvilágot már alig észleltem. Ahogy felfogtam mit jelentenek az előbb olvasott szavak, már biztos voltam benne, nem tévedtem. A megérzésem jó volt. Megcsaltak… megcsalt! A szemeim égni kezdtek, a düh egyre jobban terjedt szét bennem. Hogy is gondoltam, hogy elég jó vagyok neki? Csak addig kellettem amíg nem jön egy jobb.
Aztán tompán ugyan, de meghallottam a szobában lévő vonalas telefon csörgését. Odasétáltam és akár egy zombi a fülemhez emeltem.

- Igen? – kérdeztem színtelen hangon.
- Kristen kérlek, gyere a szobámba! – válaszolt az ismerős hang.
- Megyek! – feleltem és letettem a kagylót. Megyek… hogyne mennék? Már nem is érdekel mit keres ott, mikor azt mondta valamit el kell intéznie a városban. Nyilván most akarja közölni velem a dolgot! De előtte még lesz egy pár szavam hozzá. Ahogy felfogtam, hogy vége a könnyek előbuggyantak a szememből. Egy percig némán álltam és bámultam magam elé, majd megtöröltem az orrom és elindultam, hogy végső sebet ejtsen rajtam.

A szoba előtt nagy levegőt vettem, eszemben sem volt kopogni, csak egyszerűen benyitottam. Rob a szoba közepén állt, úgy tűnt már várt rám…

Képek:

Rob és Kristen távoznak az étteremből:
http://i45.tinypic.com/hvck76.jpg
http://i50.tinypic.com/2nr3kok.jpg
Szállodában:
http://i46.tinypic.com/jq6xhl.jpg
Kristen haza látogat:
http://i47.tinypic.com/2mc7dc5.jpg

21 megjegyzés:

  1. Szija:D:D

    Nagyon remek lett . A lényegre térek : Úristen most fogja megkérni a kezét?? :D:D
    alig várom a folytatást

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Nagyon hosszú hetünk lessz! Alig várom a folytatást! Kris igenis illik Robhoz! Hülye picsa, szörnyű mit enged meg magának!

    VálaszTörlés
  3. nagyon szuper lett!!!uhh az a csaj...hülye kis *****.sztem most akarja megkérni a kezét...de szuper lenne!!!:D:D:D...alig várom már a kövit!!!

    VálaszTörlés
  4. MÉÉG MÉÉG MÉÉG!!

    Emilie...énis arra gondoltam mint Gréta.lehet h rühellem .de most nem biztos h be akar kavarni.vagyis ajj.nemtudom.de énis felteszem a kérdést:Rob most fogja megkérni Rob Kristen kezét??
    léciiiiii.Kristen ne akadjon ki.és ne rohanjon el.és ne higgye azt h Emilienek vette a gyűrűt.és higgyen Robnak.persze ha ténleg meg akarja kérni a kezét.lécciiii.mondjon igent.és még folytathatnám:P:P

    de am én nem értem azokta a lányokat akik utálják Kristent.abban egyetértek velünk h Rob.hmmm...nem részletezném mert sose érek a végére.szval álompasii.de akkoris:D:D
    a Rob és Kristen páros az igazii:P
    ROBSTEN FOREVÖÖÖÖR<333333

    remélem mostmár nem fogsz titkolóznii:P
    és am mostmár tééll tudom h kivel beszélt Rob telefonon.többszöris:P:P.pedig először nem arra a bizonyos valakire gondoltam:P:P.de mostmár igeen:D:D.

    nah asszem kibeszéltem magam.bocsi ha untattalak.

    puszi:krisztu

    Ui:a kövivel nagyon siess.már most elvonási tüneteim vannak:P

    VálaszTörlés
  5. huuh nagyon jó lett, volt itt minden :P
    meg úgy látom lesz id de Lady nem versz át minket :P ;)

    VálaszTörlés
  6. érdekes fejezet lett mármint a történet alakulását illetően:) gondoltam h Rob sántikál vmiben de nemhiszem h megcsalta volna Kristent és van egy olyan sejtésem h meg akarja kérni a kezét. remélem azért Kris nem fog túlságosan kiakadni meg elrohanni és sértődőset játszani sokáig mert nembirom a sok feszültséget:))))
    várom a következőt drága:) puszillak

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó fejezet lett, mint mindig. Nekem rögtön az volt az első gondolatom, hogy tuti hogy Rob meg akarja kérni Kristen kezét, és Emiliet kérdezte meg, hogy milyen gyűrűt vegyen neki. Remélem Kristen nem akad ki túlságosan... Siess a következővel!
    Pusz

    VálaszTörlés
  8. áhhhh annyira
    de annyira
    ajjjjj
    szóval annyira de annyira jó lett:P
    IMÁDTAM
    viszont ez a befejezés:(
    sztem Kris balhézni fog
    Rob megkéri Kris kezét?
    kétlem hogy szakítani akar vele:)
    annyira jó lett ámulok és bámulok xD
    imádtamimádtamimádtam
    Katta(L)
    ui.: értelmes komment? xD

    VálaszTörlés
  9. megint tökély, de szerintem nem ennyire egyszerű a történet, mint ahogy ez a végéből kitűnik. Valahogy én nem hiszem, hogy csak emilyvel telefonált volna, szerintem van még az a Nikkis dolog is...azért remélem nem házasság meg gyerek lesz a folytatás, az még nem annyira lenne időszerű vagy csak én nem gondolom jó fordulatnak....bocsi és puszi
    Kriszti

    VálaszTörlés
  10. Ez fantasztikus volt!! Ugyanúgy mint a többi is persze!!! TE vagy a legjobb iró Lady ! csak igy tovább!!! DE ugye a gyűrű Kristenek van????!!!! ugye???!!! Legalábbis remélem!! Alig várom a folytit, igaz, hogy nem tudom hogy fogom kibirni jövő vasárnapig de majd csak lesz valahogy. Amúgy remélem, hogy a You can be my Bellaból is hamarosan irtok!!! Remélem mindkettőbe együtt lesznek! Csak igy tovább puszi

    VálaszTörlés
  11. Nekem nagyon tetszett ez a rész is dehát ez várható volt :P
    Robot mondjuk nem annyira értettem az előjáték nélküli szexnél. Mármint a történet szempontjából tökéletes volt, szóval nem azt kérdezem, hogy miért, csak elgondolkoztam rajta, hogy ezt miért így kellett mikor amúgy is elég balfasz volt az este.
    Hát begerjedt ennyi, de azért mocskosul önző volt ez a bocsánatkérés...
    :D
    Mondjuk úgy kicsit csalódtam benne. Hozzáteszem ideje volt.
    :D
    És persze itt a híres függővég ami most mindenkinek az agyát feltüzelte. Még nem akarok tippelgetni bár kattog az agyam rendesen, de először át kell gondolnom a lehetőségeket :D Utána persze nem úszod meg!
    Nekem nagyon tetszett ez a rész. Van benne rejtély, bonyodalom, szex és kibékülés, persze a sorrendet jól összekuszáltam.
    Na szóval szeretlek, és gratulálok! (L)

    VálaszTörlés
  12. már mindenki leírt mindent úgyhogy én csak ennyivel foglalom a helyet:
    IMÁDTAM!

    <3
    Kristen

    VálaszTörlés
  13. Hát ahogy Kristen is írta tényleg mindenki leirta azt amit én is leirnék...:)
    És am egyet értek Angyalkával...kicsit önző volt a Rob...de annál jobban szeretem igaz nem szeretem az önző pasikat :)
    Első sejtésem nekem is az volt hogy most megfogja kérni Rob Kristen kezét....de vissza olvastam a chatet..és kiderült,hogy még se az lesz,de nem is baj..már mint nekem nem fog hiányozni a lánykérés...vagyis majd egyszer jóó lenne,de nem most....valahogy ebbe a történetben nem illik,pont most bele a lánykérés :) És most már nem is tudom,hogy mi lesz azokkal a gyűrűkkel...ááááá....lesz min törnöm a fejem egész héten :D
    De igen nem tetszik,hogy ez az Emilie már megint a képben van...:S Nem jön be igazán a csaj :D
    Nah és az a csaj aki lemondta Kristen...ááá...a kis **** :) ROBSTEN FOREVER :) Náluk nem kell jobb :)
    Bocsi ha még egyszer leirtam azokat amiket már más is,de ezt most muszáj volt :)
    IMÁDOM :) IMÁDTAM :)
    És nagyon várom a folytatást :)
    Puszi ♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Hát egyszerűen tényleg leírtak mindent, úgyhogy nincs is mit írnom XD
    Egyszerűen imádtam!!!! :D
    De ha nem lánykérés lesz, akkor mi?! :O
    Remélem azé tényleg nem lesz annyi bonyodalom:)
    Most Kris jól leordítja Rob fejét...hát arra kíváncsi vagyok :) xD Rob meg csak ott áll megszeppenve xDD
    És az a kis csaj uhhh miért nem engedték utána Robot...kíváncsi lennék mit csinált volna vele xD De hát Kris saaajnos leállította xD
    Bele sem merek gondolni, hogy emnnyi csaj verné meg Krist ha ezek ketten felvállalnák a kapcsolatukat xD
    ÁÁÁ annyira várom, hogy mit kezdenek most azokkal a gyűrűkkel...azé még mindig bízok benne hogy megkéri ha nem is most akk mádkor :)
    ROBSTEN 4EVER!:)

    VálaszTörlés
  15. Juj...mi lesz ebből...Előre is félek!Imádtam!Alig várom a frisst!!!Puszi:Ajna♥ (L)

    VálaszTörlés
  16. Ollé, érdekes szituáció! Lánykérés lesz a dologból? Szerintem igen, de ki tudja, milyen meglepetés van még a tarsolyodban... mindenesetre várom a frisst, és gratula, megint nagyot alkottál! :)

    VálaszTörlés
  17. Nagggyon foglak utálni, ha most megint nem hallgatja meg Kris Robot és összevesznek! ÁÁÁÁÁ
    Légyszi NE tedd!!!!! Legyen már hepiend!!!!!!
    AMúgy mikor lesz új rész? mos este végigolvastam az egészet!
    Várom....
    gratulálok ügyes vagy.......jó ez a valóságos fikció....még talán igaz is lehetne, ha Rob nem az én pasim lenne! :))))) Természetesen csak a nyomor álmodik!

    Hajrá ROBSTEN!!!!!!!!!

    CUPP

    EVICIKE

    VálaszTörlés
  18. cuncaaaláádééém!!! ^^
    drága SM :)először egy kis magándolog: ne hari hogy nem voltam tegnap meg tegnap elött XD.. vasárnap anyósom elvitte a laptopot magához :S..tegnap, tegnap meg véletlen bebasztam xD de ma már itt leszekkk!!!örökké láwoló híved: LT <9 na ennyi XD..


    szóóóóóóóóóóóóóóval...
    megírtad a tökéletes fejezet a számomra?? tudom hogy nem volt szándékos de drágám, te megírtad nekem a tökélyt XDXD nem tudom hányadszorra mondom valamelyikre hogy ez alegjobb fejezeted..(ez is csak azért van mer tmindig túlteljesíted magad <333).. nos most TÉNYLEG eza legjobb.. de érted babám, tudod hogy bonyadalom függő vagyok XD és hát te aztán adtál az élvezeteknek. akkor most taglalnám a dolgot ha megengeded (ha még egyáltalán hozzám szólsz a két nap kihagyásom után xD)
    elöször is , tudom hogy te már megsúgtad nekem az Em dolgot mégis tiszta idegrohamom volt mikor már vagy 20xra játszotta el rob a telefonos dolgot én meg : Ki a f*szom már az aaki hívogatja xD.. de nem baj ez csak jóttett a lelkesedésemnek, aztán jött az a bulis dolog, hát szívem, AZ A falhozszorítos jelenet!!!Te kis g*ci , g*cire imádlak XDXD
    HOGY TUDSZ ILYET KITALÁLNI?!! ÉRTED?! KB elszálltam mint a győzedelmi zászló mikor a falhoz nyomta, XD hát hallod meg az a szöveg rob szájába?"beindít mikor így viselkedsz" hallod MEGAKARSZ ÖLNI GECII?XDD és mivolt ez a khm rész?XD.. ennyi erővel ki is üthetnél alapból márxD hallod énhát kb végigsápogtam aze gészet meg vihogtaam ugráltam pár sort annyira örültem magamnak XD és akkor még azt hiszi ez a barom hogy szar volt a dolog xD hát csak te vagy ilyen komolyan :D ilyen jó író.<33 annyira süti volt az egész, a kajálás meg ahogy jött az a kis HP. és elkezdte osztani, de faxom pedig azt hittem hogy kris elengedi robot, drukkoltam hogy engedje a csaj után XD... hogy felhúzta magát,cegény =(.. krist meg tökre kikészítetted ezzel a telefonos témával, és akkor a végén hogy Em ír neki XD tudtam és mégis mégis mégis elfosta az agyam az ideg XD.. de persze ez a rész ezzel együtt volt tökéletes <333 (nomeg főleg a vakáció..hát az a best mind közül..pedig tudod hogy ilyet nem sűrűn mondok mert a tieidből az összes a fav, dehát ez!! hallod ez!!XD.. ) alig várom a kövi fejezetet! de este ugyis kikérezlek!:D és amúgy meg ha egyszóban akarnám összefoglalni az egészet cunc.. az kb:
    FUUUUUUCK!!!XD understand honey?:D
    no megyek mert már sok lesz és tényleg berágsz rám XD .. imádlak azért baba, kicsit..picit..gecire nagyon :*****
    (L)
    xoxo

    VálaszTörlés
  19. nagyon jó lett egyszerűen imádtam felteszem a kérdést ugye megkéri a kezét léci legyen így

    VálaszTörlés
  20. hu ez jó volt !! :)
    azok a rejtélyes telefon beszélgetések...na meg az a hülye picsa beszolája :@ :/ ... hülye kis k*va hogy beszolt már Krisnek :/...
    Na de a vége..jaj el se hiszem meg akarja kérni a kezét :) :P :P XD ebböl az sms-ből viszot tuti veszekedés lesz a vége :( Nagyon várom a folytit..igaz még egy hetet kell várni..de sebaj..kibirjuk :D :P
    Szupi vagy Lady :P :)
    Pussz Nikky(PNiki)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó lett:)
    Tetszik az egész töri, ezért szeretném kitenni a blogodat az enyémre, ha megengeded:)
    puszi: Dóry

    VálaszTörlés