2010. február 28., vasárnap

25. fejezet

MTV Video Music Awards

Csajok, meghoztam a 25. fejezetet. Ez megint egy hosszú fejezet lett, hat és fél oldal. :D Köszönöm a véleményeket és ne felejtsétek jön a következő rész jövő vasárnap.:) A kommenthatár még mindig 15!
Puszi: Lady


Ahogy kinyitottam a szemem, megpillantottam a legcsodálatosabb lényt a világon. Itt feküdt mellettem, egy szirén szépségét tudhatta magáénak és tökéletes volt. De ezt még sem hiszi el magáról. Nem baj Rob, addig jó neked! Ha tisztában lenne azzal mennyit ér, biztos lelépne tőled, hiszen te vagy a főlúzer. Egyszerűen képtelen vagyok elhinni, hogy tényleg belém szerelmes… én vagyok a világ legmázlistább idiótája az már tuti. Na ébreszd fel a Csipkerózsikád, te mázlista herceg! Herceg....pff! Csókkal? Nem még a végén megfullad… akkor mi legyen?

Istenen, miért vagyok én ilyen határozatlan? Bezzeg Kristen… na ő nem ilyen. Határozott és mindig tudja, mit akar. Többek közt ezt szeretem benne! Mellém, pont ilyen kell… tesze-tosza RPattz és határozott KStew! Tökéletes. De még sincs kiegyenlítve, hiszen Ő csodás, én meg… inkább hagyjuk.
Nem fárasztottam magam tovább a Kristen jobbat érdemel témával, ha már ekkor mákom van – vagyis Kristenem -, akkor inkább vele foglalkozom.

Lassan végigsimítottam meztelen hátán. Még jó párszor megismételtem a mozdulatot, mire végre kinyíltak gyönyörű szemei és elkápráztatott egy csodás mosollyal. Mikor azt hittem ez a reggel nem lehet szebb, tévedtem.
Alig, hogy válaszoltam mosolyára, az Ő arca elkomorodott. Ajaj, talán tudtomon kívül valami rosszat tettem volna?
- Mi a baj? – hiába próbáltam türtőztetni magam, hangomból ki lehetett hallani az aggodalmat.

- Jah semmi komoly, ne idegeskedj! – finom kezei az arcomra csúsztak és mosolyogva megsimította. – Csak eszembe jutott, hogy ma New Yorkba megyünk! – sóhajtotta fintorogva.
- Tudom… nekem sincs kedvem megint vásárai majmot játszani! – az én kedvem sem volt jobb a gondolattól, hogy ma este jelenésünk van.
- Majd lelépünk, amilyen hamar csak lehet! – serényen bólogattam válaszul az ötletre. Legalább együtt leszünk. Ezzel a tudattal, már kibírhatónak tűnt az este. Vele a semmi közepére is elmennék.

Nagy sajnálatomra, Kristen kimászott mellőlem. Aztán ahogy eljutott a tudatomig, hogy tökéletes testét semmi nem takarja szemeim elől, rögtön tudtam, hogy jobban jártam. Nem sokáig gyönyörködhettem benne, mert lebuktam. A fejét csóválva magára kapta az ágy mellett lévő köntöst.
- Ne már! – nyavalyogtam, a szemem szinte visszakövetelte a látványt. Figyelmen kívül hagyta a könyörgő tekintetemet és a fürdőszobába vonult.
Egy ideig még gondolkoztam azon, miért kínoz folyton. Bár ettől csak még jobban oda vagyok érte.

Bementem én is a fürdőbe, éppen zuhanyozott, a kabin tiszta pára volt… nem mintha meglesni jöttem volna. Borotválkozni akartam, de rájöttem, hogy tegnap előtt már megtettem. Ma elhanyagolható.
- Rob? – kérdezte és hallottam, hogy elzárja a zuhanyt.
- Mond!
- Valahol ott van a törölköző! Ideadnád? – merre lehet? Áh, megvan.
- Viszem! – ahogy ezt kimondtam, kinyílt a kabin ajtaja. Majdnem orra buktam a kurva szőnyegben, ahogy megláttam. Levegőt venni is elfelejtettem – nem, hogy a lábam elé nézni -, ahogy észrevettem a testén végiggördülő vízcseppeket. Felé nyújtottam a törölközőt, de nem vette el.

- Segítesz? – kérdezte kacéran. Nagyot nyeltem… nem tudom, hogy fogom ezt kibírni két lábon. Elé léptem és óvatosan elkezdtem leitatni róla a vizet. A nyakán legördülő vízcsepp egyre jobban vonzotta ajkaimat. Nem bírtam nekik megálljt parancsolni. Odahajoltam, hogy ne csak kezem dolgozzon. Kristen elnevette magát, valószínűleg már az elején tudta, hogy ez lesz a vége. Megembereltem magam és tovább törölgettem kívánatos testét. – Köszönöm! – mosolygott és kezemből kivéve, maga köré tekerte azt az átkozott rongyot. Bár ne tette volna. Észre sem vettem, hogy már végeztem… bármeddig folytattam volna.

- Bármikor! – vontam vállat kicsit feszülten. A jutalmul egy csókot kaptam, amiből sokkal több is lehetett volna, ha rajtam múlik. Ahogy nyelve ajkaim közé kéredzkedett, azzal egy időben csúszott kezem formás fenekére. Éreztem, hogy elmosolyodik ezen, de nyelveink még mindig sebesen kalandoztak. Finom ujjai a hajamba túrtak, amit ha Ő csinált nagyon érzékenyen érintett. Már épp azon járt az eszem, hogy az ágyba vigyem vissza, vagy a zuhanyba, mikor elhúzódott. Ajkaink apró csókokat váltottak, majd végleg eltávolodott.
- Na készülődj! – megpaskolta a mellkasom és mire észhez tértem már ott sem volt.

*

Két órával később már a magángépen ücsörögtünk, New York felé repülve.
- Ha megérkeztünk elmegyünk kicsit várásolgatni? – a kérdés nyilván valóan nem nekem szólt. Amúgy észre sem vettem, hogy Ash felkelt és mellénk araszolt.
- Mégis mikor? Ahogy megérkeztünk mehetünk is a szalonba, hogy kicicomázzanak az estére! – nyögött fel Kristen, cseppet sem boldogan.
- Tényleg! – sóhajtott fel Ashley csalódottan. – Pedig olyan szívesen vettem volna pár új rucit – ez engem miért nem lep meg? Ash szomorúan visszakullogott a székébe, Kristen pedig folytatta az olvasást. Próbáltam valamiféle kontaktust felvenni vele, de mikor kezem a lábára simult, csak egy: „Rob, hagyjál!” volt a válasz. Ha olvas, egyszerűen nem lehet hozzászólni. Fintorogva bedugtam a fülembe az ipodomat lejátszómat és próbáltam nem a repülésre koncentrálni.

Olyan jól sikerült, hogy csak arra eszméltem fel, hogy Kristen rázogat, mert megérkeztünk.
Ahogy Ashnek mondta, mindössze annyiból állt a nap, hogy elvittek minket a szállodába, hogy onnan tovább cipeljenek a stylisthoz.
Nem sokkal később a már a folyosón cigiztem Taylor társaságában. Ash valami vörös szőnyeges interjúvolós izé lesz, ezért már ott van a helyszínen.
Hamarosan megjelent Kristen is. Ahogy felém sétált, megint csak elállt a lélegzetem. Valami elképesztően gyönyörű volt. Mellém állt és apró kezeit az enyémbe csúsztatta. Odasúgtam neki, hogy lélegzetelállítóan szép, amitől zavarba jött és lehajtotta a fejét. Taylor közölte, hogy neki mennie kell, mert díjat ad át és a vörös szőnyegen is végig kell vonulnia. Milyen mázlink van. Ugyan nekünk is ott kell lenni és bemutatni a New Moon trailert, de ennyi.

Amint Taylor lelépett, Kristenhez fordultam. Majd meg haltam egy csókjáért és nem szándékoztam tovább kínozni magam. Mikor végre megéreztem édes ajkait a sajátomon, fellélegeztem. Olyannyira szükségem volt erre a nőre, mint a levegőre. Egyre közelebb húztam magamhoz és a végén egy pálcikányi hely sem maradt köztünk. Éreztem, ahogy dobog a szíve, egyre sebesebben és sebesebben vert. Az enyém is hasonló ütemet diktált, mint mindig, mikor a közelemben van. Egyre mohóbban ízlelgettem ajkait, aztán a következő pillanatban már sehol sem volt. Csalódottan kinyitottam a szemem, nem értettem mi történt.
- Most szóltak, hogy indulnunk kell! – én semmit sem hallottam…
Nem vitatkoztam vele, követtem a kocsiig.

A hátsó ajtón vittek be minket, mire oda értünk Madonna beszéde már ment. Gyorsan odasétáltunk a székünkhöz és megálltunk a többiek mellett. Mindenki állva hallgatta a beszédet.
Aztán Janet Jackson lépett fel, de az Ő előadása helyett Kristen figyeltem, ahogy énekelgeti a dalokat. Ez jobban elvarázsolt. Mikor észrevette, hogy figyelem, azonnal abbahagyta és mosolyogva továbbfigyelte a showt.

Mikor leültünk elkezdődött az unalmas rész. Aztán szünet következett és Kristen Ashleyvel beszélgetett. Taylor időközben eltűnt, gondolom most jön Ő, mint díj átadó.
Egész felvidultam, mikor megláttam a sorok közt szambázó pincéreket. Az egyik csaj odajött hozzám, kedvesen megkérdezte, mit kérek, így végre sörhöz jutottam a mai estén először. Kristennek egy narancslevet kértem és mikor felé fordultam, hogy oda adjam már nem Ashleyvel beszélgetett. Szúrós szemmel figyelte, ahogy a pincérlány elsétál. Amint észrevett engem, rendezte a vonásait, de már késő volt. Láttam milyen fejet vágott a rám mosolygó lányra és nagyon élveztem a helyzetet.
Féltékeny… pedig semmi oka nincs rá, nekem rajta kívül senki nem kell. Felé nyújtottam a poharat, de még mielőtt elvette volna, gyanakodva végigmért.

- Nem csináltam semmit – suttogtam mosolyogva a ki nem mondott kérdésére.
- Persze – fintorgott és kivette a kezemből a narancslevét. Elégedett mosoly terült el a képemen, mire elnevette magát. – Elég csak rámosolyognod és máris nem kap levegőt! – közölte mindentudóan. Tovább vigyorogtam, egyszerűen imádnivaló mikor féltékeny. Még ezzel a gondolattal szórakoztattam magam akkor is, mikor Kristen hátra fordult majd vissza hozzám nevetve. Nem értettem a hirtelen támadt nevethetnékjét.
- Egy csaj szólított minket! Ezt kiabálta: Robsten! – suttogta és tovább nevetett. Szóval ez dobta fel ennyire. Én is elkezdtem nevetni… milyen ironikus a dolog.
- És milyen igaza van – elgondolkodva ültem a székben. Milyen ötletesek a rajongók…nem mintha most hallanánk először. Mondjuk mióta ténylegesen együtt vagyunk, most mondták először.

A szünetnek vége lett és újra kezdődött a show. Marhára nem kötött le, vártam már, hogy végre mehessünk innen. Aztán mégis történt valami. Taylorunk új kedvence, a lány Taylor megkapta a díjat és West felugrott a színpadra, hogy közölje nem neki kellett volna kapnia. Ledöbbenve figyeltem az eseményeket. Mégis mi a fasz volt ez?
- Mi a szar? Rohadék! – súgta nekem Kristen. Aztán be is vágtak egy gyors szünetet. Ez ciki volt…

Kristen kiment Ashleyvel a mosdóba, gondolom egy ideig nem is térnek vissza onnan. Előttem P. Diddy is legalább annyira meg volt döbbenve, mikor hátra fordult mint én. Elkezdtünk beszélgetni, először a történtekről aztán pedig más témák is előkerültek. Elég vicces arc, az idő legnagyobb részében röhögtem a hülyeségein.
Aztán a lányok visszatértek. Kristen leült mellém és elvette a poharam, hogy megnézze mit iszom. Innentől kezdve megint övé volt a figyelmem -Ash pedig szórakoztatta Diddyt-. Ha a közelemben van, nem tudok másra figyelni. Megszűnik a külvilág és csak Ő van. Ha nincs velem sem más a helyzet, akkor is csak körülötte járnak a gondolataim. Gyönyörű arca, szexi teste mindig bekúszik az agyamba, kizárva onnan minden mást. Nem mintha zavarna… szeretek rágondolni, hiszen Ő a mindenem.
Megfogta a kezem, magam is meglepődtem rajta, de elég sötét volt, így nem volt akkora a lebukás veszély. Elkezdtünk beszélgetni, nagyjából a műsort kommentáltuk és nevettünk.

Végül eljött a mi időnk. Besétáltunk a színpad mögé és vártuk – azért annyira nem -, hogy bemutathassuk az új New Moon trailert. Nem is kellett sokáig ácsorognunk ott és szólítottak minket. Aztán szintén a színpad mögött kötöttünk ki és fogózkodtunk. Kristen nagyon elemében volt… megállj csak, majd akkor legyél ilyen élénk, ha visszaérünk a szállodába. Taylor jó kisfiú lévén vissza akart menni a közönség soraiba, de mi nem és ez meg nélkülünk nem indult el.

Egy sört szürcsölgetve figyeltem Beyoncét a kivetítőn, amint legújabb számát adja elő. Nem volt rossz, egész jó volt a ritmusa. Kristen átkarolt hátulról és valahogy már nagyon nem érdekelt a szám, meg Taylor jelenléte sem. Megfogtam apró kezét és a számhoz húztam, hogy megpusziljam.
Kristen sem zavartatta magát, kezével folyamatosan a hasam és a mellkasom simogatta, néha még az ingem alá is befurakodott ujja, a gombok közt. Taylor mosolyogva rázta a fejét, mikor észrevette mit csinálunk.

Éppen Lady GaGa csinálta a showt a színpadon, amit Taylor nagyon élvezett. Úgy ringott az ütemre, mint valami profi. Kristennel leültünk a kihelyezett kanapéra és onnan figyeltük az előadást ala Taylor. Kezem a combján volt, valamiféleképpen muszáj volt hozzáérnem.
Mikor GaGa lesietett a színpadról, csak némán figyeltük. Taylor úgy tűnt nagy rajongója a nőnek, mert szinte Istennőként figyelte, ahogy közeledik. Észbe kaptam és elrántottam a kezem Kristen combjáról. Csak úgy mellesleg tiszta művér volt és ahogy elhalad előttünk először csak ránk mosolygott, aztán egy kacsintást is bevetett. Ez vagy a vér miatt volt, vagy mert későn rántottam el a kezem. Erre nem jöttem rá. Újra szerettem volna Kristennel foglalkozni, de mire Tay befejezte a szónoklatát, GaGa megjelent tetőtől talpig vörös csipkébe bugyolálva és ezt már nem bírtuk ki. Kitört belőlünk a nevetés, elég viccesen festett. Kristen szerint legalább eredeti, amiben van valami.

Még újabb gyötrelmes tíz percet töltöttünk ott, aztán jött a megmentő telefon, hogy kint vár az autó. Ash és Taylor beugranak az after partyra, de mi nem. Nekünk jobb terveink vannak az estét illetően…

*

A napok csak úgy pörögtek, mi meg alig bírtuk követni. Kristen folyton azt mondta, hogy még egyik forgatás sem fárasztotta ki ennyire, mint ez. Egyet kellett értenem vele, én is extra fáradt voltam. David egy rendező bőrébe bújt, szívtelen hajcsár. Kifulladásig forgattunk minden áldott nap. Vagy mi voltunk a bénábbak, vagy David volt maximalista, de minden jelenetet ezerszer vettünk fel. Viszont egy jó dolog volt. Nem kotnyeleskedett egy halom pióca a forgatás helyszínein és a rajongók sem kerülhettek a közelünkbe. Megnövelték a védelmet és a külső helyszíneken óriási paravánokat alítottak a biztonság érdekében.

Egy péntek este fáradtan mentünk be a hotelszobába. Már azt sem tudtam merre van a jobbra és a balra, de a napomnak itt még koránt sem volt vége. Egy partira kellett mennem. Próbáltam rávenni Kristent, hogy tartson velem, de nem volt hajlandó. Ezért Kellanal kettecskén vetettük bele magunkat az éjszakába.
Nagyon unalmas volt, egyik sört ittam a másik után, de így is nehezen bírtam. Kellan talált magának valami szőke csajt, akivel beszélgetett. Egyenlőre… úgy tűnt ennek akár folytatása is lehet. Hiába, egy nőcsábász, az mindig is az marad. Aztán kiderült az elméletem úgy rossz, ahogy van. Ő nem más, mint Kellan barátnője. Valami sorozatból ismerik egymást és nemrég jöttek össze.

Mellém kavarodott valami csajszi, aki kedvesen elkezdett velem beszélgetni. Nem akartam megbántani - azt sem tudom ki volt az-, ezért illedelmesen mosolyogtam és bólogattam, miközben halálra untatott. A telefonom rezegni kezdett a zsebemben, egy új üzenet villogott a képernyőn.

„Hol a faszban vagy már?” - Imádom, komolyan mondom imádom ezt a nőt. A kis barna velem szemben, nem értette, mi ez hirtelen harminckét fogas vigyor. Értetlenül bámult rám.
„Igyekszem és kárpótollak!”- pötyögtem gyorsan, majd az órára pillantottam. Nem volt késő, talán másfél órája lehettem itt, mégis úgy éreztem ideje lenne menni. Főleg, mert cica már türelmetlen és ha azt szeretném, hogy az este még doromboljon nekem, igyekeznem kell. Én sem vagyok normális azt biztos, de ezt eddig is tudtuk.

Finoman próbáltam beadni neki, hogy lelépnék, de nem vette a lapot. Sőt teljesen félreértelmezte a dolgot és azt gondolta vele lépnék le. Kínosan mosolyogva kért elnézést, mikor közöltem vele, hogy én mennék haza, ráadásul egyedül. Fél órával később végre sikerült elszabadulnom a helyről, mivel még Kellanal is közölnöm kellett, hogy megyek. Mellesleg Kellannak a reakciója nagyon jellemző volt: „ Az asszony rövid pórázon tart, mi?” Mosolyogva ráztam a fejem a „poén” hallatán és elsétáltam.

Gondoltam gyalog megyek, mivel két saroknyira voltam a szállodától. Esett az eső és kicsit Londonra emlékeztetett, így még élveztem is. Vagyis élveztem volna, ha pár fotós nem talál meg. Igen, nagyon érdekes…Rob Pattinson visszamegy a szállodába. Micsoda esemény öcsém.

Kicsit elázva léptem be a szobába, ahol néma csend fogadott. A nappaliban nem volt ott Kristen, ezért a lerúgtam a cipőm és a hálóba mentem.
Hát ezért volt ekkora csönd… Kristen az ágyon szuszogott, egy könyvel a hasán. Jobban szemügyre vettem és feltűnt, hogy csak egy őrjítően szexi fehérnemű feszül kívánatos testére. Te idióta barom, te… ha előbb jössz… jaj én hülye. Ebből már nem eszel, te kretén. Odasétáltam mellé és az éjjeliszekrényre tettem a könyvet, miközben kínok kínjában vergődve újra végig néztem szinte csupasz testét. Ezt jól elintéztem.

Éppen a kislámpát készültem lekapcsolni, mikor valami selymeset éreztem a csukló köré fonódni. Lenéztem és láttam, hogy Kristen szeme nyitva van. A remény szikrája újra fellobbant bennem. Talán meg van mentve az este…
- Sajnálom! – leültem mellé, az ágy szélére és összekulcsoltam kezeinket.
- Nagy bajban vagy! – közölte komolyan, mire az ereimben meghűlt a vér. Rémült képem láttán elnevette magát. – Nagy bajban vagy, mert nem akartál felébreszteni! – erre már én is elnevettem magam. – Pedig puccba vágtam magam miattad! – folytatta még mindig nevetve.

„Hülyéknek áll a világ!” – szokták mondani. Ezért van nekem ekkora szerencsém.
- Nagyon szexi, de a kedvenc összeállításom rajtad a semmi! – mondtam elfojtott hangon, miközben kezemmel végigsimítottam meztelen hasán.
- Ez már csak rajtad áll! – közölte és szexin beharapta alsó ajkát. Hát rajtam nem fog múlni, az tuti. Lehajoltam ajkaihoz, mialatt kezem felcsúsztattam a nyakára. Az ő finom keze egy pillanat alatt találta meg az utat a hajamba, míg másik a kabátom alatt ténykedett.

- Tiszta víz vagy! – fintorgott, ahogy elhajolt az ajkaimtól és már tolta is le rólam a kabátot. Elmosolyodtam és hagytam, hogy a pulcsimat is leszedje. Lassan simítottam végig a combján, mire a derekam köré fonta a lábát, így húzva közelebb magához. Az ereimben egy pillanat alatt megindult a vér, ahogy szája elhagyta az enyémet és a nyakamon simított végig édes nyelvével. Aztán már csak azt vettem észre, hogy velem szemben ül az ölemben. Nagy koncentrációval gombolta ki az ingemet és egy lemondó sóhaj hagyta el a száját, mikor az ing alatt még egy póló is volt.

- Remélem trikó már nincs alattad! – fintorgott és áthúzta a fejemen a feleslegessé vált darabot, hogy ajkai végre birtokba vehessék mellkasomat. A kulcscsontomnál kezdte kínzó játékát és lassan, nyelvével a bőrömön kőrözve halad egyre lejjebb. Egy határozott lökéssel hanyatt döntött az ágyon és addig ügyeskedett még le nem húzta rólam a nadrágot.

Visszahúztam magamra, hogy nyelvünk vad játékba kezdhessen egymással. Kitapogattam a melltartó csatját, hogy az a szexi kis darab se állhasson az utamba többé. Kristen elégedetten emelkedett fel, hogy leszedhessem róla. Újra csókolózni kezdtünk, miközben a keze lágyan simított végig a mellkasomon, hogy végül a az alsónadrágomban kössön ki. Egyre követelőzőbben csókoltam és egyre jobban akartam őt. Egy gyors mozdulattan visszarántottam a kezét. Mosolyognom kellett döbbent arcán. Aztán a hátára fordítottam és lágy csókokkal hintettem be kívánatos felsőtestének minden kis részletét, halk sóhajokat elcsalva belőle.

Lábai közé helyezkedtem és hozzá nyomtam egyre duzzadó férfiasságomat. Elmosolyodott és a hajamba kapaszkodva ajkaihoz rántott. De én nem tágítottam… visszatértem formás melléhez és kíméletlenül szívogattam, hallgatva egyre erősödő nyögéseit. Apró kezei végigszántottak hátamon és türelmetlenül tolta lefelé az alsónadrágomat. Engedtem neki, minden porcikámmal vágytam rá, érezni akartam, ahogy vékony teste nekem remeg. Letéptem róla a piciny tangáját és csípőjét magamhoz rántottam. Ahogy megéreztem a forróságot, elöntött a köd. Nem bírtam fékezni magam, gyorsan és kíméletlenül mozogtam benne. Aztán észhez tértem és egy pillanatra leálltam, hátha nem így akarja.

- Ne, folytasd! – utasított nyögdécselve. Nekem sem kellett több bíztatás és máris eszeveszett ritmusban folytattam. Körmei a hátamba vésődtek, vadságom végső pecsétjeként, miközben egyre hangosabban hagyta el nevem a száját. Megragadtam a csípőjét és magam fölé húztam karcsú testét, ami remegve folytatta megkezdett ritmusomat. Én sem bírtam tartani magam és egyre hangosabban adtam tudtára élvezetem. Megragadta csípőjén nyugvó kezeimet és felvezette őket a melleire. Elégedetten tartottam kezeimben és kényeztettem a tökéletes testrészét, miközben Kristen sikolyok közepette köröket írt le csípőjével. Zöld szemei kinyíltak és fogolyként tartottak fogva engem. Nem bírtam máshova nézni, egyszerűen elvesztem tekintetében. Szemeiben ezer féle érzelem játszott. Extázis, élvezet, kínlódás és a számomra legfontosabb: szerelem.

Lehajolt, hogy megcsókoljon, de éreztem, hogy közeledik a vég. Végső, hangos sikollyal támaszkodott meg a mellkasomon, de a mozgást nem hagyta abba. Tovább mozgott nekem, hogy egy perccel később én is vad morgással jelezhessem révbe érésemet. Erőtlenül támaszkodott még mindig mellkasomon és elégedetten mosolyogva kapkodta a levegőt. Felültem, hogy magamhoz ölelhessem gyenge testét, ami még mindig remegett az előbb átéltek miatt. Ajkaimmal lágyan csókolgattam verejtéktől nedves nyakát.

- Szeretlek – suttogta a fülembe erőtlenül és mosolyogva beleharapott a fülcimpámba.
- Én is téged édes! – feleltem még mindig a nyakát kényeztetve. Legalább tíz percre szükségünk volt még így. Aztán feltápászkodtam – Kristent a karomban tartva –, hogy lefektessem az ágyra. Egy utolsó hosszú csókot váltottunk, aztán lemásztam róla, kicsúszva belőle, hogy aztán a mellkasomra húzódhasson. Magunkra húztam a takarót és a hátát simogattam, amitől pillanatokon belül már békésen szuszogott. Egy ideig még néztem Őt, kipirult arcát, aztán engem is elnyomott az álom.

Gyűlöltem a telefonra kelni! Gyorsan felkaptam és kiszáguldottam a nappaliba, nehogy Kristen felébredjen rá. Idegesen szóltam bele:
- Igen?... ja, de mindegy mondjad!... miért fontos ez?...ez nem válasz!... nem, nem tud róla!... ez igaz, de nem a te dolgod!... nem… figyelj, ez nem a legalkalmasabb erre, majd megbeszéljük máskor!... jó, szia – letettem, és gondoltam visszabújok Kristen mellé. De korai volt az elhatározás. Mikor megfordultam Kristen kérdő tekintetével találtam szemben magam…


Képek:

Kristen elemében van(:P):
http://i48.tinypic.com/dh5mv8.jpg
Rob megy vissza a szállodába a parti után:
http://i50.tinypic.com/260z993.jpg


16 megjegyzés:

  1. tök jó rész volt!!! azt hiszem a következő már bonyodalmas lesz...kiváncsi vagyok, hogy mit reagál majd Kristen a Nikki storyra....
    Kriszti

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszett de ez nem meglepő! Bírtam, hogy mindenki benne volt a fellépők és a körülöttük ülők is :D
    Megértem Krist tuti én is minden nőneműt szemmel vernék aki csak Robra mer nézni :D
    A vakációs jelenet is nagyon szexi volt, ahgy Rob beindul aztán meg aggódik, nimfó Kris meg persze, csak tovább! :D
    Várom, hogy mi lesz mert szerintem is bonyodalom következik amit én nagyon szeretek :P Bocs, hogy ilyen rövid lett Lady a komi, de ez remélem semmit sem csökkent azon a tényen, hogy nagyon imádom még mindig ezt a történetet meg az íróját is (L)

    VálaszTörlés
  3. hát ez a feji!!Nagyon jó volt! :D ebbe aztán volt minden :D XD
    Rob milyen kanos volt már :D XD lol
    a fürdőszobás/törölközös rész hát az nagyon tetszett XD...na meg a khm rész jó lett a végén :D XD ;)
    alig várom a folytatást :D a végén az a telefon beszélgetés....érdekes :D rem nem lesz belöle semmi gond :/ :) ;)
    Pussz PNiki-Nikky

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Már régóta olvasom a blogod de még csak most irok először!Ezért bocsi!
    Nagyon szeretem a tehetséges,rendszeresen író blogereket!TE ilyen vagy!Minden dicséretett megérdemelsz.
    Én nagyon csípem ha egy történetbe van erotika,de azt még jobban ha valaki nagyon igényesen tudja ezt leírni.Ez kifejezetten tetszik az írásodba.
    Az is bejönn,h még más írók a sokadig fejezetre "kiégnek" és már nem tudnak újat mutattni, te azért elég jól ébrentartod a figyelmet!Nem tudnám megfogalmazni igazán,h ezt mivel is teszed,de egy biztos:nagyon jól csinálod!
    Nagyon tehetséges vagy,jól csavarod a szavakat!
    Egy jó tanács: Folytasd,mert van hozzá tehetséged csajszi!
    Csak így tovább és mindent bele!

    Puszi: Panda

    VálaszTörlés
  5. hmmm.hát Kristen este is elemében volt:P
    a titokzatos telefonáló.xD.hát lenne egy-két tippem h ki volt az:D.de majd kiderül:D.de remélem h nem lesz megint vmi bonyodalom:).és Rob.hát igaza van Nikky-nek.elég kanos:P.és am nagyon várom a kövi fejit:).remélem hamar hozod:D.

    puszi:krisztu

    VálaszTörlés
  6. cuncaa <3
    namármost , megpróbálkozom alehetetlennel, igen! most szavakba fogom önteni a tetszésemet xD legalábbis megpróbálom!:D
    elöször mondjuk egy lebaszás..:ÉSZREVETTEM ám hogy nem írtad le az Awardos vakációt.. heh, azt hiszed nem?XDD
    most hogy rendesen is elolvastam, kb itt olvadozom ettől a pasitól. Tegnap is vágtam hogy Rob szemszöge, de máre valahogy tudatodult is, és baromira örülök hogy vele írtad mert már olyan régen láttam , vagyis olvastam őt és a Kris imádatát :D Áhh basszus annyira jó vagy ahogy leírod mit érez, imádja Stewt , tiszta sor, de ahogy te megfogalmazod(jaj hosz tudod hogy oda vagyok az írásodért xDD).. mmmint amiket gondol, áááh.. és egyáltalán NEM unalmas, és ha még egyszer meglátom h ezt írod gecci XD.. az lesz életed utolsó napja XD..najó neem..de azért megkapod amagadét! :P:P
    Szóval igen Rob, ááh bár nekem lenne ilyenem,(jah van is xD..csak.. áhh tudod XD)..
    Most jöjjenek a részletek amig mégjobbaan bejöttek:
    Tayor, hát most valahogy olyna vicces volt nekem xD nem tudom miért, komolyan nem, most vicces volt és kész xD..
    Gecc Rob a partin xDD jaj de röhögtem,be kell másolnom :„Hol a faszban vagy már?” - Imádom, komolyan mondom imádom ezt a nőt. / én is imádom xD <3
    Főleg, mert cica már türelmetlen és ha azt szeretném, hogy az este még doromboljon nekem, igyekeznem kell./ez nagyon beteg XD
    hogy nyomja magának mikor meglátja Krist, ááh :D aztán végül mégis megkapja..meg mi is xD szóval talán megvan bocsátva az awards vakáció, mert hát ez vmi fenomenálisan fantörpikus volt kisszívem ^^
    Imádom imádom imádom betegesen :D
    A vége..nos vmit sejtek de eztmajd megosztom veled este, és különben is , nekem most mennem kell, tudod milyen elfoglalt vagyok XDmennem kell írni AZT.. tudooood (a ycbmbt xDD),, ami szintén kurva jó lett babám, hát hallod kellene egy ilyen sapka amiben ventillátor van beépítve :D
    láwollak cunc =)
    xoxo

    VálaszTörlés
  7. Nah,hát ez valami isteni volt :) Egyszerűen imádom....:)
    Nagyon jóó volt újra Rob szemszögéből olvasni az egészet...annyira hiányzott..imádom ezt a pasit :) Mennyire imádja Kristent...:)
    Az MTV Video Music Awards meg igen jóó volt...elképzeltem ahogy Rob P.Diddyvel beszélget...nah meg a Lady Gaga szerkója...:) Tutit későn húzta el a kezét Rob és azon vigyorgott :)
    Nah és az a csaj a bárba milyen rámenős...:D
    „Hol a faszban vagy már?” - Imádom, komolyan mondom imádom ezt a nőt.
    Főleg, mert cica már türelmetlen és ha azt szeretném, hogy az este még doromboljon nekem, igyekeznem kell." Nah és ez a rész igen jóó volt...:) A cica aztán rendesen dorombolt...:)
    A vakációs rész se volt semmi...imdtam azt is :) Hát a vége meg...most jön a bonyodalom biztos,de az is kell :)
    Nagyon várom a következőt...:)
    Imádtam minden sorát :)
    Puszi

    VálaszTörlés
  8. Szerintem az én komim lesz a legrövidebb xD
    De IMÁDTAM
    annyira jó lett hogy az valami elképesztő:P
    Imádtam benne mindent
    de nagyon kíváncsi vagyok hogy ki telefonált és mit mondott de azért van egy sejtésem xD
    szóval nagyon tetszett
    Katta

    VálaszTörlés
  9. Lady!Venned kell tesómnak egy új fejhallgatót.XD Tök fáradt voltam már amikor olvastam,de aztán /nem is tudom mért/de bele lendültem.Ahhh annyira jó volt,olyanokat röhögtem rajta.Ez volt az egyik ami nagyon tetszett: ,,De még sincs kiegyenlítve, hiszen Ő csodás, én meg… inkább hagyjuk." Ez olyan mintha én gondoltam volna.XDMeg a cicás,hogy sietni kell ha még azt akarja,hogy doromboljon.Ez milyen már.:DTe, ugye Taylor meg Lady Gaga összejön a következő részben?LÉÉÉÉCCCIIII!Akkora lenne:D
    Nah szóval mire végig olvastam rájöttem,hogy izgalmamban a fejhalgató zsinorját rágcsálom és átharaptam egy-két helyen.Volt ám botrány!De megérte!:P
    Istennő vagy!<3

    VálaszTörlés
  10. az egész történet tök jó, és ez e fejezet is:D várom a kövit.D

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Nem tudok valami extra hosszú komit írni... Egyszerűen kifejezve Fantasztikus feji lett! Imádom az ilyen hosszú és ilyen csodálatos-vakációs részeket.:P Nagyon tetszett, ahogy leírtad a díjátadót. És Rob...tök vicces, ahogy "elmélkedik" XD A vége pedig...kíváncsian várom mi lesz...:) biztos bonyodalom:P Jó lett!
    puszi

    VálaszTörlés
  12. Szia!:)
    Ez az alattomos függővég...:D Amúgy nagyon tetszett, mint mindig. Rob szerencsétlen, szokásához híven, de hát ezt szeretjük benne annyira. Illetve is.^^ :) Szuper volt, gratula! :) Várom az új fejezetet! XoXo

    VálaszTörlés
  13. Imádtam ezt a fejezetet is!!<333
    annyit röhögtem rajtaXD
    Rob mindig egy semminek tartja pedig nem is igaz!!Kristen meg beöltözött Robnak erre bealszik?!XD na ne akkor h lehet bealudni?!XD
    de mondjuk utána "bepótolták"!!XD
    Várom a következő fejezetet!!!<33

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Ismételten ngyon tetszett alig várom a folytatást! Kicsit tartok tőle, hogy Nikki hívta Robot! Biztos lessz valami jó kis feszkó!

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet! Alig várom a következőt! Remélem nem lesz semmi komoly konfliktus.
    Heni

    VálaszTörlés
  16. Na nehogymá' ne legyen meg a 15....azért szégyelljétek magatokat, hogy nem írtok véleményt....de most komolyan, megtisztelhetnétek vele Ladyt.
    Kriszti

    VálaszTörlés