2010. május 9., vasárnap

31/b. fejezet

Döntés

Drága lányok, meghoztam a 31/b.fejezetet. Ebben a részben megértetek mindent! Egész más szemszögből fogjátok látni a dolgokat, de szó szerint!:D Most annyira szívesen magyaráznék még, de nem akarom lelőni a poént, szóval a kérdésekkel majd a chatben megkerestek!:) Mert biztos vagyok benne, hogy lesz kérdésetek!
Még annyit, hogy ne utáljatok annyira! Félek, most fogtok kicsit!
Akkor már csak annyi, hogy jó olvasást!
Puszi: Lady


- Fotózáson, majd Emilivel vacsorázni – mondtam neki és igyekeztem úgy tenni, mintha nem vennék tudomást arról, mennyire mérges rám. Nem akartam ismét veszekedni vele. Állapotom megerősítéseként a zsebemből a cuccokat az asztalra dobáltam és elnyúltam a kanapén, titkolva mennyire feszült is vagyok.
- Rob egy órát vártam rád! Azt mondtad hatra itthon vagy – szólalt meg, szinte teljes nyugalommal. Meglepett, nem erre számítottam. Talán meg tudjuk beszélni…
- Sajnálom, kicsit elhúzódott! – hátra fordultam bűnbánó arccal, hogy tudja tényleg így érzem.
- Mi? – kérdezte felvont szemöldökkel
- Hogy-hogy mi? – nem voltam benne biztos, ezt most mire érti.

- A fotózás vagy a kis vacsorád Emilivel? – kérdezte feldúltan. Ekkor már tudtam, hogy egy percig sem volt nyugodt, ez csak egy maszk volt.
- A fotózás és ez által a vacsora is! – feleltem még mindig nyugodtan.
- Amit annyira élveztél Emilie társaságában, hogy a telefonodat sem tudtad felvenni! – nem tudta titkolni, mennyire bántja a helyzet. Pedig nem direkt nem vettem fel a telefonom, nem is hallottam. Mondjuk igaz, hogy felhívhattam volna, de Emilievel beszélgettünk és észre sem vettem, hogy mér késésben vagyok.
- Kristen, kérlek ne kezd! – próbálkoztam egy utolsó mentő ötlettel. Annyira utáltam, mikor ezt csinálja. Mikor teljesen alaptalanul féltékeny. Fájt, hogy nem bízik bennem.
- Hogy ne kezdjem? Én aggódtam érted, közben meg csak basztad felvenni a telefonod, mert ki tudja mivel voltál elfoglalva! – kiabálta idegesen.

- Nem hallottam! És különben is, egy barátommal vacsoráztam, nem tudom ezen miért kell felháborodni! – álca nyugalmam még mindig meg volt. Ismertem már annyira hogy tudjam, ha hagyom tombolni előbb- utóbb megnyugszik, és higgadtan meg tudjuk beszélni. Legalábbis régebben így volt.
- Nem azon háborodtam fel! Egy szót sem szóltam, mikor mondatd, hogy Emilievel fogsz vacsorázni, elfogadtam, hogy barátok vagytok! Az egyetlen ami kiborít, az az érdektelenséged, ami most is sugárzik belőled és a válaszaidból! – szinte tajtékzott a dühtől. És én is eddig bírtam!
- Mert nem akarok veled vitatkozni! – feleltem már én is kissé hangosabban és felé sétáltam, mélyen a szemébe nézve, hogy ki tudja olvasni tekintetemből mennyire bánt a dolog. Sikerrel jártam, szinte lebénult.

- Akkor ne adj rá okot! – közölte, mikor megtalálta a hangját. Még, hogy okot…keserűen felnevettem.
- Neked nem kell hozzá különösebb ok! – ezt nem akartam hangosan kimondani, de ekkor már nem bírtam kontrolálni magam.
- Azt akarod mondani, hogy feleslegesen provokálok veszekedést? – kérdezte szemrehányóan.
- Tessék, ezen is fennakadsz! – csalódottságomban a combomra csaptam. Kikészít ezzel a viselkedésével, utálom, mikor kiforgatja a szavaimat.
- Tudod mit? Igazad van… mostanában túl sokat vitatkozunk! – fujtatott megadóan. Na végre valami, amiben egyet értünk.
- Remek, most ez is az én hibám! – vontam le a következtetést.
- Én ezt egy szóval sem mondtam, csak…

- Van egyáltalán valami, amiről nem én tehetek? Tudok mostanában jót tenni? – ezt inkább költői kérdésnek szántam és jócskán belehergeltem magam a dologba.
- Befejezted? – hírtelen rám kiabált, amitől lefagytam, de egy bólintást még kisajtoltam magamból. – Ez így nem jó! – ez a kijelentése kicsit kizökkentett, ugyanis fogalmam sem volt, mire érti.
- Ezt hogy érted? – adtam hangot értetlenségemnek.

- Talán… - tétovázott, amitől rossz előérzetem támadt. – Talán az lenne a legjobb, ha kicsit gondolkodnánk mind a ketten! – a szavai lesújtottak. Ezt most úgy érti, hogy… nem, az lehetetlen! Ezért még nem kell…
- Te… Te most szakítani akarsz velem? – kérdeztem teljesen ledöbbenve. Csak reméltem, hogy a válasz nem lesz!
- Nem. Én csak egy kis időt akarok adni magunknak külön, hogy gondolkozhassunk! – beleremegtem, ahogy kimondta. Ez ugyan az…
- Ezt én nem bírnám ki! –dadogtam kétségbeesetten és közelebb léptem hozzá. Abban a pillanatban elfelejtettem mindent és csak egy dolog villogott a fejemben: NEM! – Kristen, ezt nem teheted!
- De! Ez lesz a legjobb… - suttogta lehajtott fejjel. Így nem lehet vége…nem kizárt. Kezeim az álla alá csúsztattam, hogy a szemébe tudjak nézni.

- Kérlek… - kértem teljesen elveszetten. Abban a pillanatban, hogy felfogtam elveszíthetem, már semmi sem érdekelt. De ő csak a fejét rázta. . – Szükségem van rád! – és bizonyítékként magamhoz szorítottam és megcsókoltam. Nem ellenkezett, ami nekem pont elég volt. Ahogy ajkait megéreztem szétnyílni, nem haboztam tovább és nyelveimet átcsúsztattam az övéhez, hogy végre egymásra találhassanak. Éreztem a jól ismert bizsergést, amit érintései, csókjai váltanak ki belőlem. Ahogy egyre jobban elengedtem magam, megéreztem, hogy eltol.

- Sajnálom! – suttogta és homlokát az enyémnek támasztotta. Egyszerűen nem bírtam elengedni, szó szerint képtelen voltam, ujjaim görcsösen tapadtak a derekára. Egy lágy puszit nyomott a homlokomra, mire a kezeim lehullottak róla. Elindult…
- Kristen! – szóltam utána könyörgő hangon, mire hátra fordult. Végigézett rajtam és láttam szemében megcsillanni a fájdalmat. Egy pillanatra úgy éreztem még van esély, de mikor ismét elfordult, nem reménykedtem többet. A szívem majd meg szakadt, ahogy néztem elsétálni. Kisétált az ajtón, és ezzel az életemből is. Én meg hagytam.

Elhagyott…a megvilágosodás villámcsapásként ért. Elvesztettem, azt aki nélkül képtelen vagyok élni. Idő kell neki? Ismertem ezt a szöveget, olyankor mondják, ha nem merik kimondani: vége!

Azt sem tudtam mit kezdjek most magammal. Legszívesebben utána rohantam volna, de a jobbik eszem azt súgta azzal nem megyek semmire. Sőt, csak még jobban megerősítem benne, azt, hogy jól tette. Lerogytam a kanapéra és levegő után kezdtem kapkodni. Űr volt bennem, hatalmas űr. Rágyújtottam egy cigire és azon gondolkoztam, miként felejtsek. Inni? A hűtőben csak sör van, nekem viszont most valami erősebbre lesz szükségem. Tárcsáztam a szobaszervizt és kértem egy üveg Whisky-t. Öt perccel később már a kezemben volt a felejtés kulcsa…egy estére biztos megteszi. Nem haboztam, óriási kortyokat ittam belőle és nemsokára már éreztem is a hatást.

A telefonom már vagy három perce megállás nélkül zenélt. Előkotortam valahonnan, és meglepetten láttam, ki keres.
- Mondjad! – szóltam bele unottan.
- Na végre, hogy felvetted! – jött a szemrehányó válasz. – Csak azt akartam mondani, hogy az étteremben hagytad a kabátod! Elhoztam, jó ha most beugrom vele? – milyen étterem és milyen kabát? Jah…megvan.
- Oké! – feleltem és meg sem várva a választ kinyomtam.
Tíz perc múlva már hallottam is a kopogást. Nagyot sóhajtva letettem a félig kiürült üveget és ajtót nyitottam.

Emilie a kezembe nyomta a kabátot, majd tétovázva végigmért.
- Valami gond van? – kérdezte a homályos tekintetem láttán.
- Ugyan… bejössz? – próbáltam udvarias lenni, bár jelen pillanatban, a hátam közepére sem kívántam a társaságot.
- Öhm, Kristen nem hiszem, hogy örülne! – mondta tétován.
- Akkor szerencséd van, mert nincs itt! – horkantam fel. Meglepetten nézett be mögöttem.
- Azt hittem hozzá rohansz! – nem akartam célozgatásokba bocsátkozni, így sóhajtva válaszoltam:
- Már nincs itt…- nehezemre esett kimondani, a hangom el is csuklott közben. Emilie figyelmét fel is keltette a dolog és tovább faggatott.
- Minden rendben? – kérdezte újra.

- Nem, semmi sincs rendben! Bejössz vagy nem? – kérdeztem türelmetlenül. Bólintott és belépett a szobába. Azonnal megakadt a szeme az asztalon lévő mérgen és kutató tekintetével végigvizslatott. – Szakított velem… vége, örökre elvesztettem! – nyögtem, megelőzve a további kérdéseket. Gyorsan túl akartam lenni a nehezén, nem akartam erről beszélni.
- Biztos csak átmeneti! – közölte magabiztosan, mire felhorkantam.

- Nem, ez most nem. De nem akarok róla beszélni! – ledobtam magam a kanapéra és folytattam az üveg kiürítését. – Van sör a hűtőben! – böktem a berendezés felé, mikor eszembe jutott talán illene megkínálni valamivel. De a Whiskymből nem akartam adni neki, ez csak az enyém ma este. Elsétált, és kivett magának egy sört, majd leült mellém a kanapéra. Nem szólt semmit, ahogy én sem. A csend kezdett egyre kínosabb lenni, ezért előhoztam egy mentő témát.

- Hol töltöd az ünnepeket? – kérdeztem, bár cseppet sem érdekelt.
- Hazamegyek a szüleimhez! Gondolom, te is Londonban leszel! – na ennyit a felejtésről…erről is Kristen jutott eszembe, mivel úgy volt, velem jön. Csak bólintottam, miközben újra meghúztam az üveget. – Talán ennyi elég lesz! – és már nyúlt is az üvegem után, de elrántottam a kezem és szúrós tekintetem az övébe fúrtam.
Egy darabig, ismét csend volt, ő csendesen iszogatta a sörét, még én a saját piámat és egymás után gyújtottam a cigikre.

- Lehet, hogy segítene, ha elmondanád! – szólalt meg hírtelen.
- Mit kell ezen elmondani? Szakított velem, mert szerinte túl sokat veszekszünk, ami igaz is, de csak szar kifogás! Gondolom, elege lett belőlem! – ismét belém nyilallt a felismerés, hogy elveszítettem örökre.
- Valóban szar kifogás! – jegyezte meg hidegen, mire csak bólintottam egyet.
Emilie már a harmadik sört vette ki a hűtőből, miközben én is majdnem kivégeztem már az italom. Ugyan beszélni már nehezen tudtam, de azért felidéztünk néhány vicces pillanatot a Remember me forgatásáról.

- Emlékszem, akkor is kivoltál Kristen miatt! – ahogy felhozta a témát, elkomorultam.
- Muszáj folyton emlékeztetned rá? Ettől csak nehezebb! –
- Sajnálom, csak… csak nem értem őt! Nem látja, mekkora mázlija van? Szereted, teljesen odáig vagy érte. Ennél egy nő nem is kívánhat többet! – mondta teljesen felháborodva, ami igazán meglepett.
- Jobba érdemel! – erről valóban meg voltam győződve és abban is biztos voltam, hogy erre idővel rá fog jönni. Ennek az ideje, pedig ma jött el.

- Sajnálom, hogy így érzed! – őszintének tűnt a hangja, így ránéztem, hogy lássam, az arca mit tükröz. Nem csalódtam, megerősítette szavait. Valószínűleg látta a szememben a fájdalmat, így közelebb kúszott és megölelt.
- Nem tudom, hogy fogom kibírni nélküle…egyszerűen nem tudom elképzelni az életem Kristen nélkül! – a kétségbeesés jobban érződött a hangomon, mint hittem volna. Emilie kicsit eltolt magától – de még mindig ölelt – és a szemembe nézett. Aggodalmat olvastam ki belőle, majd egy kis bizonytalanságot, amit nem tudtam mire vélni.
Egy perc múlva azonban megértettem… Ajkait az enyémre szorította, de nem tudtam reagálni, úgy ledöbbentem. Észrevette és azonnal elhúzódott.

- Sajnálom! – kezdett mentegetőzni, de nem hagytam. Fogtam, visszahúztam magamhoz és mindent kizárva a fejemből most én csókoltam meg. A világ forgott velem, nem is igazán éreztem semmit, azt sem tudtam mi történik pontosan. De egybe biztos voltam: ezt nem kéne!
A következő másodpercben azt éreztem, hogy végigdől a kanapén és magával húz engem. Ez a fekvő helyzet még rosszabb volt, egyre jobban szédültem. Ha megkérdezték volna, hol vagyok, nem tudta volna felelni rá. Éreztem, hogy Emilie keze a gatyámba csúszik, majd megérint, de nem tudom, miként reagáltam.
Fogtam magam, felálltam a kanapéról, amitől meginogtam, de folytattam a mozdulatot és a szobába húztam, ledöntöttem az ágyra és fölé kerekedtem.

Nem haboztam, félig letoltam a nadrágom és előhúztam egy óvszert a fiókból. Nem is tudom, hogyan került egyáltalán oda, mivel az utóbbi időben nem használtam, talán még a régi időkről maradt meg vagy a szálloda ajándéka. Felhúztam a szoknyáját és a bugyiját félre tolva beléhatoltam. Valahonnan távolról hallottam, ahogy felnyög, de igazán nem fogtam fel. Én valahol egész máshol jártam és nem jó értelemben. Mozogni kezdtem benne, és csak a kielégülésre koncentráltam. Ez volt az egyetlen dolog ami hajtott…nem sokkal később éreztem, hogy sikerrel jártam. Kicsúsztam belőle és mellédőltem az ágyra. Nem is figyelve rá, az oldalamra fordultam és két perc múlva már aludtam is. Nem fogtam fel mit tettem, egyáltalán nem voltam magamnál. Az ital megtette jótékony hatását…

Reggel azt sem tudtam hol vagyok. Mikor magam mellé pillantva megláttam Emiliet, nem értettem semmit. Mit keres Ő itt? Bár ruhában van, ahogy én is…ez bízató. Viszont, ahogy erőltettem az agyam a tegnap este képkockái maradéktalanul visszasiklottak a fejembe. NEM!!!! Ezt nem tehettem… - üvöltöttem magamban és felnyögve a párnába temettem a fejem. Pedig megettem…undorodtam magamtól és attól, amit tettem. Egyrészt, mert szemét módon kihasználtam Emiliet. De ami a legjobban fájt, hogy ezt tettem Kristennel. Ugyan szakított velem, de mégis! Megkaptam, amit akartam. Kielégültem, de milyen módon? Színtiszta, érzelemmentes szex. Hányingerem támadt, ahogy végigpörgettem még egyszer a tettemet. Úgy látszik, ahhoz nem ittam eleget, hogy ne emlékezzek a végzetes hibámra.

Még mindég kissé szédelegve kibotorkáltam a nappaliba és rágyújtottam.
Még a cigim felénél sem jártam, mikor mozgást hallottam a háló felől, aztán megjelent Emilie. Álmos fejjel megállt az ajtóban, úgy nézett ki, mint akinek fogalma sincs hol van.
- Emilie…– kezdtem bűnbánó hangon.
- Állj, ne mondj semmit – beharaptam a szám és vártam a folytatás. Kissé megköszörülte a torkát és elhelyezkedett mellettem a kanapén. – Tudom, hogy csak a bánat és az alkohol miatt volt és nem haragszom rád! Én sem voltam teljesen beszámítható, szóval ha azt mondom felejtsük el, benne vagy? Mintha meg sem történt volna! – kínosan elmosolyodott, talán nem is sejtette, mekkora súly szakad most le rólam. Ha még Emilie kihasználása miatt is bűntudatom lett volna, az maga lenne a pokol.

- Örülök, hogy nem bántottalak meg! – sóhajtottam valamivel nyugodtabban.
- Ugyan, tudom, hogy még mindig halálosan szerelmes vagy belé! – közölte, mintha mi sem lenne természetesebb.
- Kristen… - nyögtem fel fájdalmasan, mikor eszembe jutott az az angyal, aki kíméletlenül összetörte a szívem. De én mivel vagyok jobb? Alig, hogy kidob másnál keresek vigaszt…de már ez sem számít, hiszen elhagyott.
- Tőlem nem tudja meg! – ígérte Emilie. Ugyan mit számít ez most? Csak arra tudok gondolni, hogy már ez sem érdekelné, mivel itt hagyott.
- Ez már nem érdekelné… - mondtam és rágyújtottam egy újabb cigire.
- Ebben nem vagyok olyan biztos…
- Mit mondtál? – kérdeztem meghökkenve.

- Hagyjuk! – mosolyodott el. Nem igazán értettem, mit is akar ezzel, de le is szartam. – Most viszont megyek! Köszönöm az estét, Rob! – kacsintott, miközben felállt a kanapéról. – Csak vicceltem! – mondta gyorsan a rémült fejem láttán… megveregette a vállam és kilépett az ajtón. Végre teljesen átadhattam magam az önsajnálatnak. Elmerülhettem benne nyakig, mint egy varacskos disznó a mocsárban. Igen, ez való nekem! A saját kis mocsaram…

Gondoltam, egy frissítő zuhany jót tenne nekem. Aztán, beláttam nem így van. A fürdőszoba, leginkább a kád édes, de most fájdalmas emlékeket jutatott eszembe. Kristent láttam ott és magamat, amit egymást ölelve folyik ránk a víz. Ahogy karcsú testén végigfolyik…mikor hozzáérek és libabőrős lesz! Az, ahogy megérintem, mert örömet akarok neki okozni és Ő kéjesen felnyög kezem alatt. A szörnyű valóság, ismét magával ragadott. Rájöttem, hogy minden álomnak vége szakad egyszer és az enyém most érte el azt a bizonyos pontot. Tudtam, hogy nem lehet örökre velem, az érzés mindig is bennem volt, de reméltem, hogy ennél azért tovább lehetek boldog.

Észre sem vettem, hogy legalább egy órája engedem már magamra a vizet. Lassan kikászálódtam a fürdőből, hogy levánszorogjak ebédelni valamit. Mire vissza értem a takarítónő már járt a szobámban és az ágy is át volt húzva, így bedőltem a puha ágyikóba és elaludtam.

Későn ébredtem fel, már majdnem teljesen besötétedett odakint. Tegnap esti felejtő akcióm sikeres volt – leszámítva AZT a dolgot, amit nagyon bánok. Talán még semmit nem bántam ennyire életemben. - , ezért úgy döntöttem ma is rendelek egy üveg „gyógyszert” a szobámba. De megakadt a telefonon a kezem, mert valaki kopogott az ajtón. Fontolóra vettem, hogy egyszerűen úgy teszek, mintha nem lennék itt és nem nyitom ki. Végül valami erősebb erő azt súgta, mégiscsak nézzem meg ki az.
Fáradtan odacsattogtam és kitártam. A meglepettségtől kidülledtek a szemeim.

- Kristen? – megráztam a fejem, mert nem hittem el. Talán csak odaképzelem, bár ma még nem ittam. De ez még semmi volt…egy percig csak álltunk egymással szemben és bámultuk a másikat, aztán Kristen olyat tett, amire igazán nem számítottam. A nyakamba ugrott és ott csókolt ahol ért. Ekkor már szinte biztos voltam benne, hogy megint kiütöttem magam és álmodom. Meg sem bírtam mozdulni. Ez nem lehet valóság, hiszen tegnap szakított velem!
Talán megérezte merevségem, mert a következő pillanatban elhajolt tőlem – de kezei még mindig a nyakamba kapaszkodtak – és úgy kezdett bele.

- Rob, én úgy sajnálom! Hülye voltam, nem is értem, hogy gondoltam, hogy egy napnál is tovább bírom nélküled! Bocsáss meg, amiért így viselkedtem kérlek, mindent megteszek, hogy kiengeszteljelek! – csilingelte édes hangján, amitől megremegtem. És amiket mondott…annyira valóságos volt, de mégsem hittem, hogy itt van. Most tényleg bocsánatot kér? De hát tegnap szakított velem és…én nem értem. Egy gondolat viszont bekúszott az agyamba, ami nem más volt, mint a tegnapi tettem.
- Kristen…- kezdtem volna, de nem hagyta.

- Sss – a számra szorította vékonyka mutatóujját, így bírva hallgatásra. - Ne mondj semmit, tudom, hogy néha olyan bután tudok viselkedni, de ez csak azért van mert annyira szeretek és félek, hogy elveszítelek! – szavai hatására nem bírtam tovább, meg kellett érintenem. Megtettem, kezeim karcsú hátára csúsztak, tényleg valóság. Ekkor fogtam fel igazán, hogy most vesztettem el örökre. Pedig szeret és én is, mindennél jobban, de a tegnapi tettem, nem ezt bizonyítja és tudom, ha elmondom neki, örökre elvesztem. Egyik felem azt súgta, hallgassak róla. Emilie azt ígérte senkinek sem mondja el, sosem derülne ki. Viszont ha mégis…akkor sosem bocsájtana meg, így talán van egy kis esély, kevés, de van. Talán megbocsájt, ha elmagyarázom neki, azt hittem elhagyott örökre. Kirsten lehunyta a szemét és finom ajkait az enyémekhez érintette. Ahogy megéreztem kutató nyelvét , ami bebocsájtást kér a számba, már tudtam, hogy nem mondhatom el.

A csókja lágy volt, szerelemmel teli, amitől csak még jobban emésztett a bűntudat. Nem hazudhatok neki! Éreztem, hogy elválnak ajkaink és majd bele haltam, ahogy szám magára maradt. Üres voltam, nélküle semmit sem ér az életem! Nem bírtam kinyitni a szemem, nem tudtam a szemébe nézni. Aztán meghallottam ismét gyönyörű hangját, amibe most is beleborzongtam.
- Mindennél jobban szeretlek…kérlek ne haragudj, csak úgy gondoltam ez jó megoldás, de tévedtem. Együtt mindent meg tudunk oldani! – ennyi…feladtam, én képtelen vagyok neki hazudni! Ő ennél többet érdemel, jöjjön, aminek jönnie kell. Kinyitottam a szemem, tudtam, hogy tele van fájdalommal, amit ő is észrevett, legalábbis ijedt tekintete ezt bizonyította.

- Mi a baj? – kérdezte rémülten. Egy nagy sóhaj szakadt fel mellkasomból és ajkaimba haraptam. Egyszerűen nem akartam kimondani…de a jobbik –talán a jobbik – felem diadalmaskodott.
- Kristen, el… el kell mondanom valamit! – nyögtem ki végül, idegességtől remegő hangon.

- Rob, megijesztesz… - nem tudta folytatni. Azt hiszem bepánikolt, tudta, hogy valami baj van! Én meg tudtam, hogy nem húzhatom tovább, bármi is lesz ezután, ki kell mondanom. Nem bírtam tovább a szemébe nézni, annyira szégyelltem magam. Mindent elrontottam.
- Sajnálom…én annyira sajnálom! – suttogtam és a nyakába temettem a fejem.

30 megjegyzés:

  1. Jaj istenem úúgy tudtam....és annyira szerettem volna ha tévedek, de sajnos nem...:(
    Ebből nem tudom hogy fogja majd kimagyarázni magát, valószínüleg sehogy....:(
    Ez a sok dráma nekem sok egy hétvégére, már így is padlón vagyok :/
    Ettől függetlenül nagyon jó lett, csak azért reménykedtem hogy nem csalta meg..:(

    <3

    Fanni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mint mindegyik :DD
    Alig várom a következőt! :DD
    Kár, hogy messze van még! :DD
    Még egyszer nagyon szupi lett grat. :DD
    Csak így tovább! :DD

    VálaszTörlés
  3. Szia!!

    Hát én most összetörtem teljesen!!!
    Ezt nem hiszem el...Rob, hogy tehetett ilyet??!! Most nagyon nagyot csalódtam benne!!!
    Meg is értem ha Kristen nem bocsájt meg neki, mert Rob pontosan tudta, hogy Kristen hogy vélekedik Emilie-ről!!
    Kész vagyok, ez már túl sok volt nekem!!
    Tegnap Remember Me ma meg ez a fejezet:S Kész vagyok idegileg és lelkileg egyaránt:(
    Ne érts félre eszméletlen fejezet volt, és te is zseniális vagy, de most ez földhöz vágott!!
    Azért köszönöm ezt a fejezetet, imádtam és ismét bebizonyítottad, hogy született tehetség vagy:)
    Imádlak Lady(L)
    Puszi: Lilluci

    VálaszTörlés
  4. tudtam tudtam tudtam:(.annyira éreztem h Emilie lesz a dologban:S.és egyáltalán nem utállak - téged nem lehet utálni.téged csak szereti lehet♥ - mert sztem ennek így kellett lennie.most el kellett jönni ennek a pillanatnak is amikor az egyikőjük ilyen szinten félrelép.de áááh mostmár téll nemtudok semmit.Kristen ki fog akadni de tuti h meg fog bocsájtani Robnak mert ő az élete:).és am én nem bíreok ki még egy hetet a frissig:D.én most akaroom mert áááh.ez a történet lerakhatatlan:D.annnyira tökéletes úgy ahogy van:P.nagyon várom a kövi fejit:P.

    puszillak:krisztu♥

    VálaszTörlés
  5. Ajjj Lady ne már! Annyira kíváncsi voltam Kristen reakciójára.Ez kegyetlenség!
    Viszont a Remember me hatására megszerettem egy kicsit Emiliet de most azt is porba zúztad.xd Szegény lány!
    Kár, hogy a macskás volt.:D Jólvan csak viccelek, így tökéletes ahogy van. Birom, hogy most majdnem az összes történetbe mindenki összefekszik mindenkivel. Szilnél( jó tudom ott kicsit más...),Brinél, Nálad, gyakorlatilag Angyalkánál is.
    Wááá tök jó :D

    Csóközön<3

    VálaszTörlés
  6. óóhhh már megint igy kell abbahagyni ??XD
    naon naon naon kíváncsi vok mostmár télleg h mi lesz ..
    Natii

    VálaszTörlés
  7. jajj Lady :(
    eddig te mindig valóságos sztorit írtál..
    mindig úgy voltam vele, h ez akár meg is történhetett. de ez.. :( én ezt nem tudom elképzelni Robról, még szerencse h csak kitaláció... :D
    egyébként nagyon jó lett, de olyan kis gonosz vagy h itt abbahagytad :D :)
    várom a kövit, bár még messze van :D
    pussz

    VálaszTörlés
  8. Hali!
    Ez a feji is nagyon jó lett!
    Csak egy bökkenő van! Így Emilie megcsalja a férjét! De amúgy jó lett!

    Puszika!:) :D

    VálaszTörlés
  9. ez nem lehet igaz. hogy tehette ezt Krissel? értem én hogy fájt neki hogy "szakitott" vele de azért hogy pár óra után már Emilievel feküdjön le, mindegy az hogy alkohol hatása alatt volt vagy sem.biztos vagyok benne hogy Kris nagyon csalódott lesz. teljes mértékben megérteném hogyha most tényleg szakitana Robbal, bár biztos vagyok benne hogy nem birnák sokáig mert szeretik egymást. de és sose bocsátanám meg ha valaki ilyet tenne velem. de azért remélem hogy Kris megfogja :D de Rob megérdemelné hogy szenvedjen, ezek után főleg. annyira reméltem hogy megtudjuk Kris hogy reagál erre, most meg egy hétig fogok ezen rágódni. mindezek ellenére egyáltalán nem utállak, egy ilyen zsenit mint te nem lehet utálni.:D bizots voltam benne hogy előbb vagy utóbb valamelykük csalni fog. imádtam és imádlak téged is :D
    puszi

    VálaszTörlés
  10. OMFG.Pedig annyira tudni akartam,mit reagál Kristen.Mindenesetre nagyon jó lett,és rettentően várom a következőt.Írnék még sok mindent,de nem árasztalak el közhelyekkel.

    VálaszTörlés
  11. hát én most kajak tiszta depis lettem... :(
    nem is tudok mit írni :S
    barbi

    VálaszTörlés
  12. tudtam :(
    nem is tudok mit mondani! sokkolt! kész vagyok Lady!Miért teszed ezt velem? Kényeztetsz és megölsz egyszerre xD Nagyon nem szép tőled!
    De szeretlek nagyon, nagyon :)
    Puszi:
    Kristen

    VálaszTörlés
  13. jesszusatyaúristen!!!!!
    most nem találok szavakat!
    de szuper voltál, mint mindig! ,-)
    csak huhhh.....

    szeretlek!! :)

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    A francba! Ezt nem hiszem el! Tudtam én, hogy félre fog toszni de a jó életbe miért lett igazam? Mindig mondom én, hogy verni való ez az Emilie! Nagyon jó volt csak minden vasárnap meghalok kicsit! Hol az örömtől, hol a depitől! Nagyon sokára lessz vasárnap úgy érzem!

    VálaszTörlés
  15. Gondolhattam volna, hogy a b verzió azt jelenti, hogy Rob szemszög jön...különben meg ááááááááááááááááááááááááááá. Ezt most miért kellett?? Ez a megcsalás nem illik a Robról elképzelt idillikus képembe....na mindegy, így is tökély volt, imádtam minden sorát. :)Alig várom az édes kibékülést. :)
    Kriszti

    VálaszTörlés
  16. baszki ez durva:O
    ezt alig hiszem el:(
    most akkor mi lesz velük:O????
    jaj rem eggyütt maradnak valahogy=/
    várom a kövit:)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  17. Anyám...egy hét..meghalok addig...:S Imádtam drága Lady!!! komolyan egyszerűen szuper és nem utállak :)
    Pusszi nekeD!! (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  18. Bocsi, de kurva nagyot csalódtam Robban, hogy ezt megtette. Szerintem Kris hülye lenne megbocsátani, így részemről innen semmi izgalmas nem jöhet csak egy erőltetett maszlag!
    Ha komolyan azt hiszed nem nyomja rá a bélyegét ez egy kapcsolatra még nem sokat éltél meg! Szerintem ha megbocsát, hülye!

    Továbbiakban majd meglátom mit hozol össze.

    Üdv: Kovács Zsanett

    VálaszTörlés
  19. Most egy 3 fejezetes "sírvatérdenállvakönyörgést" elvárunk Robtól:D

    VálaszTörlés
  20. Lady ilyen tényleg nem létezik! Ezt most Rob komolyan megtette? Mondjuk én ezt nem gondoltam volna róla :S Hogy megteszi és hogy pont Emilie-vel :S
    De komolyan ez már kinzás...még egy hetet kell várnom arra hogy megtudjam mit reagál Kristen :) Ez nem ér :)
    De engem most komolyan teljesen ledöbbentett az egész fejezet és csak nézek magam elé hogy most mi van? :)
    Te atyaúristen...ilyen nincs...nem létezik... :S
    Kiváncsi vagyok h mit fog hozzá szólni Kristen..kiderül h mennyire is szereti Robot :( Bár kétlem hoyg ezt megbocsájtsa :S
    Minden esetre várom a folytatást :)
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  21. teljesen egyet értek Kovács Zsanettel!
    ezek után én is kíváncsi leszek mi lesz, ha a való életre gondolunk, innentől kezdve egy kapcsolat soha nem lesz már 100%-os...
    nah mind1, azért várom. és ne haragudj!
    Kriszti

    VálaszTörlés
  22. jajj tudtam. valahogy éreztem.... de sztem is hülye ha Kristen megbocsát nekiii...

    várom a következőt ...:D

    VálaszTörlés
  23. Köszönöm lányok a véleményeket, látom elég vegyesen reagáltok!:D

    Kedves Kovács Zsanett!
    Azt hiszem az erőltetett maszlag kicsit durva és bántó kifejezés...legalábbis számomra az! Bírom a negatív kritikát, hiszen benne van a pakliban, hogy valakinek nem tetszik, ez így van, minden "írónak" el kell fogadnia! Csak a stílus nem mindegy, hogy hogyan tálalják!
    És ha számodra semmi izgalmas nem jöhet, hát akkor ne olvass! Ki fogom bírni!
    Nem tudom, elolvastad te rendesen a fejezetet? Hiszen a körülmények is számítanak, például, hogy Rob azt hitte szakítottak! Vagyis, Rob oldaláról nézve itt nem történt megcsalás...Teljesen ki volt akadva és igazából azzal sem volt tisztában, mit csinál.
    Sok dolgot éltem meg, elhiheted, de még nem csaltak meg! Szóval valóban nem tudom - saját tapasztalat alapján-, hogy ez mennyire nyomja rá a bélyegét egy kapcsolatra. De a környezetemben történt ilyen, volt amelyik kapcsolat nem élte túl, de volt amelyik igen...ez sok mindenen múlik! De legfőképpen azon, hogy mennyire erős a szerelem és a kötődés! Vagyis nem minden esetben nyomja rá...ebben az esetben meglátjuk, mi lesz. Kérdés az is, hogy ez igazi megcsalás-e!!!
    És azt se felejtsd el, hogy ez egy történet, ergo úgy csűröm-csavarom, ahogy kedvem tartja! Itt bármi lehetséges!:)
    Csak ennyit szerettem volna!

    VálaszTörlés
  24. Jaj, még Kácsa neked akartam írni!:)
    Emilie nem csalja meg a férjét, mert már elváltak! Nem csak a történet verzióban, a való életben is!:D Azért is mertem bele írni!;)
    Puszi

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Már régóta olvasom a történeted és nem hazudok ha azt mondom, h a tiéd volt a kedvencem. Azért mert fordulatos, kalandos és egyedi volt.
    De most...:S kezd átcsúszni egy szappanopera stílusába. Most következik az, h Rob könyörög Kristennek h bocsásson meg neki, mert így meg úgy és innen jön a megszokott két véglet miszerint: Kristen 5 fejezettel később megbocsát vagy csúnyán elválnak.

    Kérlek ne érts félre. Szerintem tényleg fantasztikusan írsz, az érzelmeket rendkívül jól tudod szemléltetni tényleg van tehetséged hozzá.Csak ez a megszokott történetbeli alakulás, ami minden fanficben megjelenik előbb vagy utóbb nekem már sok, sok h minden történetben ezt kell olvasni.

    Bocsi ha durva voltam vagy ilyesmi, már másnál is meg akartam írni...mégsem tettem, most viszont már muszáj volt.
    Azért várom hogyan fogod folytatni, mert mint már írtam szeretem ahogyan szemlélteted a dolgokat.
    Puszi
    Szabó Kata

    VálaszTörlés
  26. najó ez már kicsit... jajistenemnemfogomelővenniabunkóénem... NEM NEM SZABAD.. de akkor is baszkiii.. nem hisztek Ladyben?? miért nem? mert ha azt mondjátok hogy ezek után már nem jön semmi, meg mindenki szépen leírja hogy szerinte ugyi az jön hogy könyörgés meg nyalizás meg unalom.. na ezek az emberek NAGYOT TÉVEDNEK... bátorkodom leírni hogy néhány apró morzsát kaphattam L. csodás ötleteiből, és annyira kreatív annyira egyedi lesz...sok ember örülhetne annak ha ennyire izgalmas fordulatokat tudni produkálni. Ebből is látszik mennyire ki van hegyezve mindenki az unalmas klissékre, mert csomóan el vagytok ájulva hogy már mindent láttatok éés már az összes RS storyt olvastátok és nem jöhet ú
    j.. nagy tévedés.. Na mindegy nem akarom itt szítania viszájt mert nincs is mit... (tudjátok milyen vagyok, hogy állok Ladyhez, és mennyire utálom a lenézést..így bocsi ha valakit...áhh nem is..szarok rá xD ) SZÓVAL a lényeg hogy higyétek már el hogy egy kibaszott tehetséges író fejezetit olvashatjátok, egy olyan írójét aki képes megújjulni és újra és újra elvarázsolni minket.. kicsit több bizalmat emberek ;) jah igen, kinek nem inge.. (aki meg nem írt komit és így gondolja , az is kicsit szálljon magába és filózzon el azon vajon neki jól esne e ha sok meló után ezt kapná az arcába hogy ötlettelen és ezek után szinte 1000% hogy maszlagot fog írni..hát anyád XD..na csak semmi személyeskedés.bocsánat...)
    Ettől függetlenül drága cuncám! NEKEM EDDIG ez volt a BESTem ..imádtam, tökéletes volt az elejétől a végéig, az érzelmek és ezzel együtt az érzelemmentes szex, és a végén újra az érzelmek xD(jaj remélem érted, hisz már mondtam neked jó párszor (L) ) szóval én én én levoltam bilincselve , és szemeim kocsányon lógva meredtek csodás gondolataid kivetődéseire ^^
    mivel előrébb vagyok egy picit a többieknél én már körmöt rágva várakozom.. ^^
    szeretlek cunc
    B.

    VálaszTörlés
  27. LADYM én hiszek benned, és tudom, hogy ki fogsz jönni valahogy - és csakis jól ,-) - ebből is, és nekünk is sok örömünk lesz benne :)
    hogy a Kovács Zsanettek mit ugatnak, az meg le van ejtve jó magasból ne az érdekeljen. az ilyen még lehet, életébe egy könyvet nem vett a kezébe, max képeskönyvet, csoda hogy olvasni tud, az átélési érzéke kevesebb mint nulla, és csak a szája jár.
    az hogy mit tapasztaltál meg, és mit nem, az csak RÁD tartozik, senki másra, és nme érdemes az ilyeneken felhúznia magát az embernek.
    sztem.
    mert csak fölöslegesn energiáidat pazarlod arra, hogy idegeskedj miattuk....
    én imádttam mindig ahogy írsz, és a lényeg, hogy azt írd, amit te érzel.
    az embernek a kellemetlen dolgokat (pl hogy megcsalják) nem is kell átélnie.
    az írói fantáziád elég ahhoz, hogy valódi érzéseket tudj elénk tárni és nekünk a nyálunk csorogjon a következő fejezet után.

    most befejezem, Brivel még tökélyesen egyetértek!

    még egy kérdés, de csak költői szal nem kék válasz:
    akinek nem tetszik, minek olvassa?
    az okoz neki kielégülést hogy utána jól odamond?! kicsit beteg elme az ilyen...

    Szeretlek, és még sokan!
    ezen az sem fog változtatni, ha Rob homo lesz hirtelen, vagy Kris szül Mike nak egy rakás gyereket a sztoridban ;-) (najó, ez vicc volt, nem ötlet!!!! :DDD)

    (L)

    VálaszTörlés
  28. Szil :baszkiiii
    XDXDXD ÉN BEZZEG FINOMKODOM ITT?!..hát ilyet.. xD te meg osztod itt rendesen..hát.. :D lol . nem baj, én konszolidáltan adtam elő magam XD

    VálaszTörlés
  29. Nekem tetszett, de Rob egy fasz. Na nem haragszom, rá, de elég gáz, hogy egyből Emilizik, aztán meg másra nem is tudja majd fogni csak a piára.
    Emili meg egy hülye ribanc, aki kifent körmökkel csak erre a pillanatra várt. Hozzáteszem mocskosul szerelmes lehet Robba, mert ezek után is az ő érdekeit nézni, és kivételesen nem kezd el álnokoskodni.
    Ennek ellenére Kristen helyében kitekerném a nyakát.
    Miért voltak felöltözve?
    és mi volt az Rob szerintem ebben nincs igazad vagy valami ilyesmi ahol még utaltál is rá, hogy Rob nem értette miért mondja...
    Nekem nagyon tetszett! Imádlak!

    VálaszTörlés
  30. Oké,már minden nap megnézem,hátha megszánsz minket és hamarabb felrakod az új részt...You can be my Stephenie Meyer...xD

    VálaszTörlés