2010. június 6., vasárnap

Robsten song mix


Csajok! Mára két meglepetést terveztem…sajnos csak az egyik fog összejönni, a másikkal sajnos némi problémám akadt. Igyekszem orvosolni a problémát, talán holnapra találok rá megoldást. Mivel a blog nem engedi feltölteni, pedig mindenképpen szeretném megosztani veletek!
Addig is itt van ez! Gondolom a kép alapján már mindenki rájött, miről is lenne szó.:) Nos igen, összeraktam nektek egy Robsten song mix névre hallgató albumot. Olyan számokat válogattam, amik úgy gondolom úgy általánosságban illenek a történetekre, a fejezetekre. Szóval ezentúl olvasás közben ezeket nyugodtan lehet hallgatni! Remélem, elnyeri a tetszéseteket. A borítót köszönöm szépen Fanninak, aki PS művészként ezt hozta össze nekünk az én utasításaim alapján. Köszönöm, hogy megcsinálta olyanra, amilyenre elképzeltem!:)
Most pedig irány hallgatni a zenéket, vagyis a történet hivatalos albumát!:)

1. Lady Gaga - Paparazzi
2. The Archies - Sugar,Sugar
3. Jesse McCartney - Because you live
4. Tyler Hilton - Missing You
5. 16 Frames - Let's not pretend
6. Mr. Big - To be with you
7. Augustana - Sweet and Low
8. Gawin DeGraw - More than anyone
9. Sheryl Crow - Love is free
10. Shawn Hlookopff - She could be you
11. Bethany Joy Galeotti - Halo
12. Crowded House - Don't dream it's over
Bonus track: Miley Cyrus - The climb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése