2010. június 8., kedd

Yeah, they won it!

MTV Movie Awards - Best Kiss

Szerintem nem lepődtünk meg igazán, legalábbis én számítottam rá! Hiszen mindenki annyira szeretne végre látni egy Robsten csókot, így mindig megszavazzuk őket. Igaz, idén sem kaptuk meg(mivel én azt a szájra puszit vagy mit, nem nevezném csóknak), de reménykedjünk benne, hogy talán jövőre megszánnak minket!:) De a csókon kívül nagyon édesek voltak. Nekem sokkal többet mondott az, ahogy egymásra néztek(nem csak a csóknál)…vagy mikor Kristen megbotlott és egyből visszaszaladt Robhoz, szinte rácsimpaszkodott!:D És még sorolhatnám, a sok kis apróságot! Nekem ezek sokkal többet jelentettek, mintha egyszerűen megcsókolták volna egymást. És biztosan annak is megvan a miértje, hogy nincs csók…
Na, de akkor idézzük vissza azt a pillanatot, mikor kedvenc párunk megkapja a Legjobb Csókért járó díjat!

BEST KISS:

1 megjegyzés:

  1. Én azt bírtam mikor kijelentették hogy Kristen lett a legjobb színésznő akkor Rob és a szőke nő is felálltak( nem tudom ki az a nő!) kristen megtámaszkodott Robert mellkasán és mikor szinte már kint volt a sorból akkor engedte el Rob karját!

    VálaszTörlés