2010. szeptember 12., vasárnap

50. fejezet: Öt évvel később


Remegő kézzel próbáltam a kulcsot a zárba dugni, amit a kezemben lévő csomagok csak még inkább megnehezítettek. Addig szerencsétlenkedtem, míg a szatyrok tartalma, a földön nem terült szét. Remek – gondoltam, és lehajoltam, hogy összeszedjem a kiesett dolgokat. Feszült voltam, nem is, inkább ideges, féltem, hogyan fog reagálni. Ma jöttem haza, de Robnak azt mondtam, csak holnap este érkezem. Meglepetést akarok neki, ezért is van három zacskó a kezemben, tele a vacsora alapanyagával. Úgy tervezem, egy romantikus vacsorával lepem meg mire hazaér, majd végre bevallom neki, amit én már két hónapja tudok. Feltéve, ha végre sikerül bejutnom a közös otthonunkba. Még most is furcsa kimondani, hogy otthonunk, még nekem is. Senki sem hitt a kapcsolatunkban, bennünk, hogy az utolsó film leforgatása után is kitartunk majd egymás mellet. Pedig igen, immár két éve vége van, és mi szerelmesebbek vagyunk, mint valaha.

Végre megadta magát a zár, és halk nyikorgással kinyílt az ajtó. Nagy meglepetésemre a nappali fényárban úszott, ami egyet jelentett: Rob itthon van. Akkor ennyit a meglepetésről. Ledobtam a konyhában a cuccokat, majd körbenéztem az alsó szinte, nem volt ott. A hálószobánk felé tartva, valami furcsa érzés kerített a hatalmába, amit a hálóból kiszűrődő hangok, csak még jobban felerősítettek bennem. Mikor kitártam, olyan látványban volt részem, amit soha, még a legnagyobb ellenségemnek sem kívántam volna. Rob, egy szőke nővel feküdt a takaró alatt, de még így is látszott, hogy teljesen meztelenek. Levegőt venni sem bírtam, nemhogy megszólalni. Éreztem a gombócot a torkomban, a könnyek marni kezdték a szemem. Ebben a pillanatban Rob elszakadt a ribanc ajkaitól, és meglepett tekintete találkozott az enyémmel.

- Kristen – suttogta rémülten, mikor felfogta, hogy valóban én állok vele szemben. Megráztam a fejem, mintha ezzel az egész kép szétfoszlana, de nem így történt. Ajkaimat összeszorítva, fordultam meg, és léptem ki a szobából. Hallottam a nevem ismét, de csak rohantam lefelé a lépcsőn. – Kris, várj, meg tudom magyarázni – kapta el a kezem a nappaliban, és maga felé fordított.
- Azt nem hiszem – szipogtam.
- Jaj Kris – arcára fájdalom ült ki, mire nem bírtam tovább fékezni magam, lekevertem neki egyet.
- Te szemétláda – üvöltöttem, könnyektől fulladozva. Szerettem volna azt hinni, hogy mindez nem történik meg, és rosszul láttam. Hinni akartam benne, hogy erre van valami értelmes magyarázat. De hogy is lenne? Rob a pofon helyét simogatta, miközben gyilkos tekintetemmel perzseltem őt.
- Sajnálom – suttogta maga elé. – Ezt nem így kellett volna… el kellett volna mondanom már korábban – folytatta lehajtott fejjel.

- Te meg miről beszélsz? – kérdeztem egy fokkal higgadtabban, miközben könnyeimet törölgettem, de hiába, mert rögtön újjak lepték el az arcom.
- Nem tudtam, hogyan mondjam el neked, de Kristen én, már nem szeretlek. Vagyis de, mindig is foglak, csak már nem úgy. Találkoztam Haylievel, és rájöttem, hogy már csak megszokásból vagyok veled, mert egyből beleszerettem. Sajnálom – nem hittem a fülemnek, amit hallottam az jobban fájt, mint bármi eddigi életemben. Nem szeret? Pedig esküdni mertem volna, hogy a kapcsolatunk szorosabb, mint valaha is volt. Nem, ez nem lehet.
- Nem hagyhatsz el, most nem! – kiabáltam, majd megsemmisülve a fotelbe rogytam.
- Én annyira…

- Terhes vagyok! – vágtam közbe, mire megdermedt.
- Tessék? – kérdezte teljesen ledöbbenve. Nem éppen így terveztem elmondani neki, ráadásul, azt hittem majd boldogan élünk a közös gyerekünkkel, míg meg nem halunk.
- Jól hallottad, terhes vagyok. Apa leszel – suttogtam most már.
- Nem, az nem lehet. Kristen, ez lehetetlen. Én nem akartam gyereket… és te sem… soha nem is beszéltünk róla. Nem, nem, nem… nem vagyok erre felkészülve – kiabált most már Ő. Ez volt az utolsó döfés a már úgy is darabokra tört szívemben, ordítani tudtam volna, de ismét nem jött ki hang a torkomból, csak némán zokogtam tovább.


- Kicsim, hallasz? Kris, ébredj – hallottam meg a legédesebb hangot a világon. Kinyitottam a szemem, és Rob rémült arcával találtam szemben magam. – Rosszat álmodtál? – tudakolta, miközben ujjaival elkezdte letörölgetni a könnyeim. Egy pillanatig értetlenül meredtem rá, majd visszakúsztak fejembe az álom képei. Beleborzongtam, és villám gyorsan Rob mellkasára húztam magam, apró csókokkal borítva be meztelen bőrét. Lágyan simogatta a hátam, miközben puszikat lehelt a hajamba.
- Már vége – suttogtam megkönnyebbülten, de még most is fájt visszagondolni a rémálomra.
- Elmeséled? – az államnál fogva, felemelte magához a fejem, és arcomat vizslatta.

- Talán majd később – mondtam, és megcsókoltam, de valami bevillant. Ahogy puha ajkai szinkronban mozogtak az enyémekkel, lassan kezdtem feloldódni, és megfeledkezni a rémes képekről. Rob feljebb húzott, hogy jobban egymáshoz férjünk, miközben kezeivel a takarót kezdte lefejteni rólam, hogy a pólóm alá férkőzhessen kezével. Éppen kezdtünk volna belemelegedni, és újrakezdeni a tegnap éjszakai elfoglaltságunkat, de félbe lettünk szakítva.
- Majd én megyek, te csak pihenj – mosolygott, majd egy utolsó csók után kisietett a szobából. Eldőltem az ágyon, és ismét eszembe jutott az a képtelen álom, ami még csak töredékeiben sem felelt meg a valóságnak. Valójában, az elmúlt öt évben a szakítás még csak szóba sem került köztünk. Olyannyira nem, hogy két éve Mrs. Pattinsonként tengetem a napjaimat. Kicsivel több, mint két éve adtam be végre a derekam, és döntöttem úgy, hogy készen állok a házasságra.

Robnak többet jelentett a papír, azt mondta hivatalossá akarja tenni, hogy egymáshoz tartozunk. Egyik Londoni látogatásunk során, ismét megkérte a kezem, ráadásul, nem is akárhogy. Késő este volt, Lizzy elrántgatott, hogy menjek el vele valami étterembe, mert beszélgetni szeretne. Végül nem ott kötöttünk ki, hanem a London Eye-nál, ahol betuszkolt egy kabinba. Elállt a lélegzetem, a kabin díszítésétől. Egy asztal volt benne, két székkel és gyertyákkal, meg persze Robbal. Az óriáskerék elindult, Rob pedig leültetett az asztalhoz, és elsőre csak egy romantikus vacsorának állította be, majd mikor a kerék már a város fölött volt, letérdelt elém, és újra megkérdezte, hozzá mennék-e feleségül. Igent mondtam, hiszen biztos voltam benne, hogy vele fogom leélni az életem, papírral vagy anélkül.

Két hónap múlva egy Los Angelesi birtokon kimondtuk az igent, a családunk és legközelebbi barátaink előtt. Csodálatos volt minden, és még mindig az…
Álmodoztam volna még tovább, hiszen csak csodálatos emlékeim vannak, de az ajtóban megjelent Rob, ráadásul nem egyedül. Mosolyogva tartotta kezében a kisbabánkat, aki most már nem is olyan kicsi.

- Itt a mami - gügyögte neki, majd az ágyhoz lépdelt vele. Azonnal a karjaim nyújtottam érte, megöleltem és megcsókoltam a kislányunkat, vagyis eddigi életünk legtökéletesebb projektjét. Az apja felé kezdett nyújtózkodni, én pedig mosolyogva nyújtottam vissza neki. Rob lerakta közénk az ágyra, én pedig megbabonázva figyeltem még mindig ezt a szépséget. Szőkés-barna haja pont olyan volt, mint Robnak, akárcsak a szeme színe. Nagyjából ennyi jutott belőle az apjából, a többi én voltam. Rob sokszor mondja, ha az arcocskájára néz, mintha engem látna, csak kisebb kiadásban. Ezt én is elismertem, az én vonásaim voltak benne. Tökéletes volt, nála szebb dolgot még soha nem láttam. Mondhatnám, hogy az anyai elfogultság, de nem. Mindenki teljes mértékben egyet értett azzal, hogy ilyen szép gyereket ritkán látni. Robbal kimondhatatlanul büszkék voltunk Rá. A mi közös lányunk, Hortensia May Pattinson, aki bearanyozza a napjainkat, színesebbé téve az életünket.

- Papapa – kerekítette pöttöm száját, majd az apja hasára kezdett mászni. Rob mosolyogva húzta magához, majd a pocakját kezdte puszilgatni, amitől kislányunk édes, csilingelő hangon kacagott fel. Mindig meghatottan figyeltem, mikor együtt voltak. Rob imádattal és csodálattal teli tekintettel nézett a lányára mindig, akár csak én. Tensie, imádta az apját, úgy nézett rá, mint egy istenre. Miután abba maradt a játék, odahúzódtam hozzájuk, és mindkettőjük arcára nyomtam egy puszit.
- Ideje reggelizni, hercegnő – mondtam, mire csak a mostanában számára legkedvesebb szó hagyta el a száját.
- Nem – közölte Tensie büszkén, mi pedig nem bírtuk visszatartani a nevetésünket.
- Dehogyis nem, tündérkém – vigyorgott Rob, majd a levegőbe dobálva haladt lefelé vele, én követtem őket.

Miközben a reggelit készítettem, Nikki hívott telefonon, akit egyszerűen nem lehetett lelőni. Nagyon izgatott volt, a mai nap miatt, ami teljesen érthető. Igyekeztem megnyugtatni, bár tudtam, hogy hiábavaló bármit is mondanom. Tisztán emlékeztem erre az érzésre… Rob mosolyogva ültette a lányunkat az etetőszékébe, miközben egy csókot nyomott a számra, és leültünk reggelizni.
- Hogy van Nikki? – érdeklődött, miután leráztam barátnőm.
- Gondolhatod. Szerintem vannak még emlékeid, én hogy néztem ki előtte – mosolyogtam, miközben Tensie elé raktam a reggelijét, majd Rob etetni kezdte. – Na, ezt szorozd meg százzal – Rob kikerekedett szemekkel vette tudomásul, hogy igenis, ilyen komoly a helyzet.
- És a férjjelölt? – kérdeztem, mire csak elvigyorodott.
- Tegnap már pánikolt egy kicsit, de ugyan akkor madarat lehetne vele fogatni – felelte vállat vonva.

- Még – csapkodta az asztalt a lányunk. Általában ezt csinálja, ha nem olyan ütemben etetjük, ahogy Ő jónak látja.
- Kis diktátor – nevetett Rob, majd egy puszit nyomott Tensie fejére.
- Anyukád, hogy-hogy haza ment? – kérdezte.
- Már egyre itthon voltam, és azt mondta, akkor inkább otthon aludna – feleltem neki, majd eszembe jutott valami. – Tegnap már nem kérdeztem, mikor haza értél, mert sikeresen elterelted a figyelmem – közöltem vele, mire hangosan felnevetett. – De milyen volt? Jól végezték a munkájukat a sztriptíz táncosok? – érdeklődtem nevetve, ugyan akkor tényleg kíváncsi voltam, mit csináltak.
- Te sokkal szexisebb vagy fehérneműben, cica. Erről tegnap éjszaka is megbizonyosodhattam – nyomott egy csókot vigyorogva a számra, majd tovább falatozott. – De inkább mesélj Te! Milyenek voltak a chippendale fiúk? – igyekezett úgy kérdezni, mint akit nem annyira érdekel, de az arcáról lerítt a dolog.

- Jobbak voltak, mint az én lánybúcsúmon – közöltem vele, mire majdnem kiköpte a kaját. Leírhatatlan milyen fejet vágott ebben a pillanatban, de nem bírtam és elnevettem magam.
- Boszorkány – nevetett velem ő is, miután közöltem vele, hogy egyáltalán nem jöttek be. Felkelt az asztaltól és mellém sétált, hogy egy csókot nyomjon a fejemre. Tensie ebben a pillanatban kezdett kacagni, mire mind a ketten rákaptuk a tekintetünk. Úgy tűnt, az tetszik neki, ahogy Robbal ölelgetjük és csókolgatjuk egymást.

Délután Rob éppen a kocsival állt ki, hogy átvigyük Tensie-t a szüleimhez, mert a ma éjszakát ott fogja tölteni. Én az utolsó dolgokat raktam be a kis csomagjába, majd öltöztetni kezdtem. Kicsi kezeivel folyamatosan a hosszú hajamat kócolta, és csak nevetett rajta.
- Gyere, kicsim – álltam fel vele. – Most átmész a nagyiékhoz, hogy anyu és apu el tudjanak menni Nikki néni és Kellan bácsi esküvőjére – nevetve kezdett tapsikolni, elsőre azt hittem arra, amit mondtam, de aztán megláttam, hogy belépett Rob. Igen, ilyenkor Tenzie teljes figyelme az övé. Nem hiába mondják, hogy a lányok inkább apásak, ez Tensien teljesen megmutatkozott.
Anyám persze repesett az örömtől, hogy az unokája nála alszik. Nem szoktunk ilyet csinálni, most is halálra izguljuk magunkat, de úgy voltunk Robbal, hogy a nagyszülők is érdemelnek ennyit a két lábon járó csodából. Nehéz szívvel elköszöntünk a szemünk fényétől, majd hazaindultunk, hogy időben kész legyünk.

Gyorsan elmentem lezuhanyozni, aztán helyet cseréltünk Robbal, én pedig felvettem a kikészített ruhát, amiben a mai nap további részét tölteni fogom.
Éppen a tükörben nézegettem magam, mikor bevillant egy emlék. Kísértetiesen emlékeztetett arra, mikor egy díjátadóra készültünk, akkor is hasonló szerelésben álltam a tükör előtt, csak kicsit más helyzetben…

1 ÉVVEL, ÉS 7 HÓNAPPAL KORÁBBAN

Nem, még nem látszik semmi – nyugtattam magam, és az egyelőre lapos hasamat simogattam, a szexi koktélruhámban. Két hete - vagyis azóta tudom biztosan - hogy babát várok. Robnak még nem mertem elmondani, rettegek, hogy mit fog szólni, hiszen még csak szóba sem került köztünk a dolog. Ugyan az esküvőnk már megvolt, de gyerekről még nem beszéltünk. És, ami a legjobb az egészben, ha rendesen visszaszámolok, szerelmünk gyümölcse a nászutunkon fogant. Hírtelen két kar fonódott a derekam köré, én pedig egy pillanatra összerezzentem. Rob mosolyogva támasztotta állát a vállamra, én pedig magunkat figyeltem a tükörben. Kezei természetesen siklottak a hasamra, és simogattak, pedig nem is tudja, hogy ott van valaki. Egy ideig némán bámultuk egymást, majd a nyakamba csókolt.

- Mikor akartad elmondani? – kérdezte. Egy pillanatra megijedtem, de rájöttem, hogy nem biztos, hogy a terhességemre céloz.
- Mit? – néztem rá ártatlanul, mint akinek ötlete sincs, mire célozhat. Elmosolyodott, vészjóslóan.
- Hogy terhes vagy – mondta ki nyugodtan, bennem pedig megállt az ütő.
- Rob, én…
- Ugye nem nélkülem akartad meghozni a döntést, és úgy, hogy nem is tudok róla, elvetetni? – most már sehol sem volt a nyugodtsága, sőt már nem is ölelt, hanem magam felé fordított, és vádló tekintetével várta a válaszom.
- Miből gondolod, hogy el akarom vetetni? – kérdeztem meglepetten, ez a verzió még csak meg sem fordult a fejemben.
- Különben már elmondtad volna. Meg, mert sosem mondtad, hogy gyereket szeretnél – folytatta zaklatottan.
- Valóban nem, és pont ezért féltem elmondani. Tartottam tőle, hogy Te még nem akarsz gyereket, és…

- Kicsim, ez butaság – rázta a fejté, most már mosolyogva.
- Sosem lennék képes elvetetni a kisbabánkat – simítottam a kezem a hasamra. – Ő a mienk, Rob, a mi gyerekünk – most kezdtem igazán felfogni, hogy valóban egy élet növekszik bennem, egy baba, aki belőlem és Robból van. Eddig a félelem, amit, amiatt éreztem, hogy Rob, mit fog szólni, nem engedte felszínre törni a valódi érzelmeimet.
- Bizony. Egy kis Kristen – mosolygott, és Ő is a hasamra simította a kezét.
- És, ha nem lány lesz? Csalódott leszel? – kérdeztem ijedten.
- Dehogy. Igazából nem számít, csak az, hogy lesz – egy apró puszit nyomott a homlokomra, majd a számra. – Gyerekünk lesz – nevetett, hitetlen arccal. – Gyerekünk! – Felkapott, és pörögni kezdett velem a szobában, miközben mind a ketten boldogan nevettünk.
- Honnan jöttél rá? – kérdeztem, miután a kedélyek lenyugodtak.

- Hiába próbáltad észrevétlenül intézni, feltűntek a reggeli rosszulléteid, és a hangulatváltozásaid is furcsák voltak. Anyának meséltem, és rákérdezett, hogy nem lehet-e, hogy terhes vagy. Azután egyre több, erre utaló dolgot vettem észre rajtad, de vártam, hogy Te mond el – magyarázta.
- Sajnálom – motyogtam, miközben az ingjével babráltam.
- Nincs baj, megértem, miért titkoltad – vont vállat, és olyan szenvedélyes csókot adott, hogy ott helyben elfolytam volna, ha nem tart erősen. Arról nem is beszélve, hogy már ez az aprócska dolog is, igencsak felbolygatta a megzavarodott hormonjaimat. Éppen hogy csak végigsimított az oldalamon, de nekem már vissza kellett fognom maga, hogy ne tépjem le róla az inget. Mintha meghallotta volna a gondolataimat, csábosan rám mosolygott, a csók befejeztével. – Mennyi igaz abból, hogy a terhes nők sokkal kívánóssabbak … a szex terén? – kérdezte.

- Csak annyira, hogy mindjárt letépem az inged – nyögtem elfojtott hangon.
- Jól hangzik – vigyorgott, és kérdés nélkül az ágy felé húzott. Igen aktív további hét hónapnak nézünk elébe…

JELEN
- Gyönyörű vagy – összerezzentem a váratlan hangtól, ami közvetlenül a fülem mellől érkezett. Rob mosolyogva nézett velem farkasszemet a tükörben, egyelőre egy szál törölközőben. – Min gondolkodtál el ennyire? – érdeklődött, majd végigcsókolta a nyakamat.
- Csak… csak eszembe jutott, mikor megtudtad, hogy terhes vagyok – vallottam be.
- Olyan, mintha tegnap lett volna, pedig a lányunk már egy éves – gondolkodott el Ő is.
- Bizony. De most készülj, mert ha még sokáig állsz előttem így – mutattam végig, szinte meztelen testén – lekéssük az esküvőt.
- Hmm, nem is rossz ajánlat…

- Öltözz! – parancsoltam rá, és kimentem a szobából, mert komolyan gondoltam. Vicces, hogy még mindig képesek vagyunk bárhol, bármikor egymásnak esni. Soha egy pillanatra sem hagy alább a vágy bennünk egymás iránt. Ez így van rendjén. Szerencsére Tensie már rég átalussza az éjszakákat, nem mintha előtte nem oldottuk volna meg.
A lenti fürdőben végeztem el magamon az utolsó simításokat, mire az öltönybe bujtatott, szexi férjem is lejött az emeletről.
- Menjünk – nyújtotta felém a kezét, és elindultunk, hogy legkedvesebb barátaink esküvőjén részt vegyünk.

Mikor oda értünk, Kellan idegesen álldogált a kapuban.
- Végre, tanúk nélkül nem kezdhetjük – jött felénk feldúltan.
- Még van fél óra – forgatta a szemét Rob.
- Csak nem ideges az örök agglegény, hogy bekötik a fejét? – kérdeztem nevetve, és befelé ment a vállába bokszoltam. Csak valami morgást hallottam, de nem nagyon figyeltem rá. Beléptem a szobába, ami Nikki öltözőjének volt kinevezve, és elámultam a látványtól.
- Végre Stew – borult Nikki a nyakamba, mint ha én lennék a felmentő sereg.
- Nikki, káprázatosan nézel ki – toltam el magamtól, és rámosolyogtam. Ettől kicsit megnyugodott.
- Kellan, ideges? – kérdezte kétségbe esve.
- Nem jobban, mint Te – legyintettem, és előkaptam a táskámból egy hullámcsatot.
- Valami új – tűztem a hajába, mire elmosolyodott, és újra megölelt. Még nyugtattam egy kicsit, majd halk kopogás hallatszott az ajtón. Rob lépett be rajta, és szólt, hogy ideje indulni. Egy rövid csók után, kiléptünk a szobából, és a kert felé indultunk.

Fel volt díszítve, a kis boltív alatt pedig Kellan várakozott. Mosolyogva lépdeltünk végig a rózsákkal teleszórt apró úton, és közben egymásra mosolyogtunk. Azt hiszem, mind a kettőnknek ugyan az jutott eszébe. A mi esküvőnk, mikor én vonultam itt végig, apámba karolva, és Rob várakozott rám csillogó szemekkel a boltív alatt. Életem egyik legszebb napja volt, és nem is olyan régen történt. Rob, Kellan mellé lépett, én pedig a másik oldalra álltam, ahova Nikki fog érkezni. Percek múlva fel is csendült az ismerős dallam, és Nikki jelent meg a sor végén. Robbal ismét egymásra néztünk, és nem is eresztettük szabadon a másik tekintetét – kivéve, mikor aláírtuk a papírt -, a szertartás végéig. Még mindig ugyan annyira szerettem, mint az elején, és ez sosem fog megváltozni, ebben biztos vagyok.

Miután barátaink kimondták az igent, óriási tapsvihar kerekedett, majd mindenki átsétált a fogadás helyszínére. Én és Rob tanúként, az ifjú pár mellett ültünk, és fogyasztottuk el a vacsorát. Az első tánc az övék volt, majd a szülők után, én táncoltam Kellannal elsőként.
- Milyen házasnak lenni? – kérdeztem tőle a tánc közben.
- Jó – vágta rá mosolyogva. – Remélem, legalább olyan jó lesz a házasságunk, mint a tietek. Ti vagytok a mérföldkő – közölte természetesen.
- Örülök nektek – egy pillanatra szorosan megöleltem, majd Robhoz léptem, aki már a parkett szélén várakozott rám.

- Szabad egy táncot, Mrs. Pattinson? – nyújtotta felém a kezét vigyorogva.
- Természetesen – a nyakába csimpaszkodtam, és ő egész a parkett közepéig sasszézott velem.
- Tudod, nem illik szebbnek lenni a menyasszonynál – suttogta a nyakamba, én pedig szokásomhoz híven, megborzongtam. Csak kuncogni tudtam a bókja hallatán, és ajkaimmal az övét kezdtem kutatni. A külvilág azonnal megszűnt létezni, hiába voltak körülöttünk sokan a tánctéren, ugyan olyan hévvel csókoltuk egymást, mintha csak ketten lennénk ott. Rob keze a fenekemre csúszott, amitől kicsit észbe kaptam, és visszatoltam a derekamra.
- Nem foghatom meg a feleségem fenekét? – kérdezte vádlón, kissé talán durcásan.
- Talán nem itt kéne. Otthon azt csinálsz, amit akarsz – feleltem vigyorogva, mire felcsillant a szeme. Mielőtt feltette volna a kérdés, hogy mikor megyünk haza, egy újabb csókkal tapasztottam be a száját.
- Szeretlek – nézett a szemembe.
- Én is szeretlek – mondtam neki, és fejemet a mellkasára hajtva táncoltunk tovább.

Nikki és Kellan ismét együtt táncoltak, pár lépésre tőlünk. A barátnőm sugárzott, ahogy Kellan is, olyan jó volt őket ilyen boldognak látni.
Egy órával később végre volt alkalmam kicsit kettesben maradni Nikkivel, és meg tudtam érdeklődni, hogy érzi magát.
- Csodálatosan. Mikor a Ti esküvőtökön voltunk, még csak reménykedtem benne, hogy egyszer nekem is lesz, ráadásul Kellannal – felelte mosolyogva. Jól emlékszem arra a napra. Nikkiben akkor érte el a tetőpontot a Kellan iránti vágyakozás. Már egy ideje mondogatta nekem, hogy nem tudja, mi van vele, de kezd máshogy érezni a mi mackó barátunk iránt. Az esküvőnkre Kellan még az akkori barátnője társaságában érkezett, Nikkit meg majd megölte a féltékenység. Szerencsére, a dolog vége jó lett, még aznap este bevallotta Kellannak mit érez. Egy percet sem gondolkodott, mint kiderült hasonlóan érzett Nikki iránt, de benne nem volt elég erő, bevallani.

- Már csak a baba hiányzik – jegyeztem meg. Láttam, hogy szeretne egy babát. A kislányomért is oda van, és azt hiszem most már készen áll rá.
- Talán. Én kicsit tartok tőle, mi van, ha nem menne. Ti Robbal csodás szülők vagytok, ráadásul Tensie egy tündér. Én annyi dologtól félek. Mi van, ha Kellan kiszeret belőlem, mert meghízom – szólásra nyitottam a szám, de leintett. – Nem mindenki olyan szerencsés, mint Te, hogy alig szed fel pár kilót a terhesség alatt, majd a szülés után két héttel már ismét régi az alakja – közölte nevetve.
- Nikki, ennyire nem bízol a férjedben? – kérdeztem mosolyogva. – Tudhatnád, hogy Kell nem ilyen. Bármilyen lennél, Ő akkor is szeretne.
- Tudom csak, áh mindegy. Inkább mondd, miért nem hoztad el a keresztlányom? – kérdezte felvont szemöldökkel.

- Jobb neki, ha nincs itt, még kicsi ehhez. Anyuék meg nagyon örültek, hogy ma velük alszik – mondtam, miközben visszaigazgattam a szoknyáját. Ugyanis ez a beszélgetés a wc-ben zajlott, ahol segítettem Nikkinek pisilni, mert a nagy ruhája miatt egyedül nem boldogult volna.
- Elhiszem. Legalább Robbal is lesz egy szabad éjszakátok – kacsintott rám. – Bár tudom, hogy Tensie nem igazán akadály, főleg, hogy már ilyen nagy – hiába, Nikki mindent tud rólam…
- Na, menjünk, mert a férjeink már biztos idegesek – ragadtam karon, és kifelé kezdtem húzni. Igazam volt, ott toporogtak az egyik sarokban, és úgy tűnt éppen minket keresnek. Éppen arról beszélgettek, hogy Rob mikor kezdi az új filmjének a forgatását, ami szerencsére itt lesz Los Angelesben.

- Furcsa lesz, hiszen Tensie születése óta nem forgattam – felelte Kellan kérdésére. Mikor terhes voltam, akkor még megcsinált egy filmet, de csak nagy győzködés árán adta be a derekát, én pedig vele tartottam minden forgatási helyszínre. Én, mióta megtudtam, hogy babát várok nem vállaltam semmit, és még egy ideig nem is tervezek, azt hiszem. Rob is csak azért vállalta, mert helyben van. Másfél éve, megvalósította egyik legnagyobb álmát, és nyitott egy producer céget is, ami több mint jól megy. Most már a szakma, ezen területén is tevékenykedik, folyamatosan új kapcsolatokat kiépítve.

Mégis a család maradt a legfontosabb az életünkben, mióta a kislányunk megszületett, semmi és senki nem előbbre való nála.
- És mikor utaztok? – érdeklődött Nikki.
- Egy hét múlva – felelte Rob, és magához húzott. – Jó lesz egy kis idő kettesben – csókolt meg, majd visszafordult barátaink felé. Az utazásról csak annyit, hogy Rob meglepett egy Karib- tengeri meglepetés úttal. Úgy gondoltuk, Tenzie már elég nagy ahhoz, hogy egy hétig a nagyszülei kegyeire bízzuk, akik majd kiugrottak a bőrükből, mikor megtudták a tervünket. Robra is ráfér a kikapcsolódás, mielőtt újra munkába áll, és annyira régen voltunk már úgy igazán kettesben, ami nem csak egy-egy vacsora volt.

Lassan az ifjú pár útra kelt, hogy mézesheteiket egy egzotikus szigeten töltsék el. Robbal mi is hazafelé indultunk, hogy átadjuk magunkat a reggel óta várt élménynek, vagyis egymásnak.
Halkan csukódott be a bejárati ajtó mögöttünk, és onnantól kezdve nem volt megállás. Rob ajkai azonnal megtalálták az enyémet, és a ruhám cipzárja felé is hamar megtalálta az utat. A jól ismert tűz, azonnal fellobbant bennem, érte remegett minden porcikám.
- Szeretlek – hajoltam a nyakához, sűrű csókokkal beborítva őt.

- Én is szeretlek, kicsim… mióta megláttalak – felelte mosolyogva, és mélyen a szemembe nézett. Azóta is áldom a sorsot, hogy elvállaltam Bella szerepét, hiszen ennek köszönhetem Őt. Azt az embert, aki nélkül az életem üres lenne, aki nélkül nem lenne értelme reggel felkelnem, és akivel a kapcsolatunk örök időkre szól. Legalábbis mi ebben hiszünk…



És akkor pár kép a végén, csak, hogy teljes legyen a kép(nagyobb méretért katt a képekre):
Ő itt a kis csöppség, aki szerintem, egyszerűen leírhatatlanul szép baba!:) Szóval, Ő lenne Tensie, aki szerintem tiszta Kristen:P:











Ez pedig még egy kép, a fejezetképhez hasonlóan, Mr. és Mrs. Pattinsonról):













Ezzel búcsúzom én. Még egyszer és igazán köszönöm, hogy velem voltatok 50 fejezeten keresztül!!! :)

38 megjegyzés:

  1. Szia!
    De jó! Első komi!:D:D
    Komolyan a történet eleje merénylet volt! Itt bőgtem hogy mi van? Ez most komoly? Hihetetlen vagy! Olyan édes a baba!!! Rob és Kristen annyira örülök nekik, a sokkhatásként ért kezdet után főleg!:D<3<3<3
    Niki és Kellen annyira jó, hogy együtt vannak!
    Szenzációs befejező részt hoztál össze! Ennél jobb már nem is lehetett volna, de a szívem szakad meg hogy vége. Nagyon tetszett összességében!
    Puszi Gabica

    VálaszTörlés
  2. kurva jó volt!! Méltó befejezése a történetnek, gyönyörű! :) Kb. én is arra tippeltem, hogy pár évvel későbbre teszed majd az uccsó részt és be is jött. (na jó, én húsz évet mondtam, de majdnem.:)) A fejezet elején kicsit ledöbbentem és azt kérdeztem, hogy mi ez a förtelem??? :) Persze azért éreztem, hogy ez csak valami képzelgés, de egy pillanatra sokkot kaptam. :) Édesek voltak, totál happy end, remélem ez lesz a való életben is és így vagy úgy, de boldogok lesznek, ha a paparazzikat sikerül eltüntetni a föld színéről. Örülök, hogy megírtad ezt a történetet és annak is, hogy részese lehettem olvasóként. :) :) Puszi
    Kriszti

    VálaszTörlés
  3. Óóóh Lady!!!!


    Ez egyszerűen csodás, romantikusan tökéletes lett!!

    Bár fáj azt olvasni, hogy "búcsúzom", mert én személy szerint imádtam olvasni!!
    Hálás köszönet, hogy voltál/vagy nekünk ilyen hosszú időn keresztül és egy ilyen csodát adtál magadból.:)
    Minden elismerésem és kívánom, hogy a további terveid, munkáid is ilyen sikeresek legyenek.
    Megérdemled!!!!!

    Millio puszi: Marietta:)

    VálaszTörlés
  4. basszus az elején :O
    megállt bennem az ütő... és tök szarul éreztem magam :D
    mondom ez mi a fsz?? ááá Lady szivatsz itt minket, és szerencsére igazam lett :D
    aaahj nagyon-nagyon-nagyon imádtam, annyira jó lett a vége :) .... VÉGE ....
    hiányozni fog :( és még mindig tartom magam ahhoz, h ez a legelső RobSten sztori és a legeslegjobb is :)
    imádtam mint az 50. fejezetet.
    köszönöm szépen!!!! ♥
    és végül még annyit, h a vége a valóságban is hasonlóképpen alakuljon :) megérdemlik!
    sok puszi

    VálaszTörlés
  5. Ladym♥...azért szólhattál volna hogy készítsem be a csomag zsepit :D :D...
    Istenem... nagyon jóó volt...még párszor tuti hogy el fogom olvasni ♥
    Az elején kicsit beparáztam hogy mondom mi a f*sz van XD Rob megcsalja Kristent? :O XD a kis köcsög XD már bocs XD aztán hogy írtad hogy csak álom volt, lenyugodtam XD...
    Jajj meg amikor Tenzie ♥ Rob mellkasán feküdt..jajj a kis édes ♥ :):) ....
    Ohh és Kell macink meg Nikki :D :P :P Tökre jóó hogy ezt is így beleírtad :D :) ... látom Robci az esküvőn se bírt magával XD hogy markolászta már egyből Kris fenekét bmeg XDD :D...áá azt bírtam XD a kis kanos XDDD :D :D...
    Jajj de nagyon jóó volt! :( de jóót sírtam a végén ♥
    Ez a kedvencem ♥ , ezt muszáj leírnom:

    "- Én is szeretlek, kicsim… mióta megláttalak – felelte mosolyogva, és mélyen a szemembe nézett. Azóta is áldom a sorsot, hogy elvállaltam Bella szerepét, hiszen ennek köszönhetem Őt. Azt az embert, aki nélkül az életem üres lenne, aki nélkül nem lenne értelme reggel felkelnem, és akivel a kapcsolatunk örök időkre szól. Legalábbis mi ebben hiszünk…"
    na itt lett végem XD ..Ladym tartozol egy csomag zsepivel :D (L)

    Na jó befogom mert így is sokat írtam xD
    NAGYON köszii az egész törit♥ IMÁDTAM! ♥♥♥
    Fantasztikus ahogy írsz :)
    ohh..jézus megint bógni fogok XD
    na pusziii♥♥

    UI: a legjobb fejezet a 28. :D OLVASSÁTOK EL! :D de jóó sokszor :D :D ...

    VálaszTörlés
  6. Huh hát ez fantasztikus volt!!!
    És hogy én lehetek az első VÁÁ!
    Imádtam!!!
    Sajnos vége!De hát valami elmúlik de kezdődik egy másik helyette!!!!!
    Ezzel a másik blogodra célzok!!!
    Ímádom azt is!!!!!!!
    Csak így tovább!
    Amíg csak írsz én olvasni fogok!!!!

    Hiányozni fog nagyon ez a történet!!!
    És hát az eleje, először nagyon nagyon megilyedtem!!!
    De szerencsére csak egy rossz álom volt!!!

    Dóri

    VálaszTörlés
  7. Úristen Ladym... én végig sírtam az egész fejezeten...
    először amikor Rob az ágyban egy szőkével... mondom mi a szar van?? mit képzel magáról... na ott kezdtem el nagyon sírni, amikor Kris is sírt... aztán amikor felébredt akkor azért sírtam, hogy jaaaj, csak egy álom volt...

    basszus ez a kislány milyen hihetetlenül édes *.*
    Tensie... anyám :)) tetszik a neve is... hogy jött ez a választás?? :)
    milyen kis édes :))
    Kellan és Nikki!! ááá, de jó, megházasodtak :))
    annyira nagyon csodállak Lady, hogy ilyen rohadt jól tudsz írni :))
    imádom!!
    és a végén is nagyon sírtam...
    tudom, hogy nem tarthat minden örökké, de még nem akarom, hogy vége legyen... m
    ég kell egy kis idő...
    és még mindig könnyes a szemem... alig látok...de azért jó volt elolvasni ezt az utolsó fejezetet... nagyon a szívemhez nőtt ez a blog... (L)(L)(L)

    KÖSZÖNÖM LADY EZT AZ 50 FEJEZETET!!

    Nagyon örülök, hogy még anno rátaláltam erre a csodás blogra és azóta is olvashatlak :))
    tényleg nagyon imádom *.*

    bocsánat a nagy ömlengésért... :D
    puszillak ♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Nagyon imádom
    Hiányozni fog ez az egész történet
    nagyon imádtam
    By Kata

    VálaszTörlés
  9. Szija!
    Nem is tom h mit mondjak. Egyik szemem sír a másik nevet. Nagyon jó lett ez a rész. Ez elején tényleg megijedtem, h Rob már nem szereti Krist és elhagyja egy lotyóért de mikor kiderült h ez csak egy álom volt megnyugodtam. Nagyon aranyos a kislányuk, szép neve van. Nem is tom h mit mondhatnék még. Isteni lett ez a feji mint mindegyik. Egyébként én is ilyennek képzelem Rob és Kris kapcsolatát. Hiszen a sok -jó és rosszindulatú- pletyka ellenére még mindig együtt vannak. /Szerintem már egy ideje összejöttek./ Még mindig a fejezet hatása alatt vagyok. Nagyon megérintett.
    Sajnálom h ez volt az utolsó fejezet. Szavakkal nem lehet kifejezni, h menyire szeretem ezt a törit és azt ahogy írsz. Mostanában megint /már volt egyszer ilyen de egy idő után megszűntek/ nagyon sok Robsten-es fanfiction van de a fele sem jó. A történetek többsége egyedi -ezzel nincs gond- csak a megfogalmazás, az pocsék (tisztelet a kivételnek, mert találtam pár olyat ahol egyedi a töri és a megfogalmazás is nagyszerű). Imádom a másik történetedet is.
    Na csak ennyit akartam mondani, remélem nem untattalak halálra asok hülyeséggel amit összehordtam. XD
    Viki
    Ui: Ügye ez a blogot nem fogod bezárni attól mert vége?

    VálaszTörlés
  10. IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM IMÁDTAM......... leirhatatlanúl. MESESZÉP LETT. Igaz elég későn találtam rád de onantól kezdve a szívemhez nőtt a törid. Annyira sajnálom hogy vége de egyszere mindennek vége szakad. A másik is FANTASZTIKUSNAK igérkezik uhogy nem lesz hiány RobStenből és Ladyből sem. IMÁDLAK /ha szab ilet mondani/ (L) Hiányozni fog ez a töri de a befejezés VITT MINDENT. Leirhatatlan lett mert egyszüen IMÁDAT mondjuk az elején beparáztam nem is kicsit de ez csak fokozta a hatást. Örök élmény lesz.
    IMÁDTAM ÉS IMÁDLAK (L)

    Pussssssssssssz
    Krixta /Bella19-Kstev(-Nyú)/

    VálaszTörlés
  11. Mit is mondhatnék ez egy csodás befejező rész volt, bár a fejezet elején míg nem tudtam meg, hogy Kristen álmodta az egészet nagyon dühös voltam rád, arra gondoltam, hogy lehet egy ilyen hosszú történetet így agyoncsapni, de aztán nagyon kellemesen csalódtam!
    Kicsit furcsa lesz, hogy nem lesz több friss feji, de így kerek az egész!
    Még egyszer köszi, hogy megírtad ezt az izgalmas történetet nekünk! További jó munkát és ihletet kívánok az íráshoz!

    Puszi!

    VálaszTörlés
  12. Nehéz szavakat találni most, de megpróbálom! Szóval:
    Jelen pillanatban próbálom legyőzni a gombócot a torkomban….nem sok sikerrel!
    De itt sűrű könnyek közepette szeretnék gratulálni neked! Amikor rátaláltam erre a blogra, minden más megszűnt létezni, és csak olvastam és olvastam! A te történeted hatására kezdtem el írni énis, és ezt is meg szeretném köszönni, mert rájöttem, hogy írni csodálatos dolog! Leírhatatlan érzések kavarogtak bennem az utolsó soroknál. Minden betűt imádtam ebben a blogban, és remélem továbbra is megörvendeztetsz minket, hasonló varázslatos történetekkel. Nehéz lenne szavakba ölteni amit mondani szeretnék, és nem is nagyon sikerül, így csak annyit írhatok, hogy GRATULÁLOK! Köszönöm, a boldog perceket, amiket ezzel az irománnyal okoztál nekem, és kívánom, hogy ugyanilyen mesebeli megfogalmazásokkal bővítsd a világhálót!
    Remélem méltó kommentárt sikerült összehoznom, így a befejezéshez, és mégegyszer szívből gratulálok! Örök-hála ezért a blogért Puszi: Mia

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    VÉGE:!:(
    Nagyon szép lett az egész történet!
    Fantasztikus lett a befejező rész is!
    Egyszerűen nem találok szavakat!
    Nagyon szeretettem ezt a törit, és most vége;(
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Hát ez a fejezet valami fantasztikus lett!
    Bár az elején sikerült kicsit megijesztened, de én drukkoltam hogy csak vmi vicc legyen, vagy hasonló!
    Aztán kiderült hogy csak egy rémálom volt!
    Ekkor egy hatalmas kő esett le a szívemről! Nem szerettem volna, ha így ér véget! De nagyon jó lett!
    Örülök, hogy olvashattam a blogodat, és ugyan ilyen sikert kívánok a másik blogodhoz is, amit szintén olvasok!:)

    VálaszTörlés
  15. Mikor olvastam az elejét komolyan szívrohamot kaptam :O:O xD
    aztán mondom jaaa :O xD :D
    úgy érzem egy méltó befejezést alkottál nekünk...:)
    nagyon imádtam ezt a törit...
    ha szomorú voltam vagy vidám vagy csak elakartam menekülni a gondjaim elől ez volt az egyik töri amit olvastam...:D
    köszönöm neked hogy egy ilyen csodálatos művet elénk raktál..:D
    büszke lehetsz magadra...:D
    már csak abban reménykedek hogy ez a való életbe is így fog történni mint ahogy itt történt ;)
    a másik töridet ezentúl is szorgalmasan olvasni fogom ;D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  16. ahww annyira rohadtul jó lett :D
    sajnálom h vége de kicsit javult a kedvem az uj törid miatt :D
    már várom h ott mi lesz :D
    siess vele :)
    puszi L

    VálaszTörlés
  17. Hy!
    Igaz én csak pár hónapja követem a sztorit, de akkor is nagyon sajnálom, hogy vége van.. =(
    Na mind egy.. De ez a fejezet tényleg méltó befejező rész volt! Az elején leblokkoltam, hogy mi van.. De azért sejtettem, hogy valami álom féleség lesz belőle.. =)
    Nagyon örülök ennek a boldog "kis családnak" és persze Kellan és Nikki esküvőjének! =)
    És remélem, hogy ez valahogy így fog bekövetkezni Kris és Rob között.. =)
    Bye! =)

    VálaszTörlés
  18. Szia!
    Imádtam a történeted és mint sokaknak nekem is ez volt az első Robsten fic, amit olvastam. Mondhatom, hogy ez a fejezet méltó befejezése a történetnek. Benne volt minden, ami magát a történetet egybefoglalja. Ez alatt értem, hogy annak ellenére, hogy utolsó részről beszélünk, mégis volt benne izgalom, hatalmas fordulat és meghökkentést kiváltó részek és nem utolsó sorban rengeteg boldogság. :)Bevallom, hogy az elején teljesen ledermedtem. Úgy gondoltam, hogy ez csak egy átverés. Hála Istenek szerencsére félig igazam lett. Szép nevet választottál a babának, nagyon tetszik ez a Tensie becézés. Olyan cuki...
    Végeredményben. Köszönöm, hogy olvashattalak! A következő történeted is olvasom és fogom is olvasni a jövőben, mert szükségem van az írásodra a szürke hétköznapokba. Remekül írsz, ha teheted soha ne hagyd abba. Ne add fel ezt a jó szokást. :) Még egyszer köszönöm, hogy részese lehettem ennek a csodás élménynek, amit te nyújtottál és elrepítettél, hacsak hetente fél órára is Rob és Kris világába.
    Minden jót!
    Puszi: LaLa :)

    VálaszTörlés
  19. Ez aztán a tökéletes befejezés! Az elején nem vágtam, hogy most mi van, nem akartam elhinni, hogy Rob megcsalta Krist meg hogy nem szereti... Szóval a frászt hoztad rám elég rendesen. De aztán megnyugodtam. Hát Rob micsoda kis ügyes figyelmes egy pasas, hogy érezte azt, hogy Kris terhes. Annyira aranyosak komolyan mondom, remélem a valóságban is így alakul az életük vagy valahogy ehhez hasonlóan, végülis mindegy csak legyenek boldogok együtt! :)
    Köszönöm, hogy részese lehettem ennek a történetnek, imádtam az elsőtől az utolsó részig úgy ahogy volt! :)

    Csöre

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Uhh Gondolom írok neked én is :)
    Nagyon jó lett ez is, mint a többi!
    Milliomodjára megköszönöm én is, hogy leírtad ezt nekünk! (L) Nagyon romantikus szívszaggató szerelmes történetet írtál/írsz nekünk! :D
    Az elején kicsit meglepődtem hogy vajon mi lesz, de mikor tovább haladtam megnyugodtam! (:

    A másik törid is fantasztikus, még csak az elsőt olvastam, de mindjárt kezdem a másodikat is :)

    Nos akkor ennyi!
    Imádtam, mint szerintem mindenki! (L)(L)
    Puszillak, és köszönjük mégegyszer!

    U.i.: Én is írok egy RobSten törit!
    Benéznél? Remélem bekukkantasz :)

    http://robsten-secrets.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  21. Szia Lady! :)
    Na, végül is nem e-mailben kapsz komit :D Szóval... Az eleje gyanús volt, annak ellenére, hogy szinte biztos voltam benne, hogy csak álom, egy kicsit megingattál benne, elég rossz volt olvasni :/
    Különösen a baba lopta be magát a szívembe, mert hát ugye baba-centrikus vagyok, ahogy Rob mondta "I just love babies" :DD
    Nagyon édes lett a fejezet, az álomból arra következtettem, hogy lesz még egy baba, és azért álmod ilyeneket Kris, de hát ez a kis édes csöppség is elég volt történetileg :) Tök happy end :))
    Viszont ami nem tetszett: Kellan és Nikki? Kellanmaci az enyéééém!! :D Próbálja meg csak elvenni, és megfojtom :D Anna-lynne ellen is hasonló merényleteket tervezek.. :DDD
    Amúgy én köszönöm, hogy olvashattam ezt az 50 fejezetet, nem volt egy olyan fejezet se, ami ne tetszett volna, de gondolom ez a stílusodból is fakad :) Mindenesetre én élveztem, és olvasni fogom a másik sztorid is :)

    Puszi, rami

    VálaszTörlés
  22. Nem is tudom hol kéne kezdenem. :) Előre is bocsi, ha valamit leírok még egyszer, amit már előttem leírtak. :)
    Nem akartam elolvasni ezt a fejezetet. Mindig is úgy tekintettem erre a történetre, mint valami állandó dologra. Aminek sose lesz vége. Oké, ez mondjuk lehetetlen, de akkor is.
    Tudom, hogy ezzel semminek sincs vége, de mégis úgy érzem, mintha lezárult volna egy korszak. Talán így is van.
    Mintha valamit elvesztettem volna, hogy nincs többé ez a történet. Mert mindennek ez volt az alapja. Azoknak az ismeretségeknek és főleg barátságoknak, amelyek itt kötődtek. Több ezer Robsten történetnek, ami most kering a világhálón. Az összes RSB történetnek, ami ha eszembe jut még mindig sírva röhögök. :)
    Ha már itt az utolsó fejezet, elmondom még egyszer, hogy azon írók között voltál/ vagy, akik miatt vettem a bátorságot, hogy megosszam a nagyközönséggel fantáziám szüleményeit, akire felnézek, akit a példaképemnek tekintek, akiből sosem elég, aki egyszerűen megunhatatlan, akit a végletekig olvasnék, akár 80 éves vénasszonyként, több száz dioptriás olvasószemüveggel is :D és főleg az, aki helyet kapott a szívemben. :)
    Csodás, sőt leírhatatlan 10 hónapot adtál nekem- és azt hiszem beszélhetek a többiek nevében is. :)
    A sok-sok függővéggel együtt, ami baszta az agyunkat, a khm részekkel :P, a veszekedésekkel, majd a kibékülésekkel, a romantikus, vicces és még sorolhatnám milyen fejezetekkel.
    Mindig is ott leszel a number 1 RS sztorik között, mert az az igazság, hogy ez az. :) Mindig is az volt és mindig is az marad.
    Még egyszer köszönök neked mindent LA_Lady.
    Csodálatos vagy. :)
    Szeretlek.
    Kristen

    VálaszTörlés
  23. nagyon tetszett:D
    az elején nagyon megijedtem :D
    aztán pedig olyan édesek voltak ..
    jajj annyira furcsa lesz ezek után nem várni ezekre a fejikre ..xD
    nagyon nagyon szerettem :D
    és köszii hogy írtad :)
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  24. Nagyon sajnálom hogy vége lett :(
    Nagyon tetszik az utolsó fejezet is mint az összes többi :)
    Nagyon szépen köszönöm Lady hogy írtad ezt a történetet:)
    Puszi: Katta

    VálaszTörlés
  25. Minden jó ha a vége jó!:)
    Nagyon köszönök mindent Lady!!!
    Csodállak, tisztellek!
    Imádtam mindet, ahogy téged is Lady :)
    Életem részévé váltak ezek a történetek, rossz lesz nélkülözni:(, de mindíg visszatérek!:)

    A KEDVENCEK KÖZÖTT IS KEDVENC LESZ EZ AZ OLDAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    MÉGEGYSZER KÖSZÖNÖM!!!!! (l)

    VálaszTörlés
  26. *szipog,de nagyon*
    Lady!
    Én ezt a komit nem is tudom, hogy igazából hol is kezdjem. Talán a legelején.
    Én annyi mindent köszönhetek főleg neked és ennek a történetnek/blognak. Nem tudom mi lett volna velem ha nem találok rád és nem ismerlek meg tieteket ha virtuálisan is. Mert én neked köszönhetem azt, hogy új barátokra leltem és akik nagyon a szivemhez nőttek téged is bele értve. Mert ahogy Kristen is irta, szerintem is az összes ma létező Robsten-es történetnek te/ti voltál az alapja és méltó is volt ez a történet ehhez. Szóval köszönök mindent. Legfőképpen azt, hogy része lehettem valaminak /még, ha olvasóként is/ , ami mindannyiunkban nyomot hagyott és olvashattam ezt a csodálatos 50 fejezetet. Az biztos h nem lenne teljes ez életem e történet nélkül.
    E fejezet meg méltó befejezése volt ennek a csodás történetnek.
    Nem gondoltam volna, hogy gyerekük is lesz, mert nem voltál az a típus aki gyereket és házasságot irt, de örülök hogy végülis igy lett vége. Mert egyszerűen fantasztikus volt.
    Én 2x is elolvastam és mind a 2x sikerült azt elérned hogy a szemeimből a könnyek folyjanak. Abban meg teljesen biztos vagyok, hogy akár 10x is vagy többször is el fogom még olvasni, mert ezt megunni egyszerűen lehetetlenség.
    Még teljesen nem is sikerült felfognom hogy vége van. Majd talán egy idő után mikor észre veszem hogy nem lesz friss. Őszintén megvallva nagyon hiányozni fog, de legalább újra olvashatjuk.
    Köszönök Lady mindent. Köszönöm azt h részese lehettem valaminek, köszönöm azt h megajándékoztál minket egy ilyen fantasztikus történettel egyszóval tényleg köszönök mindent.
    ♥♥♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  27. Hát én azt hiszen nem sok újat tudok írni, mindent leírtak már előttem, amit éreztem olvasás közben, végig a történeted alatt.
    Csak annyit írok, KÖSZÖNÖM!
    Köszönöm, hogy megírtad, hogy olvashattalak.
    Remélem még sokáig fogunk tőled hasonló csodákat olvasni.
    Melinda

    VálaszTörlés
  28. Szia!

    Ez a fejezet egyetlen dolog miatt nem tetszett: MERT VÉGE LETT!
    A Te Robsten történeted volt az első, amit elkezdtem olvasni és azóta már 10 millióba biztos, hogy belekezdtem, de számomra mindig a tied vagyis inkább úgy fogalmaznék, hogy ez a történet marad a legjobb:D De most úgy őszintén ezt gondolom. Számomra ez a történet a N1 :)
    Köszönöm, hogy olvashattam, köszönöm, hogy itt voltál és bár azt hiszem megjegyzést nem írtam még neked, de a másik történetedet is figyelemmel fogom követni.

    További sok sikert, ihletet és minden jót!
    Puszi: Niki

    VálaszTörlés
  29. Drága Lady!

    Először is sajnálom, hogy csak most olvashattam el. Talán azért is húztam eddig, mert még nem akartam, hogy vég legyen. Csak még egy kicsit ne!
    De nem bántam meg, hogy végre elolvastam. Mert nagyon szép lezárás volt. Büszke lehetsz a blogra, a több, mint 100 rendszeres olvasóra, a történetre. De legfőképpen magadra lehetsz büszke!
    Örülök, hogy nem hagyod abba az írást és biztos vagyok benne, hogy a másik blogodat is legalább annyira fogom szeretni, mint ezt.
    Ez volt a második Robsten történet, amit elkezdtem, akkor körülbelül még csak 5-6 fejezet lehetett meg. Azóta rengeted ilyen történet született(bár nem mindegyik jó) mégis én ezt a blogot nevezem az ősblognak. Számomra itt kezdődött minden! Az összes Robsten story atjya a történeted! Ezt mindig becsüld meg!

    Sajnálom, hogy vége lett, de egyszer minden jónak vége szakad, hogy valami új vegye át a helyét.
    Sok sikert a továbbiakban, nem veszítelek szemelől!
    Csóközön<333333

    VálaszTörlés
  30. Ezazzz Angyalka! Odatetted! :DDD (L)

    VálaszTörlés
  31. nagyon nagyon nagy gratula!!!:D
    de ne hagyd abba:(:(:( ez a legjobb blog :) írd tovább!

    VálaszTörlés
  32. Köszi Nori! :D :D :D Te Lady bogyó, egyébkét miért nem nyomod t ide a másik történetet már akartam kérdezni! Tudod arra a NAGYON SZINVONALASRA GONDOLOK!!! :D :D :D (L)


    Angyalka

    VálaszTörlés
  33. Szia. Hát nem is tudom mit irhatnék. Már nem is tudom hányadjára olvastam újra végig. A fejezet elején nem akartam hinni a szememnek. De utána megnyugodtam hogy azért nem irsz te ilyesmit :D Nagyon jó lett. Imádtam az egész történetet. Csatlakozom az elűttem szólókhoz, ez egyike a legjobb történeteknek. Egyszerüen nincsenek szavak hozzá. Sajnálom hogy már vége lett. De az új történetedet is éppúgy szeretem mint ezt. Köszönöm hogy olvashattam a történetet, hogy ilyen csodába lehetett részem. Nagyon büszke lehetsz magadra. Nem bárki képes arra hogy ilyesmit adjon ki a kezei közül.
    Kivánok sok sikert a továbbiakban, az életedben és hogy minden vágyad teljesüljön.
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  34. Szia Lady!
    Néhány napja találtam rá a blogodra.Azóta esténként addig olvastam,amíg a szemeim bírták.Nagyon köszönöm ezt az élményt.Mondjuk az utolsó fejezet elején rendesen leesett az állam:nem lehet ilyen szadista ez a nő,hogy az 50.fejezetnél ilyeneket ír.Tényleg nem lehet!Szerencsénkre!
    Fantasztikus a stílusod!Nagyon tetszik a Rob és Kristen is,a reakcióik,ahogy a kapcsolatukat kibontod,a humor,a gyengédség,a szerelmük.
    S egyre inkább azon gondolkoztam:Hogy ismered ennyire jól az életüket?Annyira valóságos volt.Egyszerűen nem tudtam eldönteni,hol kezdődik a fantáziád,és mennyi a valóság.De nekem már ők-az általad megírt formában- az igazi Robsten.Megtöltötted a fényképeket,a történetet lélekkel,érzésekkel. Nem egyszer fogom elolvasni!
    A másik két Robstenes blogod is nagyon tetszik. Annyira mások minden történetben,és mindegyikről el tudom képzelni,igen ilyenek./Persze azokban még több a fantázia,messzebb vannak a "valóságtól"./Ahogy olvasom bármelyik történeted, filmként peregnek előttem le.
    Ja!És a romantikus szál mellett nagyon élveztem a humoros részeket,vicces beszólásokat.
    Gratulálok és köszönöm az élményt!

    VálaszTörlés
  35. Uhhh!
    Az első pár sortól összeszorult a gyomrom, de éreztem, hogy csak is álom lehet., és hála neked az volt... :) Mégis könny szökött a szemembe.. :(
    Annyira csodálatos volt végigolvasni, főleg így, hogy folyamatosan olvashattam, hisz csak nem rég találtam "rátok",/ rád, és társaidra :)/ akik írásaitokkal "elveszitek " tőlem az éjszakákat! :):)
    Imádtam olvasni minden sorát, csodás kis történetet írtál, amivel én jól szórakoztam éjszakánként meló után. Imádtam!
    Ezután is követni fogom minden írásodat!

    Jedybaby....

    VálaszTörlés
  36. Szia!huhh nagyon jó a blog.
    nem tom mért hagyja minden blog iró az írást hisz néhány embernek tényleg van tehetsége hozzá.

    Nézd meg az ennyimet is ha szeretnéd és követheted is ha akarod. ÉS ha ott jársz irj egy komit is.
    köszi.
    vampire-vampirefan.blogspot.com

    VálaszTörlés
  37. Sya!
    Imádtam az egészet és örülök hogy olvashattalak.
    Nikol

    VálaszTörlés