2010. szeptember 3., péntek

49. fejezet

Teljes bukta


Csajok, meghoztam a 49. fejezetet, ami egyben az utolsó előtti rész is(tudom, a múltkor rosszul írtam:D). Nagyon nehezemre esik felrakni, mivel ez azt jelenti, hogy már csak egy van hátra. Igyekeztem nektek érdekesre megírni, hiszen ezzel a fejezettel majdnem napjainkban tartunk a Robsten történettel. De csak majdnem, és még van egy!:)
Most jön a dolog kevésbé örömteli része, legalábbis rátok nézve. Mivel egy szép kerek számmal zárom le, ezért a komi határ is egy is az lesz. :D Bizony, az utolsó fejezetet nem vagyok hajlandó felrakni 50 komment alatt, csak azon túl! Úgy érzem, ez 156 rendszeres olvasónál nem lehet probléma, simán mondhatnék még többet. Kérem, a névtelen kíméljenek, írjatok nevet, szeretem tudni, kitől kapom. Valamit, aki bejelöli a „nem tetszett” lehetőséget, jó lenne, ha megindokolná.
Jövő héten pénteknél előbb(max később)nem tervezem felrakni a fejezetet, mivel ez az utolsó, szeretném, ha lenne időm, hogy minél jobban sikerüljön. Ugyan a fele már kész van, de akkor is van még rajta mit javítani, és hozzá írni. Azt hiszem, ennyi lenne.:)
Addig is, hogy ne unatkozzatok, ajánlok nektek egy új blogot, ami nekem nagyon megtetszett, érdemes, sőt kötelező elolvasni: http://robstenficforever.blogspot.com/És Briannám nagyszerű történetét se hagyjátok ki, bár tudom, hogy ezt mondanom sem kell, hiszen nem csak az én kedvencem: http://youremylittlesecret.blogspot.com/Jó olvasást.
Puszi, Lady


Reggel alig bírtam felkelni, vagy háromszor nyomtam ki a telefonom ébresztőjét. Mivel nem akartam, hogy Rob is felébredjen, a negyedik csörgésnél már véglegesen kapcsoltam ki, és kimásztam az ágyból. A sminkes kénytelen volt, kicsivel több alapozót kenni a szemem alá, mert igen csak látszott rajtam a fáradtság. Nem baj, már csak két nap és hazamegyünk, lesz lehetőségem pihenni. Már éppen indultam volna a jelenet felvételére, mikor a telefonom sms-t jelzett. Rob volt, jelezte, hogy ébren van, és utánam szeretne jönni. Gyorsan felhívtam és lebeszéltem a dologról, bár nagyon nehezen ment. Még jó, hogy nem mondtam el neki a Garrett-el történteket, mert akkor, nem hogy azt megakadályozni nem tudtam volna, hogy ide jöjjön, de a kollégám baját is ellátta volna.

Garrett mosolyogva köszöntött, mintha mi sem történt volna. Mondjuk, valóban nem is történt semmi, azt hiszem még éppen időben - mielőtt még belelovalta volna magát a lehetőségbe, hogy ő és én majd összejövünk - elbeszélgettem vele. Az egyik szünetben rá is kérdezett, hogy elfelejthetjük-e a dolgot, amire örömmel mondtam igent. Kedves srác volt, jó volt a kapcsolatunk, nem szerettem volna rosszban lenni vele.
A fogatásnak, ahogy tegnap a rengedező megígérte, valóban hamar vége lett számomra. Hatkor már a szálloda felé vitt a kocsi.

- Megjöttem – kiabáltam, amint beléptem az ajtón. Rob egy törölközővel a dereka köré csavarva lépett ki, a hálóból, nem éppen visszafogottnak mondható mosollyal az arcán. – Nocsak, valaki nélkülem ment zuhanyozni – közeledtem felé fáradt mosollyal.
- Bármikor lezuhanyozom újra, veled – zárt a karjaiba, és gyengéden végigcsókolta a nyakam, majd a számra tért át.
- Hmm. Csábító ajánlat, de ha ma este el akarunk menni, jobb, ha egyedül megyek. Mit is terveztek Tommal? – kérdeztem, miközben a fürdő felé vettem az irányt. Rob nyelt egy nagyot, mikor ledobtam a nadrágom majd a pólóm a szobában, és vágyakozó tekintettel nézte, ahogy bevonulok a fürdőbe.

- Nos, Sam felesége hívott meg minket egy házibuliba. Valami barátnője tartja, aki itt lakik. Persze, ha nem akarsz, nem kell menni – kukucskált be utánam a fürdőbe, én pedig már a zuhany alatt álltam.
- Menjünk csak, egy kis kikapcsolódás nem fog ártani – feleltem, miközben fáradt izmaim kicsit felengedtek a forró víz alatt.
Miután kész voltam, kimentem Robhoz, és már rajtam is csak egy törölköző volt. Idő közben rendelt vacsorát, és egy érzéki csókot követően az asztal mellé terelt, mondván, nem túl nagy az akaratereje, főleg, ha csak egy törölközőben szambázom előtte. Elnevettem magam, pedig jobban értettem miről beszél, mint gondolná.

Szerencsére el tudtunk anélkül indulni, hogy egymásnak estünk volna. Nem mondom, hogy könnyű volt, de sikerült. Kicsit meglepődtem, mikor a kezébe vett egy óriási bevásárló szatyrot, mire elmagyarázta, hogy a buliba vett néhány dolgot. Örültem, hogy erre is figyelt, mert nekem ilyenekre már nem volt energiám gondolni. Tom a szálloda előterében várakozott ránk, és meg is lepődött, hogy milyen pontosak voltunk, sőt szóvá is tette, hogy biztos kimaradt a kufirc, csak, hogy az Ő szavaival éljek. Robbal fintorogva elkezdtük kifelé lökdösni, mert a taxi a végén még itt hagy minket. Pár szemfüles rajongó éppen a szálloda előtt sétálgatott, és amint megláttak minket, azonnal odajöttek. Fényképezkedtem velük, Rob is, de ennyi nem volt elég. Szerettek volna egy közös képet velünk, amit nem utasítottunk vissza. Tom unalmában már a mobilján netezett, mire végre elindultunk.

A taxis alig negyed óra alatt a helyre vitt minket, ahol Tom tanácstalanul nézelődni kezdett. Igazából csak az utca nevet tudtuk, azt is emlékezetből, mert a papírt otthon hagyta a marha, vagyis valahol elhagyta.
- Biztos megint a recepciós csajjal flörtölt – gúnyolódott Rob.
- Pofa be, mindjárt megvan – morgott Tom, miközben már a harmadik kapu csengőjét nézegette.
- A végén kidobnak minket a hotelból, mert Tom az összes mozgó nőt meghúzza – nevettem, mire csak egy csúnya pillantást kaptam a célszemélytől. Tom még mindig a neveket leste, én meg kezdtem egyre jobban unni, már nem is volt kedvem.

- Nem megyünk inkább haza? – kulcsoltam a karjaimat Rob nyaka köré.
- Felőlem – mosolygott rögtön szenvedő arcom láttán.
- Helyes, sokkal jobb ötleteim vannak – motyogtam, miközben ajkaim egyre inkább a nyaka felé közeledtek.
- Felejtsétek el! – hallottuk Tom hangját a háttérből, de most valahogy nagyon nem érdekelt a hisztije. Ajkaim lassan Rob csábos szájára kúsztak, és onnantól kezdve a külvilág megszűnt létezni körülöttünk. Nyelvem mohón vette birtokba ajkait, miközben egyik kezével finoman cirógatta a nyakam tövét. Sóhajtva hagytam, hogy az érzés teljesen elárassza testem, és most már tényleg nem vágytam másra, mint visszamenni vele a szállodába.

- Megvan! – kiáltott győzelemittasan Tom, mire nehezen, de elváltunk egymástól. – Gyerünk, gyerünk. Az éjszaka úgyis a tietek – nevetett, és az ajtó felé integetett.
Nos, a pariról nem tudnék túl sok érdekességet mondani. Az idő többségében, Robbal ültem az erkélyen, sörrel és cigivel a kezemben, és vihogtam azon, ahogy Tom minden nővel flörtölni próbál. Nem mondom, volt aki bedőlt az ultragáz szövegének. Egyre laposabbakat pislogtam, ami Robnak is feltűnt. Tom nem sértődött meg, mikor ott hagytuk, éppen az egyik csajnak nyomott valami szöveget, aminek a fele természetesen hazugság volt.

Robbal gyorsan elkértük a kulcsot a recepción, majd a szobában kötöttünk ki.
Másnap ugyan csak késő délelőtt kellett forgatnom, de egész késő estig ott voltam megint.
Este pedig egy nem éppen megnyugtató telefont kaptunk, Steph volt a hívó.
- Nem láttunk semmilyen fotóst a környéken – motyogta Rob, majd értetlen tekintetem láttán, végre kihangosította a telefont.
- Ebben biztos voltam, különben nem csináltátok volna. Csak szólni akartam, hogy máskor legyetek óvatosabbak, ha titokban akarjátok tartani - sóhajtotta Steph.
- Most is azok voltunk, vagyis azt hittük. Eddig nem voltak paparazzik, Kristen egy hónapja itt van és csak rajongókkal találkozott – folytatta Rob.
- Igen, ezt is tudom. Csak gondoltam szólok, hogy mi a helyzet, mivel úgysem nézitek magatokat a neten – ennél a kijelentésnél, Robbal egymásra néztünk, és alig bírtuk visszatartani a nevetést. Még a mai napig sem tudtunk dűlőre jutni abban a vitában, Robbal, hogy melyikünk nézeget magáról több marhaságot a neten.

- Köszi Steph, de ne idegeskedj sokat – mosolygott Rob.
- Ha lenne sajtósod, akkor nem kéne. Nem tudom, hogy az új ügynököd ezt hogy viseli majd, nem mindenki olyan, mint én – nevetett.
- Te egy kincs vagy, nem is akarok másik ügynököt – durcáskodott, Rob. Olyan édes volt, hogy legszívesebben most azonnal ráugrottam volna.
- Na elég, én majd keresek neked egy jót. Most viszont szórakozzatok jól, aztán ha hazaértetek beszélünk – mondta Steph végszóként, aztán Rob kinyomta a telefont és felém fordult. Nem telt bele két perce, és már semmilyen ruha nem volt rajtunk.

*

A következő nap volt az utolsó forgatás nekem, legalábbis egy ideig. Délelőtt még felvettünk egy jelenetet, aztán Robbal a reptérre indultunk. Ha azt hittük, hogy a legutóbbi képekkel a paparazzi veszélynek vége, tévedtünk. A reptéren is vártak minket, mint az éhes oroszlánok, úgy vetették magukat ránk, és kattintgatták a gépeiket. Annyira siettem, hogy sikerült megcsúsznom a kövön, gondolom ezzel, pár vicces percet okozva Robnak. El tudom képzelni, ahogy röhögött rajtam, mindig ezt csinálja. Szerencsére, mire beértünk a terminálra, már csak pár percünk volt az indulásig.

Miután elfoglaltuk a helyünket, felkészültem néhány óra dög unalomra. Már éppen az mp3 lejátszómat vettem elő, hogy a szokásos módon üssem el az időt, mikor Rob keze lassan a combomra simult. Egy pillanatra összerezzentem, de mosolygós arcára nézve azonnal nekem is jobb kedvem lett. A gép megkezdte a felszállást, én pedig ajkaihoz hajoltam egy csókra. Aztán viszonylag nyugodtan ültünk egy helyben, egészen addig, míg már nem bírtam egy helyben maradni. Gondoltam elmegyek pisilni - annak ellenére, hogy nem kellett - hogy kicsit teljen az idő. Éppen hogy csak bezártam az ajtót, kopogásra lettem figyelmes. Hát nem látják, hogy foglalt. Unottan kiszóltam, hogy egy perc.

- Én vagyok az – suttogta Rob az ajtón keresztül. Volt egy sejtésem, hogy nem sürgősen wc-re kell jönnie, ezért mosolyogva elfordítottam a zárat. Pillanatokon belül már mellettem állt.
- Nem bírod ki hazáig? – kérdeztem elégedetten vigyorogva, mire csak egy fejrázást kaptam válaszként. Elég kevés volt a hely, ezért mióta Rob belépett mellém, én a falra kenődve álldogáltam. Így is elég közel volt, de még ez a kis távot is sikerült áthidalnia, ahogy ajkait az enyémekre tapasztotta. Nem igazán volt szükségem ennél több bíztatásra, azonnal a hajába markolva szorítottam fejét magamhoz.

- Úgy látom, nem csak én nem bírom ki – közölte vigyorogva, mikor egy pillanatra elhúzta a fejét, majd villám gyorsan újra megcsókolt, pont még mielőtt visszavághattam volna. Nyelve egyre vadabbul térképezte fel a számat, miközben keze a fenekemet markolászta, nem éppen visszafogott sóhajokat kicsalva belőlem. Már kusza érintéseitől is remegtem, a vérem forrt. Majd meg őrültem, ahogy Rob pici harapásokkal tarkította a nyakam, de annyi erőm még volt, hogy visszavágjak.
- Én ki…kibírtam volna – nyögtem, miközben már az övcsatjával bíbelődött kezem. Nevetve elhúzta a fejét a nyakamtól, majd komolyan a szemembe nézett.

- Igazán? - kérdezte, majd a válaszomat sem várva benyúlt a gatyámba. Elvörösödve haraptam be az alsó ajkam, mikor megérintette vágytól nedves alsóneműmet. Lebuktam. – Én nem így érzem – húzta fel a szemöldökét vigyorogva. Kínomban inkább visszarántottam magamhoz a fejét, nem akartam az önelégült mosolyát bámulni. Éreztem, hogy még a csókunk közben is vigyorog, de már nem érdekelt. Igaza volt, eszméletlenül kívántam, itt és most. Nem volt kedvem igazán húzni az időt, mind a ketten készen álltunk már a dologra. Vetkőzni úgysem nagyon szándékoztunk itt, ezért mindenféle hezitálás nélkül letoltam Rob nadrágját, az alsójával együtt, miközben Ő hasonlóképpen cselekedett az enyémmel.

Fel akart emelni, de a nadrágtól sehogy sem sikerült a dolog, a cipőmet meg nem szándékoztam itt levenni. Hátat fordítottam neki, és amennyire a nem túl nagy helység engedte, kissé kidugtam a fenekem, és kezemmel a mosdó szélére támaszkodtam. Rob finoman végig simított a fenekem, majd benyúlt a lábaim közé, és ott folytatta. Hangos nyögések hagyták el a számat, ahogy egyre gyorsabban masszíroztak ujjai. Igyekeztem halk lenni, de Rob nem volt éppen kegyes hozzám.
- Gyere…gyere már – nyögtem, mire felhajtotta a pólóm és meztelen hátamat végigcsókolta, közben pedig egy határozott lökéssel belém hatolt.

Nagyon nehezemre esett, hogy ne sikoltsak fel, a számat majdnem véresre haraptam az erőlködéstől. Rob hevesen mozgatni kezdte csípőjét, én meg minden egyes lökésnél, egyre erősebben szorítottam a mosdót. Egyik keze a csípőmet markolta, másikat pedig a előre csúsztatta, addig ügyeskedve, míg kezeit be nem fúrta a melltartóm alá. Ettől csak még jobban sikoltozni támadt kedvem, de amennyire tudtam visszafogtam magam, ahogy Rob is. A következő pillanatban, szinte áramütésként dübörgött végig rajtam az élvezet hulláma, és most szó szerint megnémultam tőle. Csak egy gyenge nyöszörgés hagyta el ajkaimat, miközben testem megvonaglott Rob karjai között, lábaim pedig összébb zártam, amivel elértem, hogy a következő lökés után, Ő is kövessen engem.

Fejét a vállamba temetve nyögött fel, ahogy elélvezett. Hátranyúltam, és ujjaim kócos hajába fúrva húztam fejét az enyémhez. Zihálva, és teljesen kifulladva csókoltuk egymást percekig. Rob kihúzódott belőlem, gyorsan rendbe szedtük magunkat, majd mint két bűnöző kilestünk az ajtón. Nem volt senki a környéken, ráadásul két mosdó is volt egymás mellett, úgyhogy egy rövid csók után előre mentem, és visszaültem a helyemre. Fél perccel később Rob is jött, mosolyogva helyt foglalt mellettem. A testöröm a mellettünk lévő sorban ült, és egy pillanatra elszakította szemeit a könyvéről, csak, hogy egy vigyorral kísért fejrázással ajándékozzon meg minket. Erre picit elpirultam, majd zavartan az ablakon kezdtem kifelé bámulni.
Miután megettem a kaját, amit elénk raktak, lehunytam a szemem és a fejemmel Rob vállán, bealudtam.

Csak arra ébredtem, hogy Rob csókokkal próbál keltegetni, mert megérkeztünk. Úgy tűnik a hírünk előbb ért ide, mint mi magunk, ugyanis kedves fotós barátaink már megint a reptér előtt vártak minket. Igyekeztünk gyorsan beszállni a kocsiba, hátha lerázzuk őket, de nem. Egész úton követtek.
- Vigyen a Four Seassonsba – kérte a testőröm a sofőrt, mire kitörtem.
- Nem! Nem akarok a szállodába menni a fenébe is. Haza akarok menni – mindenki megdöbbenve nézett rám, kivéve Robot, aki csak nyugtatólag magához ölelt.
- Álljon meg itt – utasította a sofőrt, majd kitessékelt minket a kocsiból.
- Rendőrség? – kérdeztem döbbenten.
- Haza akarsz menni, nem? – kérdezte szekrény méretű alkalmazottam, mire csak bólintottam. – Akkor csak menjetek be, mindjárt jövök – lökdösött minket az ajtó felé.

Ugyan segíteni nem tudtak nekünk a paparazzi ügyben, mivel állításuk szerint semmi törvénybe ütközőt nem tesznek, és addig nekik meg van kötve a kezük. Mindezek ellenére felajánlották, hogy a hátsó ajtón, amiről rajtuk kívül senki nem tudja, hogy létezik, távozhatunk. Még egy taxit is rendeltek nekünk, mert idő közben a kocsival elküldtem a testőröm. Szerencsére biztonságban sikerült elhagynunk az őrsöt, és fél óra múlva már a házunk előtt tett ki a kocsi. Még mindig pillangók repestek a gyomromban, ahogy arra gondoltam, hogy ez a mi házunk. Több mint egy hónapja nem voltam itthon, és komolyan mondom hiányzott. Meglepett, ami belépve fogadott. Ez nem más volt, mint a rend. Azt gondoltam, hogy Rob míg egyedül volt itthon, kissé lelakta a házat, de kellemesen csalódtam.

- Azt hittem kupi lesz – fordultam felé mosolyogva, és megöleltem.
- Néhány napja Stephanie-val küldettem egy takarítónőt – vallotta be.
- Ügyes vagy – nyomtam egy csókot a szájára. – Jó itthon lenni. – Fejem a mellkasára hajtottam, de aztán meggondoltam magam. – Gyere, szerintem az ágyunknak már hiányzunk – vigyorogtam, majd az emelet felé kezdtem húzni.
- Vagy pont ellenkezőleg. Lehet, örül, hogy pihenhetett egy kicsit – viccelődött, miközben a karjába kapott.
- Végülis csinálhatjuk máshol is, mondjuk amit még nem avattunk fel …
- Kicsim, ugyan még csak három hónapja van meg a ház, amiből te másfelet nem voltál itthon, de már most nincs olyan helység a házban, amit ne avattunk volna fel – nevetett, majd letett az ágyra.

*

- Olyan kevés volt ez a hat nap – fintorgott Rob az ágy közepén, mialatt én az utolsó ruhadarabot is begyömöszöltem a bőröndbe.
- Tudom – sóhajtottam, majd mellé huppantam, és belé csimpaszkodva csókra nyújtottam a szám.
Igaza van, mintha csak most jöttünk volna haza Montrealból, pedig annak már hat napja is van. Most pedig újra utaznom kell, méghozzá Argentínába. Nem szívesen hagyom itthon megint, de annak is örülhetünk, hogy ennyi szabad napot kaptam, amit végre teljes egészében együtt tölthettünk.
Az idő legnagyobb részében itthon voltunk, ami minden szempontból kielégítő volt számunkra. Egyik este átjött pár barátunk, és anyáék is meglátogattak minket, akikhez mi is elmentünk, de inkább kettesben szerettünk volna lenni. Túl hamar vége lett a hawaiinak.

- Mikor is jössz vissza? – kérdezte reménykedve, miközben keze már a pólóm alatt voltak.
- Hat napig leszünk ott, az tuti. Azt nem tudom, hogy utána vissza tudok-e jönni, vagy egyből megyünk New Orleans-ba. Amint megtudom, úgyis szólok és ahhoz igazítjuk a dolgokat. De amíg Argentínában vagyok, mindent intézz el, ha esetleg nem tudnék hazarepülni, tudjál jönni utánam – cirógattam meg a borostás arcát, majd egy puszit nyomtam a szájára.
- Mikor kell indulnod a reptérre? –mormolta a nyakamba.
- Két óra múlva jön értem a kocsi – sóhajtottam a kényeztetés hatására.
- Tökéletes – mosolygott, majd egy édes csókkal maga alá fordított. – Ezt minimum hat napra kell beosztanunk – mondta nevetve, majd a következő pillanatban ismét egy szédítő csókban részesített.

Legszívesebben magammal cipelném Argentínába is, de nem lehet, hiszen neki is van dolga, amit direkt nem ezen a héten intézett, hogy velem tudjon lenni. Már most hiányzik, pedig még mellettem van. Kész kínszenvedés lesz ez a hat nap, de jobb nem arra gondolni. Inkább azzal kéne foglalkoznom, ami majd utána következik…

Képek:
Rajongókkal:
Csók Montrealban:
Robsten visszamegy a szállodába:
Távozás Montrealból:
Érkezés a LAX-ra:
Robsten ház:

60 megjegyzés:

  1. Hűha nagyon szuper volt :D
    Csak egy valamit nem értek... most akkor Robék tudnak a csókos képről vagy csak a másikat mondta Steph?
    Ugyan is nem igazán voltak megijedve tőle hogy most lebuktak...
    várom a kövit ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  2. tetszett nagyon, egyre kiváncsibb vagyok az utolsó fejire, mit hozol nekünk össze. várom nagyon. melinda

    VálaszTörlés
  3. Wáááá dejóvolt....csak rövid:/ mondjuk nekem minden rövid xD De olyan aranyosaak..kár hogy mindjár vége...de a másik blogod is tuti jó lesz:) És csatlakozom Evcu kérdéséhez....hogy akkor most mivan...lebuktak? Am szuper volt xoxo cuppanóós

    VálaszTörlés
  4. Megint én :D
    az előbb kihagytam valamit :P
    Szóval ..azt a Rob szemszöges fejit is meg kapjuk valamikor? +.+
    nem akarok telhetetlen lenni..csak kérdeztem :)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  5. Jajj :(
    Én nem akarom hogy vége legyen.. :(
    De minden jónak egyszer vége szakad :( Sajnos :(
    Ez a fejezet meg igen jó volt :) Nagyon tetszett az egész..és tényleg már napjainkban tartunk...:)
    Jajj ez a Tom meg...igen birom a fejét neki :)
    Le a kalappal Kristen és Rob előtt hogy nem estek egymásnak :P Jó igaz a repülőn már nem nagyon birták :P
    A csók *.*
    Az volt a legjobb :) És Steph nem is borult ki annyira :)
    Jajj de már megint külön vannak :( De remélem nem sokáig :)
    Most csak nekem tünik fel hogy Rob valami fontos dolgot fog intézni? Vagy csak én képzelem be azt hogy ez majd az utolsó fejezetben sokat fog számitani? :)
    Nagyon várom is meg nem is az utolsó fejezetet :) és remélem az a 50 komi meglesz :) Mert egy ilyen történet után igazán megérdemled :)
    IMÁDTAM :D
    Puszi♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  6. Hali!
    A fejezet szenzációs volt!! Mint mindig!:D:D:D
    Ez az utolsó előtti? :( óóóóó Nagyon a szívemhez nőtt! Imádom/imádtam, hogy mindig alátámasztod képekkel és ez valójában az igazság is lehetne, hogy mi történik velük, mert mindig teljesen passzol a kép a sztorihoz. Nagyon reménykedem, hogy az 50 komi meg legyen, de ha a rendszeres olvasók elolvassák biztos, hogy komiznak:D:D:D:D
    Várom már nagyon/ de azért annyira még se a kövit, Kíváncsi vagyok, hogyan zárod le ezt a tökéletes történetet, de nem is szeretném, hogy már végelegyen!:):S:(:D
    SZENZÁCIÓS ,IMÁDTAM!!!
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  7. Hm, jó volt nagyon, és nagyon élethű volt a fotókkal, meg mindennel együtt. Azért az a mosdós eset nem volt semmi. ;) Meg az a mondat, hogy nincs olyan része a háznak, amit nem avattak fel. :D Pedig elég nagy az a ház!! :) Jó volt, várom az utolsót!

    VálaszTörlés
  8. jó volt, tényleg azt hittem, már az utolsó rész jön, de örülök, hogy lesz még egy fejezet. alig várom Dorina

    VálaszTörlés
  9. Szia Lady!

    Nagyon jó lett ez a feji is, igaz kicsit rövidebb, mint azt már megszoktuk Tőled. Kíváncsi vagyok milyen befejezést találsz ki:D Nagyon várom a jövő pénteket. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  10. Szia Lady! Nagyon szeretem ezt a ficit, a legelső volt amit olvastam. Nagyon sajnálom, hogy abbahagyod, de annak nagyon örülök, hogy ott a másik! Nagyon várom, hogy abból mi fog kisülni. Biztosan olvasni fogom.
    Remélem nem 50 hanem 150 kommentet kapsz, hiszen megérdemled. Már több, mint fél éve írsz nekünk, hosszabbnál hosszabb és izgalmasabbnál izgalmasabb fejezeteket és ez nem kis munka, nem kevés idő. Hálásak lehetünk neked mind egytől egyig.
    Azt, hogy kiírtál külön köszönöm, nagy megtiszteltetés ez pont Tőled!

    Hálával és szeretettel: Thalia

    VálaszTörlés
  11. Áááh megint nagyot alkottál! :D
    nagyon jó volt! :DD
    igaz ez már nagyon a jelenben van..:DD
    Várom a kövit!
    pusz
    Dorszíí

    VálaszTörlés
  12. Sya Lady

    Szuper let mint mindig. Csak kár hogy vége lesz, pedig a RobSten fanfictok közül ez az első helyen van nálam. Imádom! Remek iró vagy.
    Siess a kövivel mert már nagyon várom és kiváncsi vok.
    Én magam is elgondolkodtam irok egyett de nem tom mi lesz belőle. A tör már a fejembe megsületett és az első feji felét már leis irtam, de ez a jövő tenéje még.

    Pussssssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés
  13. Szuper volt:)
    És tetszik, hogy ennyire ragaszkodsz a valósághoz :)
    Pusz

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó volt, Tom meg különösen jópofa pasi. Rob meg egy kicsit szexmániás. Rohadtul kiváncsi vagyok, hogy mi lesz az uccsóban Kár, hogy vége lesz. Kriszti :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon tetszett, nagy kár hogy vége!!!

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Nagyon tetszik a történeted, és nagyon sajnálom hogy hamarosan vége lesz!
    Még szívesen olvastam volna tovább, és ezzel sztem nem vagyok egyedül!

    VálaszTörlés
  17. áhh naon tetszett ::D
    persze hogy repülőn sem birták ki ..XD
    de az nagy volt mikor Kristen elcsúszott :) :D
    naon várom a kövit, kár hogy vége lesz ..:S
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  18. ahogy igy olvastam, azt gondoltam h jajj ezt mar olvastam, es kozbe csak a hireket, es a kepeket szotted bele a tortenetbe.
    az a durva, h valahogy en is igy kepzeltem el oket :P
    kiveve persze egy ket dolgot :P
    a repcsis hancurt nagyon adom :))) :DDD
    kar h mar nem irhazom h meg tobb ilyet :(
    nagyon varom es egyben nem is az utolso reszt, kivancsi vagyok mi lesz a "vege" ...
    puszik

    VálaszTörlés
  19. Szia Lady! :)
    Nagyon teszett, én imádtam:), várom az utolsó fejezetet:(.
    Puszillak

    VálaszTörlés
  20. Hy! Hát ez csodás lett..
    Igaz én csak pár hónapja olvasom de akkor is kár, hogy vége lesz.. =( Amúgy tök jó volt megint a Tomos rész.. :D Nagyon vicces a gyerek.. ;)
    Várom az utolsó / =( / fejezetet.. =)
    Bye!

    VálaszTörlés
  21. már teljesen elkeseredtem, hogy az utolsó jön, de látom lesz még egy feji. alig várom, kiváncsi vagyok hogy zárod le, remélem a hosszú előrejelzésed is happy lesz. remélem hamar összejönnek a komik. várom nagyon. bianca

    VálaszTörlés
  22. Sajnálom hogy befejezed a storyt, de hát nem tarthat minden örökké :S nem igaz :)
    Nagyon jól irsz, de ezt sztem tudod te is :D :D ugyhogy kár is mondani :D
    A fejiről meg csak annyit hogy kurva jóó lett :D :D :P mivel nem kicsit perverz csaj vagyok xD mondhatom hogy a khm részek tetszettek a legjobban XDDD :D :P
    Jó persze a többi is k*baszott jó lett, de a khm részeket olyan jól meg tudod irni basszus :D :P XD jaj meg ezek amit a wcben müveltek XDD jesszus XD :D :D nagyon jó volt XDDD birtam XD na mind1 xD jobb lesz ha befogom XDD :D
    KÖSZI A FEJIT LADY :) (L)
    SZUPER LETT :) (L)
    Nagyon nagyon várom az uccsó részt (L)(L)
    Pussz(L)
    Nikky
    UI:többiek meg irjanak komit, me ha nem nagy bajok lesznek xDDDD :D ...csak vicceltem XDD

    VálaszTörlés
  23. Jaaj Lady, a 48. fejit csak most tudtam elolvasni, mert nem voltam itthon, de most így egyben a kettő hihetetlenülnagyonnagyonjó volt :D
    Teljesen kétségbe vagyok esve, hogy mi lesz velem ha befejezed... tudom, hogy nem írhatod örökké, de akkor is... imádtam és imádom most is...
    úgy tudod csavarni a szálakat, hogy az hihetetlen :))
    Nagyon várom a következő részt!! :))
    puszii ♥♥♥

    VálaszTörlés
  24. alig várom a következőt, marhára kiváncsi vagyok rá. bár azért nem várom, hogy vége lesz, de a héten szabin leszek, szerintem elolvasom az elejétől. nagyon jó sztori. anita

    VálaszTörlés
  25. Szia Lady! Ez egy újabb fantasztikusra sikeredett fejezet lett. Imádom. (L). Egyik kedvencem (Y) :D. Vegyes érzelmekkel várom az utolsót. :S :).
    puszi

    VálaszTörlés
  26. Még mindig annyira édesek, olyan kár hogy vége lesz:( kíváncsi vagyok hogy mi történik majd az uccsó részben... amúgy én totál így képzelem őket ahogy te leírod, egymásnak vannak teremtve:) alig várom a kövit: scarlett

    VálaszTörlés
  27. Jajjj... nekem most van időm írni bocsi:S
    De nagyon jó lett :)
    Sajnálom hogy ez az utolsó előtti.
    Imádtam ezt a történetet mindig feltudott vidítani..jó volt olyan is amikor fölmérgeltem magam rajta hogy milyen "bénák" a szereplők meg hogy miért nem beszélik meg stb.stb..... de most ne nézzetek hülyénekxD
    Amúgy tényleg nagyon imádom
    Az utolsót várom mert kíváncsi vagyok rá de nem várom mert vége lesz :) :(
    Puszi: Katta

    VálaszTörlés
  28. Nagyon sajnálom, hogy vége lesz:( Szerettelek olvasni, Te vagy a kedvenc Robsten blogom, és az új blogod is fogom olvasni.
    Ez a feji is tetszett ám, nagyon kíváncsian várom (..várjuk..) :) az utolsó fejezetet:)
    Orsi ♥

    VálaszTörlés
  29. Nagyon rossz,hogy vége lesz,de ez a másik is szupernek ígérkezik :D. Imádlak olvasni. (L)

    VálaszTörlés
  30. waoooo, csak ennyit tudom mondani Lady!!!!!!!!! nagyon tetszett :D de kár, hogy vége :( nagyon szeretem mindkét sztoridat :)
    Puszi: Beus

    VálaszTörlés
  31. Szióka!
    Mindössze két napja találtam rá az oldalra, így visszamenőleg volt olvasnivalóm bőven :-), és az egész történet úgy, ahogy van szenzációs. Köszönet érte!Nagyon tetszett, főleg, hogy valós események köré építetted fel, ez igazán hihetővé tette!!!Várom a befejező részt...A másik blogodat pedig a kezdetektől követni fogom,ígérem, mert biztos az is nagyszerű történet lesz....

    VálaszTörlés
  32. Hát nagyon sajnálom h vége lesz ennek a történetnek, mert nagyon jó volt. Várom az utcsó részt is. Nem nagyon szoktam fanfiction-et olvasni, de ez azon kevesek egyike.:) Remélem tovább folytatod az írást ezen túl is.:)

    VálaszTörlés
  33. Szia!
    Úgy sajnálom, hogy vége :( Nekem ez volt az első RobSten-es blog, amire rátaláltam és nagyon tetszett! És még akarok belőle :DD úgyhogy látogatni fogom a másik blogot is :)
    L!nĐ@

    VálaszTörlés
  34. húú mar alig varom az utolsó fejezetet... Kicsit szomorú vagyok, hogy befejeződik, de karpótol az új történeted ami remélem úgyanilyen jó lesz...:D

    VálaszTörlés
  35. Wow!
    Ez is fantasztikus lett!
    Kár, hogy már csak egy fejezet van hátra!:(
    Nagyon várom már!:D
    Puszy Chanel

    VálaszTörlés
  36. Szia!
    Ez az ELSŐ komim valaha, eddig csak csendes RENDSZERES olvasó voltam (vagyok és leszek is):), de úgy gondolom ez a fic nagyon nagyon megérdemli, kár hogy most már a vége lesz. :(
    Annnyira imádtam ezt a történetet, főleg azért mert számomra annnnnyira hitelesek voltak a karakterek, a történések; teljesen eltudtam képzelni, hogy tényleg így történtek a dolgok Rob és Kris között, legalább is hasonlóan. Fantasztikus érzéked van ehhez. Ez az ELSŐ számú Robstenes ficem, amit valaha olvastam és a leghitelesebb (ami nagy szó)!
    Remélem nagyon sokáig fogsz még minket gyönyörködtetni az írásaiddal, mert piszkosul tehetséges vagy!!!! :)

    Minden jót kívánok neked, Elvira :)

    VálaszTörlés
  37. Sziaa:)

    Nagyon jó lett, remélem felteszed az utolsó részt szombaton :S
    annyira kár h vége lesz, tök szomorú vagyok... :S
    Puszi, Adri :)

    VálaszTörlés
  38. Istenem el se hiszem hogy már itt tartasz, pedig még csak most kerültem ide! :D
    Isteni lett ez a feji is!, mint mindegyik másik! ;) Tetszett ez a megoldás a first Robsten kiss képekre! :D
    Kiváncsian várom a folytatást, és nagyon remélme hogy hamar összegyűlik az az 50 komi !:D
    Sok pux :P

    VálaszTörlés
  39. Szia Lady!
    Végtelenül sajnálom, hogy már az utolsó fejezet következik, az eddigieket mindig örömmel vártam, ez az utolsó végtelenül tetszett. Igazán jólirtad meg és a jelenet a repülő wc-jében az HÚH.
    Viszont nagyon kíváncsi vagyok az utolsóra, mert eddig ugye hűen követted az elmúlt időszak eseményeit, de nem tudom mit hozol ki a következőből. Megrögzött romantikusként bízok egy boldog végben!!!, dehát ki tudja, csak rajtad múlik.
    Dicta

    VálaszTörlés
  40. Sajnálom, hogy ez már az utolsó előtti fejezet. Ez volt a legelső Robstenes fanfic amit olvastam, úgyhogy a szívemhez nőtt. :D De biztosan nagyon jó lesz az utolsó feji is, és kíváncsi vagyok mi lesz még. :D
    Puszi

    VálaszTörlés
  41. Szia!
    Nem vagyok valami nagy komment író, de most írok, mert megérdemled. Úgy sajnálom, hogy vége lesz a történetnek. A végtelenségig tudnám olvasni. :) De legalább itt van az új történet. :D Örülök, hogy továbbra is olvashatok egy ilyen tehetséges embertől, mint te! :) Ez a fejezet is nagyon tetszett. Robék nagyon cukik. ^.^ Tom elfelejtette a címet. XD El sem hiszem, hogy mindjárt a jelennél tartunk. Kíváncsi vagyok, hogy fogod befejezni. Nem könnyű feladat. Remélem szombaton felteszed, már nagyon várom, bár ez az olvasoktól is függ. Szóval kedves olvasók kommizatok, igazán nem kerül sok időbe ennyi munka és fáradozás után.
    Puszi: LaLa :)

    VálaszTörlés
  42. Ez a rész is isteni lett, mint az összes eddigi.Sajnálom, h mindjárt vége, de a másik törid is nagyon tettszik.Rem összejön az 50 komi, várom az utolsó fejit is;)
    Puszy BeŁŁa

    VálaszTörlés
  43. Szia!

    Nem szoktam kommenteket írni, de olvastam az üzenetedet. Mivel nagyon jó volt a történet, - talán a második vagy a harmadik résznél kapcsolódtam bele a történetbe - nagyon megérdemled, a sok munkádért!
    Tetszett, hogy próbáltál a "valósághoz" ragaszkodni!

    VálaszTörlés
  44. Imádtamimádtamimádtam:):)ezt a fejezetet is akár csak a többit:):)és az egész történetet:) és kíváncsian vároma végét.:):)

    én se vagyok az az nagyon nagy komiíró, de teljesen megrettentem, hogy netalántán nem tudom elolvasni az utolsót:P:P

    Puszi:)és csak gratulálni tudok:)

    VálaszTörlés
  45. Hát azon jót röhögtem, mikor Rob mondta, hogy nincs olyan helység a házban, amit még nem avattak fel! :D Ez nagyon tetszett! Meg persze az egész úgy ahogy van imádtam szokás szerint, de annyira nem akarom, hogy vége legyen. Mondjuk az a tudtad éltet, hogy van a másik ficked, na azt is elolvastam már és mit ne mondjak nagyon nagyon tetszetős volt az első fejezet! Kivi leszek majd ott is a folytatásra itt pedig a befejező részre! Egyszer minden jónak vége szakad sajnos... :(

    Csöre

    VálaszTörlés
  46. Szia Lady!

    Igaz hogy most irok ide először de végig követtem a blogodat. És már elolvastam a másik történetedet. Nagyon tetszik, várom hogy mit fogsz kihozni belőle. Bárcsak olyan jó lenne a képzelőerőm, mint a tiéd. Minden tiszteletem a tiéd. Várom már hogy az utolsó fejezetre mit találsz ki!

    VálaszTörlés
  47. Ezt igazán jól kifundáltad! Nagyon tetszett a fejezet és mérhetetlenül sajnálom, hogy már csak egy, azaz az utolsó fejezet van hátra a történetből..
    Jó, hogy ilyen jó képzelőerőd van és a továbbiakban sok sikert kívánok az íráshoz!

    VálaszTörlés
  48. Hát én még sehova nem írtam komit (legalábbis mostanában biztos nem), de olvastam, hogy csak így lesz utolsó feji, arra pedig nagyon kiváncsi vagyok. Igazság szerint nem olyan régen találtam rád, de már az elejétől végig olvastam a történeted, nagyon szeretem, mert valamilyen szinten valósághűen írod (vagy a vágyaink szerint? ki tudja?), és nagyon jól fogalmazol, izgalmasan és néha szívhez szólóan írod a történeted. Én személy szerint sokkal jobban szeretem a Rob szemszöges részeket, sokkal érzelmesebbek szerintem. (Igaz az Edwardos sztorikkal is így vagyok.)
    Nagyon sajnálom, hogy vége lesz, de már olvastam az új történeted, az sem lesz semmi, izgatottan várom ott is az újakat. Nem ígérek állandó komi írást, de olvasni mindig foglak az biztos. De ha az én komim kell az új részhez, biztos lehetsz benn, hogy erőt veszek magamon.
    Nagyon köszönöm, hogy olvashattalak, mindig várni fogom tőled az új történeteket. Zsanett

    VálaszTörlés
  49. Szia!
    Wááá nagyon nagyon jó fejezet lett. <3 Nagyon kíváncsivá tettél az utolsó fejezetet illetően. :) Az egyik szemem sír a másik meg nevet. (szerintem evvel sokan vagyunk így) Sír mert elérkeztünk az utolsó fejihez és a történet és te is nagyon a szívemhez nőtt, és mosolyog mert az új történetedet is imádom és hogy nem hagyod abba az írást nagyon jó.
    Nagyon várom az utolsó fejezetet!
    Köszönöm hogy olvashattam a történetedet!
    puszii Linus

    VálaszTörlés
  50. Szia. El voltam utazva csak most értem haza, nem volt hogy irjak eddig komit. Imádtam, agyon jó lett ez és az ez előtti fejezet is. Egy részt nagyon kiváncsi vagyok hogy mivel fog befejeződni ez a történet, másrészt viszont a sirás kerülget hogy vége. Nagyon szerettem és biztos vagyok benne hogy még sokszor át fogom olvasni. A másik történetre is kiváncsi vagyok alig várom a következő fejezeteket. Majdnem megvan az 50 komi, remélem hogy vasárnap olvashatjuk majd az utolső fejit, bár nem igazán akartam ilyen hamar ide érni :(
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  51. Szia! Nagyon szeretem ezt a történetedet és amikor megtudtam hogy közeleg az utolsó fejezet szomorú lettem. Az a szerencse hogy a történtet talán később még folytathatod! ;)Én kicsit reménykedem benne! :)
    Az új blogodat is követni fogom, nagyon tetszik az első fejezet, és alig várom a következőt!
    Puszi,
    AMY

    VálaszTörlés
  52. nagyon tetszett az egész sztori, föleg, hogy mindig beleszötted a töridbe az éppen aktuális Robsten történéseket! Gratula!

    VálaszTörlés
  53. Nagyon tetszett!!!
    nagyon várom a kövit!!
    Rebeka

    VálaszTörlés
  54. Nagyon tetszett!
    Már várom az utolsó részt...kíváncsi vagyok, hogy fejezed be ;)
    puszi
    Katka

    VálaszTörlés
  55. Szia!
    Csak most olvastam az utolsó részeket, történéseket. Látom már megvan az 50 komi, így az enyémre nincs is szükség. Nem szoktam írni, úgy terveztem az utolsó résznél köszönöm meg neked ezt a történetet, de mégis most teszem, mert tényleg megérdemled a visszajelzéseket. Nagyon jól írsz, örülök, hogy lesz a másik történet, de nagyon sajnálom, hogy ennek vége. Nem lehetne mégis folytatás? Azt hiszem ez az egyetlen valósnak is beillő történet (elnézést ha valaki mégis ír ilyet) és ezért is szeretem nagyon, mert ez az "igazi". Gratula hozzá! GiGi

    VálaszTörlés
  56. Szia!
    Nem tudom írtam e már neked, mert olvasok még pár történetet ezen kívűl, ha nem most itt az alkalom. Nagyon tetszett a történeted, sajnálom hogy már vége, de bízunk benne hogy lesz folytatás vagy esetleg egy teljesen új történet. Szerintem ne hagyd abba :)))
    Csak így tovább!!!
    Lizzy

    VálaszTörlés
  57. Szia Lady!
    Most mit írjak, amikor előttem már annyian leírtak minden jót!
    Nagyon szeretem a történetedet, nagyon fog hiányozni és nagyon várom az újat!
    Puszi
    Andi

    VálaszTörlés
  58. Szia:D
    Nekem nagyon tetszett mint mindegyik:D
    de h most már csak 1 van hátra...mire fogok én csüt. és vas. este????
    szomorú :(
    puszillak!!
    már nagyon de nagyon kivi vagyok az utolsó részre :D

    VálaszTörlés
  59. Nagyon nagyon jó volt!! Imádtam(L)

    VálaszTörlés