2009. december 21., hétfő

Egy kis részlet a 10.fejezetből!

Itt a részlet a holnap este felkerülő 10. fejezetből! Remélem tetszik! :D
Jó olvasgatást! Puszi



- Én nem akarom ezt. Nem bírom, hogy folyton valami hülye félreértés miatt veszekszünk! – sóhajtotta. Hülye félreértés? Ha Ő így nevezi…
- Semmi gond nincs! – folytattam, mintha nem érdekelne.
- Kristen, minden rendben? – kérdezte furcsán.

- Persze!– elnevettem magam, mert Dan majdnem elejtette a poharakat, ahogy jött visszafelé. Elég vicces volt, ahogy egyensúlyozott vele.
- Elmondanád mi olyan vicces? – kérdezte hirtelen.
- Igen! Dan majdnem elejtette a tequilám! – közöltem még mindig nevetve.
- Ki az a Dan és hol vagy? – érdeklődött cseppet sem kedvesen.

- Nem mintha rád tartozna, de elmondom! Egy night clubban Dakotával, és Dan pedig egy cuki srác, aki épp hoz nekem tequilát. Úgyhogy, ha nem haragszol most leteszem, hogy vele foglalkozhassak! – vázoltam a helyzetet kedves, de ugyan akkor kimért hangon. – Aludj jól, Rob! – közöltem és kinyomtam a telefont.

3 megjegyzés:

  1. áááh. már megint kínzol:)
    nem bírok várni holnapig:D
    nagyon váárom:D
    pusziih.()

    VálaszTörlés
  2. nah rájöttem, hogy kell ide írni.. :D
    várom a teljes részt ;) puszi Lady

    VálaszTörlés
  3. omg omg omg omg!!!:::]]]]]] annyira jó, többet akarok !!! még még még!! Ladyyyy léccci *tudja hogy már nincs bizalma ,de akkor is könyörög * ^^ plíííz rakd fel nagyon hamar!! alig várom a Kris kontra Rob cseszegetés végét :D

    VálaszTörlés