2009. december 12., szombat

Egy kis részlet a 8. fejezetből!

Itt a kis részlet a 8. fejezetből. Aztán holnap jön az egész! Most csak rövidke, mert ha többet szedtem volna ki, lelőném a poént! :D


Nem, az nem lehet…
- Jól vagy Kirsten? Úgy lesápadtál. – Dakota aggódva fürkészte az arcomat.
- I…igen, persze. Csak otthon hagytam valamit és vissza kell mennem érte! – hazudtam és kitoltam az öltözőmből.

- De az ebédszünet végére visszaérsz? – kérdezte.
- Persze! – feleltem. Becsuktam az ajtót és gondosan bezártam, hogy még véletlenül se jöjjön be senki!

2 megjegyzés:

  1. de kiakarlak nyírni:D
    áááh.ilyeen nincs:D
    most tiszta ideg vagyok h mi fog történni:D
    áááh. nem bíírok várni:)
    nagyon váárom a holnapoot:D
    pusziih.(L)

    VálaszTörlés
  2. Brigi
    Nagyon jó lett kivi vok h ez után mi jön.. :P:) ügyes vagy :D puszaa

    VálaszTörlés