2009. december 2., szerda

Egy kis részlet a 6. fejezetből!

Szóval szombaton megkapjátok az egész fejezetet, de addig is egy kis részlet, hogy könnyebb legyen kivári!:)
Meg mert ilyen édes olvasók vagytok és lássátok mennyire szeretlek titeket! :)



- Azt hittem meggondoltad magad! – mondtam mikor beértünk hátra.
- Egy pillanatra én is! – mosolygott.
- Nem szép, hogy így játszol velem! – sóhajtottam, mert tényleg kihasználta a helyzeteket.
- Azt hittem élvezed! – kacéran közelebb állt.
- Nem mondhatnám! – mondtam őszintén.
- Akkor ki kell, hogy engeszteljelek! – beletúrt a hajamba, azzal sem törődve, hogy emberek vannak körülöttünk. Mondjuk nem voltak olyan közel.

- Nem lesz könnyű! – sóhajtottam miközben kezével a nyakamat cirógatta.
- Mindenre képes vagyok az ügy érdekében! – elindult vissza a terem felé.
- Kíváncsian várom, mit találsz ki! – szóltam utána.
- Nem fogsz csalódni! – visszafordult és egy csodaszép mosolyt villantott felém. Remélem nem fog nagyon kínozni, és teljesen megőrjíteni. Csak játszik veled. Szinte láttam, hogy ott villog a fejem fölött az idióta vagy tábla. Mégis miben reménykedem?

A repülőn, mikor azt gondoltam, hogy talán mégis másképpen néz rám, akkor is pofára estem. Pedig, akkor nagyon bátran viselkedtem és elé álltam. Vagy inkább idiótának kéne hívnom magam? Hiszen jól pofára estem. Biztos megint kitalál valamit, amitől majd úgy érzem talán és aztán… jön a szokásos csalódás. Fogd fel Robert, ez a csaj sosem lehet a tiéd!

2 megjegyzés:

  1. istenem Lady. kínzás, függővég, részlet....imádlak! szombat,szombat,szombat.........

    VálaszTörlés
  2. ...najó én nem bírom , komolyan, NEM BÍROM EZT A FESZÜLTSÉGET!!XD

    VálaszTörlés