2009. december 15., kedd

Egy kis részlet a 9. fejezetből!

Itt a kis részletetek a 9. fejezetből! :D Tudom rövid, de nem lehetett hosszabbat, mert akkor rájönnétek mi lesz most és annak nem örülnék! :( És ti sem, mert akkor hol az izgalom! :)


Mégis hagytam, hogy megcsókoljon. Hagytam, hogy benyúljon a pólóm alá és simogassa a felsőtestem. De én képtelen voltam hozzáérni. A kezeim a combomon pihentek és nem bírtam rávenni magam, hogy felemeljem, nem bírtam átölelni, de még csak megérinteni sem.

Rosszul voltam attól, amit csinálok. Hagytam, hogy a nyakamat árassza el apró csókokkal és közben arra gondoltam, hogy mennyivel jobb lenne, ha ezt nem Ő csinálná…

3 megjegyzés:

  1. hmmm...
    kell most az egész fejezeet.:D
    ezzel fogok álmodni:D
    h mi lesz:)
    nagyon várom h felrakd az egészeet:D
    puszih.

    VálaszTörlés
  2. hmmmm.... van egy sejtésem, de majd meglátjuk! :)
    Nangyon várom az egész fejit! Siess vele! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  3. neeee ugye nem? emilie rámászik?:O úúúú de várom de vároom *-*

    VálaszTörlés