2010. augusztus 29., vasárnap

48. fejezet

Látogató


Csajok, meghoztam a következő, és egyben utolsó előtti fejezetet. Nem fűznék, nagyon semmit hozzá, talán csak annyit, hogy egy díjnyertes khm részt is találtok benne!:D Bizony, egyetlen Brianna barátnőm a falat kaparta utána. Csak annyit fűzött hozzá – miután kifejtette, hogy imád -, hogy ez az eddigi legjobb, amit VALAHA olvasott, mert ízléses, mégis ütős! Idézve: „BEST KHM PART EVER!!!” Kíváncsi vagyok, nektek is ennyire tetszik-e majd.;)
Puszi, Lady

- Vége! – kiáltotta a rendező, én meg fellélegeztem. Ez volt a végszó, hogy a mai forgatásnak is vége. Lassan kisétáltam a stúdió elé és elővettem a cigim, hogy káros szenvedélyemnek hódolhassak. Tom sétált felém.
- Végeztél mára? – kérdezte, miközben kivette a kezemből a cigim. Pufogtam egy sort, hogy elvette, amire már három órája vágyom. Tom tegnap érkezett, Ő is szerepet kapott az On he Roadban. Kicsit furcsa, hogy egy barátommal forgatok, de nagyon élvezem. – Mikor jön? – érdeklődött. Meg sem kellett magyaráznia, hiszen három napja folyamatosan a perceket számolom.
- Este – feleltem és rágyújtottam egy újabb méregre, mert a kezében lévőről már lemondtam.
- Helló srácok – jött mellénk egy cigivel a szájában Garrett. – Mit csinálunk ma este? – kérdezte reménykedve. Az utóbbi egy hónapban mióta Kanadában vagy
unk, elmentünk pár este, hogy ne unjuk halálra magunkat.
- Én ma nem tartok veletek – mondtam nekik, elnyomtam a cigit, hogy bemenjek, összeszedjem magam, és végre haza mehessek.
- Miért? - kérdezte meglepetten Garrett.
- Ma jön Rob – közölte mindentudóan Tom, mire nekem levakarhatatlan mosoly terült szét az arcomon.
- Oh – nyögte Garrett meglepetten, majd elgondolkodott. – Gyertek együtt – mondta.
- Azt felejtsd el haver, két napig nem látod őket. Ilyenkor mindig jobb elfoglaltságuk akad – vihogott Tom, én meg legszívesebben képen töröltem volna.
- Nekem is van szám – morogtam neki. Az egy dolog, hogy folyton rajtunk poénkodik, de hogy másoknak is, az már zavaró.
- Csak a tényeket mondom – folytatta, mire ráfintorogtam.
- Majd talán holnap – zártam le a beszélgetést ennyivel, majd sarkon fordultam és visszamentem a stúdióba. Összeszedtem a cuccaimat, hogy végre a szállodába induljak.

Szerettem volna valami kaját rendelni, ha megérkezik Rob biztos éhes lesz, de az étterem folyamatosan foglalt volt. Izgatottan ugrottam a telefonomhoz, mikor meghallottam az sms-t jelző hangot. Mikor Rob neve volt rajta, már egyenesen kalapált a szívem. Viszont az sms elolvasása után, lehervadt a mosoly az arcomról. Két órát késik a gépe valami vihar miatt, ami azt jelenti, hogy éjfél körül ér ide hozzám. A jókedvem és a szépen megtervezett estém képei, egy másodperc alatt foszlottak szét. Nem sok idő, most mégis nagyon rosszul érintett. Egy hónapja nem találkoztunk, és már nagyon hiányzott.

Az elmúlt több mint három hónapban szinte folyamatosan együtt voltunk. Mióta Vancouverben volt az Eclipse néhány jelenetének újraforgatása és visszamentünk L.A.-be, alig váltunk szét. Rob ott forgatta a Water for Elephants című új filmjét, így a közelemben volt. Én ugyan néha utaztam az Eclipse promotálása miatt – ami megjegyezem, Rob nélkül elég unalmas volt -, de azok csak napok voltak. Ráadásul miután hazamentem Londonból, elkezdtem házat nézni magunknak, és a megfelelőt rövid idő után meg is találtam. Robnak is nagyon tetszett, így nem gondolkodtunk sokat, megvettük. Mióta beköltöztünk, ha forgatott is, az estéket együtt töltöttük. Kivéve, ha Rob hajnalban ment forgatni, mert akkor a számára fenntartott hotelszobában aludt, ilyenkor általában én is vele mentem. Kínosan ügyeltünk arra, hogy ne derüljön ki a házunk megléte, így ha egy koncert vagy vacsora után paparazzikba botlottunk, a szállodába mentünk aludni. Nem mondom, hogy kellemes a bujkálás, de a magánéletünk megóvása érdekében még ezt is bevállaljuk. Nekem egy hónapja nagyjából nyugtom van, mert itt, Montrealban nincsenek paparazzik, vagyis még eggyel sem találkoztam. Ezért is várom annyira Robot, nyugodtan tölthetjük az időnket. Szemfüles rajongók néha előkerülnek, bár eddig csak egyszer, az egyik vacsoránk alkalmával találkoztam velük, akkor is csak egy fotó erejéig zaklattak.

Most viszont nem tudom, mivel fogom elütni az időt, míg Rob ide nem ér. Ha itt maradok, megkattanok. Hirtelen ötlettől vezérelve felhívtam Tomot, hogy a szálloda aljában várjanak meg, mert mégis velük tartok. Gyorsan összekaptam magam, amíg velük vagyok, addig is gyorsabban telik az idő.
- Hogy- hogy jössz? – kérdezte Tom, mikor melléjük léptem a szálloda recepcióján.
- Rob gépe késik, éjfél körül ér ide – sóhajtottam szomorúan.
- Szívás. Addig is tegyük hasznossá magunkat, igyunk – kezdett kifelé lökdösni az ajtón. Taxiba szálltunk és egy étterembe vitettük magunkat, hogy megvacsorázzunk. Nem mondhatom, hogy jó kedvem volt az este folyamán. Nagyrészt unottan lökdöstem a tányéromon lévő hús falatokat, és kortyolgattam a sörömet. Szórakozásképpen az embereket kezdtem nézegetni, mikor észrevettem egy csajt, aki nagyon stírölte Garrettet.

- Hé, a szőke csaj a pult végén nagyon bámul. Bejössz neki – böktem oldalba Garrettet, aki pár másodperccel később feltűnésmentesen odakukkantott.
- Nem az esetem – közölte egykedvűen, majd beleszívott a cigijébe.
- Miért? – kérdezte meglepetten Tom azt, amire én is kíváncsi voltam. – Én tuti nem rúgnám ki az ágyamból – vihogott. Ez a kijelentése valahogy nem lepett meg.
- Jobban szeretem a természetes lányokat, akik magukat adják. Taszít, ha valaki mű – mondta közvetlenül nekem, majd megrántotta a vállát. Ezt nem tudtam hova tenni, kicsit furcsa volt ez a kijelentés, mintha nekem címezte volna. Talán azért is volt fura, mert eddig semmilyen érdeklődést nem mutatott az irányomba, szerencsére. Lehet, most is csak én gondolom többnek. Biztos már csak Rob hiánya láttat velem rémképeket. Az viszont gyanús volt, hogy Tom feltűnően hallgatott, és csak bámulta Garrettet.
- Azt hiszem, én megyek. Rob nemsokára megérkezik, egy percet sem akarok elszalasztani - jelentettem ki, és felkeltem az asztaltól.
- Szerintem mi is megyünk – nézett Garrett Tomra, aki csak bólintott. Rendeztük a számlát, majd kifelé indultunk, hogy taxit fogjunk.
Két férfi feltűnően bámult minket miközben az utcán haladtunk, majd beigazolódott, amitől féltem, és leszólítottak minket, közös fotót szeretek volna. Kedvesek voltak, így teljesítettük a kérésüket, és beálltunk velük egy-egy közös képre.
A szálloda recepciójához lépve meglepetés ért, mikor a kulcsomat kértem.
- Már elvitték a kulcsot – közölte mosolyogva a férfi, mire azonnal heves dobogásba kezdett a szívem, hiszen ez egyetlen dolgot jelenthetett. A fiúkat se szó, se beszéd otthagytam, és mint egy idióta rohantam a lift felé. Majdnem lefejeltem az ajtót, ahogy önkívületi állapotban próbáltam elfordítani a kilincset, ami nem akart engedelmeskedni. Vettem két nagy levegőt, és végre sikerült bejutnom. A szoba közepén ott állt az én személyes, két lábon járó meglepetésem. Egy pillanatra csak végigfutattam rajta a szemeim, jól szemügyre véve meztelen felsőtestének, minden négyzetcentiméterét.

- Szia – leheltem elfúlóan, mikor végre felfogtam, nem csak a szemem káprázik, tényleg itt van.
- Szia – mosolygott, majd felém nyújtotta a kezét. Földbegyökerezett lábaim azonnal elszabadultak, és a nyakába ugrottam. Egy percig csak vadul téptük egymás ajkait, majd zihálva a fülembe suttogott:
- El sem hiszem, hogy végre itt vagyok.
- Mikor érkeztél? Ne haragudj, csak mikor írtad, hogy késel, kellett valami, ami eltereli a figyelmem, ezért elmentem kajálni Tommal és Garrettel – magyarázkodtam.
- Semmi baj, kicsim. Fél órája jöttem csak, és addig lezuhanyoztam – nyugtatott, nem sok sikerrel, mert fél óra! Atya ég, ennyit elvesztegettem. – Szépségem – motyogta, és kihúzta a hajgumit a hajamból. Fejét először a hajamba, majd a nyakamba fúrta és kis puszikkal halmozott el. – Annyira hiányoztál – ölelt szorosabban magához, majd megcsókolt. Két csók között, nehezen – főleg a levegőhiánytól -, én is kinyögtem neki, hogy mennyire vártam már, aztán nem fecséreltük tovább az időt beszédre.
Mondhatnám úgy is, hogy egy szempillantás alatt került le rólam az ing és a póló, de a gatyának sem kellett több. Talán az érzések miatt, amiket Rob érintései, csókjai váltottak ki belőlem, még azt is alig vettem észre, hogy már csak egy fehérneműben élvezem a kényeztetést. Nekem egyelőre nem volt dolgom, hiszen rajta csak egy alsónadrág volt, így könnyedén be tudtam hinteni izgató mellkasát csókjaimmal. Rob sóhajtozva élvezte, ahogy nyelvem egyre hevesebben ízlelgeti bőrét, majd lassan a falhoz nyomott. Egy vérforraló csók közben, elhajította a melltartómat, majd izgató játékba kezdett a mellkasomon nyelvével. Felhevült testemnek csak olaj volt a tűzre, ahogy kezei finoman, mégis határozottan körbeölelték a mellem. A hátát karmolásztam édes kínjaim közepette, majd az alsónadrágja szélén kezdtem kutatni, de hirtelen a fejem fölött, a falhoz szorítva találtam a kezem. Szemérmetlenül nyögtem fel, mikor Rob kínzóan lassan kezdte végigpuszilgatni a felsőtestem, egészen a hasam aljáig, a melleimet gaz módon kihagyva. Felpillantott rám, gyötrődő grimaszom láttán elmosolyodott, majd nyelvét végighúzta az előbb bejárt úton. Levegőt már nem nagyon kaptam, bár tüdőm szinte üvöltött érte. Rob élvezettel legeltette arcomon a tekintetét, miközben egyik mellbimbóm körül körözött nyelvével. Finoman szívogatni kezdte a bőrt, néha becsípte fogai közé, amibe mindig belenyögtem. Kezei elengedték az enyémet, majd az oldalamon végighúzva, egész a tangámig haladt. Megszabadított a felesleges anyagtól, és néhány őrjítő simítás után elhúzta a kezét.

Azt hittem szétrobbanok, felnyögtem a kíntól, ahogy ujjai elszakadtak tőlem, de ismét meglepett. Két ujját a szájába vette, majd visszavezette a lábaim közé, és mélyen belém fúrta. A számat harapdálva viseltem, ahogy egyre gyorsabban mozgatja bennem, és előző tette sem volt rám hatástalan. Leguggolt elém, lábaimat szélesebbre tárta, és ujjait nyelve váltotta fel. Az, hogy élveztem, enyhe kifejezés arra, amit ezekben a pillanatokban éreztem. Legszívesebben azonnal hanyatt döntöttem volna, de ez viszonzást kíván. Éreztem, ahogy testemben a pici szikrák felrobbannak, én pedig remegve csúsztam a padlóra, nem volt erőm tovább két lábon maradni. Rob elégedetten csókolt meg, pedig még nem is számított rá, hogy Ő következik. Izgatóan simított végig rajtam újra és újra, ezzel ismét fellobbantva bennem a pár perce kihunyt tüzet. Nem mintha sokat kéne tennie ezért… Mikor valamennyire biztosnak éreztem a lábaim felkeltem, őt is magammal húzva. Leszedtem róla az alsónadrágot, majd kezem közé fogtam merev vágyát. Elég volt csak picit megmozdítani a kezem, és máris hallottam elfúló nyögését. Most rajtam volt a sor, hogy elégedett legyek magammal, hiszen Rob arcán az élvezet bizonyítékát látva, a gyomrom is beleremegett a gyönyörbe. Nyelvem lassan végighúztam rajta párszor, majd teljesen ajkaim közé fogadtam, amit nem bírt sokáig. Zihálva rántott fel magához, majd a falhoz szorított, és lábaim szélesre tárva hatolt belém. Felnyögtem, ahogy a rég tapasztalt érzés újra megremegtette a gyomrom. Mellkasommal a heves lökés hatására még jobban a falhoz préselődtem, ami most kifejezetten jól esett tüzelő testemnek.
Rob langyos leheletét éreztem a vállamon, nyakamon, vagy éppen a hátamon, mindig, ahol éppen ajkaival kényeztetett. Kétségbeesetten kaparásztam a falat, vagy éppen Rob fenekéhez nyúltam hátra, és markoltam bele. Ilyenkor általában egy harapással lettem gazdagabb, de ez csak még jobban beindított. Kezét végigvezette az alhasamon, egészen a lábam közéig, és már nem csak vad lökéseivel, de ujjai játékával is ingerelt. Fejemet a vállára döntöttem, és a hajába markolva húztam magamhoz ajkait egy csókra. Nyelve, mozdulatainkkal ellentétben gyengéden kényeztette az enyémet, még abban a pillanatban is, mikor az orgazmus hulláma végigsöpört rajtam. Elfojtott sikollyal haraptam Rob szájába, és téptem a hajába. Két határozott lökéssel később, Ő is egy rekedt kiáltás közepette követett engem. Testünk megállt, izzadtan tapadtunk szorosan egymáshoz, mellkasunk vadul emelkedett fel és le.
Zihálva próbáltam kis puszikkal behinteni Rob kisebesedett ajkát, ami vadságom szemmel látható bizonyítékaként rajta díszelgett. Mosolyogva simított végig a hajamon, a melleimen, majd a hasamon, és kicsúszva belőlem, a hálószoba felé terelt. Ott kissé fáradtan rogyott le az ágyra, de nekem még eszem ágában sem volt aludni.
- Ugye nem akarsz aludni? – kúsztam a mellkasához, mire bágyadtan rám mosolygott.
- Eszemben sincs – rázta a fejét.
- Remek. Zuhanyozni készültem, velem tartasz? – kérdeztem egy csábos mosollyal, amitől ismét fény gyúlt a szemében. Az álmosságnak már nyoma sem volt az arcán a továbbiakban.


*

Másnap reggel szólított a kötelesség, ezért nehéz szívvel, de otthon hagytam a drágámat. Még nagyban szuszogott, mikor elindultam forgatni. Ha már este nem, jobban mondva alig hagytam aludni, most nem lehettem önző, és kelthettem fel, mert akarok egy csókot indulás előtt. Gyorsan írtam neki egy cetlit, hogy pihenje ki magát, estefelé jövök.
A fogatás rém lassan telt, talán a tudat, hogy Rob a szobában vár rám, nehezebbé tette számomra a napot. Garrett kedvesen érdeklődött, hogy Rob megérkezett-e, és hogy valamelyik este nem lenne-e kedvünk vele vacsorázni. Még nem feleltem semmit, erről Robot is meg kell kérdeznem. Hazaérve egyetlen szerelmem, vacsorával várt.

*

- Biztos nem fogsz unatkozni? – kérdeztem aggódva ismét, mielőtt a lakókocsimban hagytam volna, hogy forgatni mehessek.
- Már mondtam, hogy nem. Különben is, minden szünetben itt foglak várni, nem sokkal jobb így? – kérdezte mosolyogva, és az ölébe húzott.
- Nekem mindenképpen – bólintottam. Kezem a nyaka köré fontam, ajkait megcirógattam az enyémekkel. Csak egy búcsú puszit terveztem, ami mint szokásunkhoz híven kicsit több lett. Zihálva túrtam a hajába, miközben vad csókunk egy pillanatra sem szakadt meg. Fogalmam sincs, meddig megyünk el, ha valaki be nem kopog az ajtón. Sóhajtva másztam le Robról és vonszoltam magam az ajtóhoz. Garrett volt, akit értem küldtek. Ha már úgyis itt van, remek alkalom, hogy megismerje Robot. Rob kezet fogott ugyan vele, és illedelmesen bemutatkozott, de azért tüzetesen végigmérte filmbéli partneremet. Gyanús pillantásokkal nézett végig rajta, de nem hiszem, hogy ez Garrettnek lejött volna, csak én ismertem ennyire. Neki csupán kíváncsi pillantásnak tűnhetett.
- Remélem, hamar jövök – fordultam Rob felé, aki csak megszólalásom után vette le szemét Garrettről.

- Itt foglak várni – mosolygott rám. Egy puszira nyújtottam felé ajkaimat, de megint sikerült meglepnie. A csípőmet megragadva magához rántott, egyik kezével a hajamba túrt, míg másikkal a fenekembe markolt. Nyelve vadul tört utat magának ajkaim közé, én pedig majdnem összeestem ettől a heves megnyilvánulástól. Mikor kezdtem felfogni, mi is történik, egyik kezem a nyakára csúsztatva, piszkáltam hajának tarkójára logó részét. Fél percig csak faltuk egymás ajkait, majd Rob megszakította a csókot.
- Innen folytatjuk – közölte elégedetten, majd Garrettre nézett, és vigyora még szélesebb lett. Ekkor esett le a tantusz. Ez kedves kollégámnak szólt, hogy még csak ne is próbálkozzon nálam. Nem mintha egyébként ilyet tett volna. Mosolyogva megráztam a fejem, és követtem Garrettet a stúdió felé. Nem szóltunk egymáshoz, úgy látszott, zavarban van Rob előbbi akciója miatt.

Nyugodtan kijelenthetem, hogy ma csúcsformában voltam, amit annak a félistennek köszönhetek, aki a lakókocsimban vár rám. Ő volt az egyetlen ok, amiért ma egyetlen szót sem rontottam, ellentétben a többiekkel. Mintha a világ összefogott volna ellenem, ma kifejezetten nehezen ment a munka. Főleg Garrett szerencsétlenkedett sokat, amiért a végén már kezdetem igazán kijönni a sodromból. Szerencsére a rendező nem sokkal később, elrendelte az első szünetet. Futólépésben haladtam a kijárat felé, éppen hogy csak kiléptem, Garrett szólt utánam. Morcosan fordultam hátra.
- Ne haragudj, ma nem vagyok formában – kezdett mentegetőzni.
- Semmi gond – nyugtattam, mert már nagyon nem itt akartam állni, és vele beszélni. Motyogott még valamit, de arra már nem igazán figyeltem, mert a Robot kutató szemem, végre kiszúrta Őt. A lakókocsim előtt szobrozott, és, ahogy észrevette, hogy megláttam, felém indult.
- Garrett, majd később beszélünk, most mennem kell – mosolyogtam rá, és otthagytam. Kicsit meglepődött, de remélem, nem vette zokon.
Majd kiugrottam a bőrömből, ahogy egyre közelebb értem hozzá. Ő csak egy szívdöglesztő mosollyal várta, hogy végre oda érjek. Legszívesebben rávetettem volna magam, de voltak néhányan körülöttünk, én meg nem szeretem a közönséget az intim pillanatok közben.
- Kár, hogy nem rövidebb ez a szoknya – célzott arra a rusnya barna szövetre, ami rajtam volt. – Így nem látom a szexi lábaid – suttogta mosolyogva a fülem mellett.
- Még pár óra, és te magad tépheted le rólam – erre jóízűen felnevetett.

- Már alig várom!
- Tudom – kacsintottam rá, majd elvettem a cigis dobozát.
- Már Tomot is sminkelik – jutott eszembe. – Olyan fura, hogy vele játszom egy filmben – jegyeztem meg.
- Legalább szemmel tartja azt a bájgúnárt – fintorgott az ajtó felé. Odakaptam a tekintetem, nem mondhatom, hogy meglepett, kire használta a jelzőt.
- Garrett? – nevettem el magam.
- Ne röhögj, legszívesebben kikaparnám a szemét… ahogy rád néz , az…
- Ne már Rob! Ne akarj olyat belelátni, ami nincs is – dorgáltam könnyed hangon, de csak morcosabb lett.
- Tom mondta, mit mondott a múltkori vacsorátok alkalmával – idegesen elnyomta a cigijét, majd kérdően rám pillantott.
- Azt nem úgy mondta… esküszöm neked, eddig semmiféle érdeklődést nem mutatott felém – bizonygattam az igazam.
- Vagy csak nem veszed észre – dünnyögte.

- Nem mindegy? És ha halálosan belém lenne zúgva, akkor? Nekem akkor sem kéne, Te vagy az egyetlen, aki kell… és Te az enyém vagy. Ez több mint elég – mosolyogtam. Erre kicsit Ő is jobb kedvre derült.
- Akkor sem bírom – tette még hozzá, mire csak lemondóan felsóhajtottam.
- Kit nem bírsz? – lépett mellénk Tom. Rob a fejével az ajtó felé bökött, ahol Garrett még mindig cigizett, két másik szereplő társaságában. – Jah, én sem bírnám, ha a csajomra nyomulna – tett rá még egy lapáttal az a marha.
- Tom! – förmedtem rá. Miért kell emlegetnie? – Félreértitek… és különben is, már Robnak is elmondtam az imént, de akkor veled is tisztáznám. Ha lenne is valami igazság abban, amit állítotok, engem akkor is hidegen hagyna. És én ezzel lezártam a Gerrett témát – néztem rájuk szigorúan, mire csak bólintottak.
- Bár én nem is gondoltam, hogy Te leállnál vele, ne érts félre – bólintottam, hogy értem, na meg azért, hogy most már hanyagoljuk a témát.
- Na, gyere – ragadtam meg Rob kezét. – Már így is túl sok időt fecséreltünk Garrettre – belöktem a lakókocsim ajtaján, és egy ideig nem is szándékoztam onnan kimenni.

*

Azt hittem, sikerült meggyőznöm Robot arról, hogy Garrett nem akar tőlem semmit, de rövid időn belül beláttam, hogy tévedtem. Hiába unta halálra magát, ott gubbasztott a forgatáson velem, és már a lakókocsiban sem volt hajlandó maradni. Minden egyes jelenetnél ott volt, bár állítása szerint nagyon élvezte, és szereti nézni, ahogy játszom. Ráhagytam, ha ez őt megnyugtatja, akkor legyen velem.
Egyik nap sikerült meggyőznöm, mikor Tom sem forgatott, hogy menjenek el ebédelni, meg kicsit mászkálni. Sam, az egyik másik kollégám felesége is itt volt, aki szintén unatkozott a forgatáson, így Ő is velük tartott. Mi pedig dolgoztunk. Mikor végeztem a forgatással, már bőven elmúlt tíz óra. Azonnal hívtam Robékat, akik mint kiderült, még beültek vacsorázni is. Nem volt más választásom, mennem kellett.

Éppen hogy csak letettem a telefont, kopogtak az öltözőm ajtaján. Kiszóltam, hogy szabad.
- Nem zavarok? – dugta be az ajtón a fejét Garrett.
- Nem, bár épp menni készültem – mosolyogtam rá.
- Muszáj? Úgy értem, megihatnánk valamit – huppant le a fotelba.
- Majd máskor. Rob vár rám – hadartam, miközben a szanaszét lévő cuccaimat pakolásztam a táskámba.
- Nem értem, mit eszel benne – közölte egyszerűen, mire megállt a kezem a mozdulatban.
- Tessék? – kérdeztem vissza meglepetten, azt hittem rosszul hallok.
- Te sokkal jobb csaj vagy ennél, Kristen, foghatnál nála ezerszer jobbat – mondta, mintha mi sem lenne természetesebb.
- Ezt mondjuk, hogy meg sem hallottam – egyre idegesebben nyomkodtam a táskába a dolgaimat, és még mindig reménykedtem benne, hogy csak viccel. Eddig kedveltem…
- Pedig, ez az igazság – folytatta.

- Még csak nem is ismered! Fogalmad sincs milyen ember, párszor láttad, és mégis ilyeneket mondasz – feleltem meghökkenten. – De különben is, ezt nem veled fogom megvitatni – céloztam rá szerényen, hogy semmi köze az életemhez.
- Én csak azt mondom, amit látok – úgy éreztem, komolyan hergel. – Lehetne nála jobb – ismételte, mire furcsa érzés költözött belém, és nem bírtam ki, hogy ne mondjam, ami eszembe jutott.
- Például Te? – kérdeztem felvont szemöldökkel, mire kissé elmosolyodott.
- Például – francba! Robéknak igazuk volt… de hogy nem vettem észre? Nem, nem volt, mit észrevenni, mert nem nyomult eddig.
- Oké, őszinte leszek veled – leraktam a táskám, és leültem vele szemben. – Eddig bírtalak Garrett, egész összehaverkodtunk, de ezzel kicsit elvetetted a sulykot. Szóval vázolom a helyzetet. Két választásod van. Vagy feldolgozod, hogy Robbal járok, mert szerelmes vagyok belé, és továbbra is haverok maradunk, vagy megpróbálsz lecsapni a kezéről, de – feltartottam a mutatóujjam – előre szólok, hogy minden erőlködésed felesleges lesz, és még csak hozzád sem fogok szólni, amint a kamera leáll. Te döntesz – nagy levegőt vettem, és vártam, hogy melyik megoldást választja.
- Te aztán beleestél ebbe a pasiba – csóválta a fejét, de nem tűnt különösebben csalódottnak. Jó, hogy az elején tisztáztuk a helyzetet. – Legyen az első… és nyugi, nem akasztom fel magam – vigyorgott.

- Helyes – csaptam össze a tenyerem elégedetten. – Akkor ezt megbeszéltük. Most viszont indulnom kell – mutattam az ajtó felé. Sóhajtva feltápászkodott, majd két különböző irányba indultunk. Én egy taxival az étterembe vitettem magam, ahol Robék már vártak rám. Fáradtan bújtam hozzá, de máris jobban éreztem magam, ahogy karjai közé fészkelődtem. Jól éreztem magam, annak ellenére is, hogy már csak homályosan észleltem a külvilágot. Rob finoman megcirógatta az arcom, és javasolta, hogy induljunk, ami ellen nem bírtam tiltakozni. Túl fáradt voltam ahhoz, hogy a szexre gondoljak, még a ruhámat is Rob segítségével sikerült csak levennem. Persze nem szalasztotta el az alkalmat, hogy a felszabadult bőrfelületekre, édes csókokat nyomjon, de én ennek csak örültem. Kicsit ellazultam, és hálát adtam, hogy holnap nem fogok éjszakába nyúlóan forgatni, bár programom lesz, arról a fiúk már gondoskodtak…

Kristen Fan picture:
Forgatás szünetében:

30 megjegyzés:

  1. Lady :)
    Mi az hogy ez már az utolsó előtti fejezet? :o Nem 50 fejezet lesz? Mert akkor még 2nek kellene lennie :S Jajj de én nem akarom hogy vége legyen....imádom a történetedet és a szivem csücske is...nagyon nehéz lesz megválnom tőle :( Igaz végleg nem kell mert itt marad és akármikor elolvashatom :) Öröm az ürömben :)
    Nah de ez a fejezet....TE JÓ ÉG....nah nekem is személy szerint a kedvencem lett :)
    A khm részel kapcsolatban meg Briannának teljesen igaza volt...isteni volt az egész úgy ahogy van :) :)
    Jajj ez a Garett tudtam én hogy be fog kavarni...de elején olyan jó fej volt...de Kristen jól megmondta neki a magáét :) Az kellett neki :D
    Rob meg annyira édes ezekkel a féltékenységi jeleneteivel hogy meg tudnám őt egyenesen zabálni :D
    Ez a fejezet komolyan mondom eszméletlen volt :) Lehet azért is mert nem régiben történt vagy nem tudom miért...de én beleszerettem ebbe a fejezetbe :) annyira jóó :)
    Nagyon várom már a folytatását neki..csak azt nem hogy vége lesz...annyira nagy kár...de tudom minden jó egyszer véget ér...de legalább nem hagysz minket olvasni való nélkül...és ha fele ennyire se lesz az jó mint ez akkor is tökéletes lesz...mert ez a történet egyedi és utánozhatatlan és a legjobb RS sztori...számomra :)
    Lady IMÁDOM :)
    Köszönöm hogy egy ilyen csodát olvashattam :)
    Puszillak♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Egyszerüen imádtam. annyira szuper volt hogy csak na. Kár hogy vége lesz mert már nagyon megszerettem ezt a törit. Az össze RobSten-es közül ez a favorit. Imádom de nagyon. És ez a rész egyszerüen fantasztikus lett. A khm-s rész is ott volt nagyon. Várom a kövit, kiváncsi vok mivel rukkolsz elő. De viszont azt nem várom hogy vége legyen mert jó vagy nem szuper vagy. Na nem ömlengek tovább.

    Pusssssz
    Krixta /Bella19/

    VálaszTörlés
  3. Úh, tényleg díjnyertes feji. Örülök, hogy Kris lerendezte Garettet, de tetszett a kis féltékeny Rob. Jaj, olyan kár, hogy vége lesz, annyira olvasnám még tovább. Imádtam, mert tényleg megtörtént események köré épült, és bár szerintem (remélem) is együtt vannak az életben is, nem tudhatjuk biztosan, de jó volt elhinni amit írtál. Örülök, hogy olvashattalak. Remélem nem hagysz minket újabb történet nélkül. Melinda

    VálaszTörlés
  4. Szia Lady! :)
    Mint a többit ezt is imádtam,várom a következő:) és egyben az utolsó részt :(.
    Köszönöm hogy unalmas nyári napjaimba mosolyt,újdonságot, és bolfogságot csentél!:)
    Puszillak (K)

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    NAgyon jó lett!
    Kris hoyg nem vette észre... ez annyira egértelmü volt! :/
    De jó volt amikor kiosztotta! :D
    Az újra látás is nagyon jó volt! :P
    Én kifejezetten örülnék ha egy félmesztelen Robert Pattinson várna a szobámban!!!Bár lehetne egy Kellan Lutz is!!
    VÁrom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia Lady!
    Tényleg nagyon jó lett ez a feji, de hogyhogy az utolsó előtti én is 50-re emlékszek, na de mindegy. Nagyon tetszik a féltékeny Rob, Kristen meg ügyesen lerendezte Garrettet, az meg szerencsére vette a lapot:D. Várom nagyon a kövit. Puszi Judit

    VálaszTörlés
  7. Imédtam...:)
    nagyon jó lett:)
    Sajnálom hogy ez az utolsó előtti:S nagyon imádtam ezt a történetedet,
    Puszi: Katta

    VálaszTörlés
  8. jó fejezet lett ez is...mint mindig..de én is 50-re emlékszek....:(...ne legyen még végeeee....léccccccccccciiiiiiii....
    az összes Robstenes történetek közül ez a legjobb....jó wolt...méééééééééég akaruuuuuuuuuuuuunk....lécccccccciiiii
    favorit.....
    puszil Nikki

    VálaszTörlés
  9. Hy!
    Huh hát ez brutál jó volt! =(
    Kár, hogy hamarosan vége... =(
    Bye! =)

    VálaszTörlés
  10. szia!
    imádtam az egészet, kár h vége lesz :((
    szuper a feji is,
    rohadt jól írsz!! :D
    puszi^^

    VálaszTörlés
  11. naon anon tetszett
    ez a Garett...
    és hát olyan fura lesz hogy vége...:(
    várom a folytatást
    puszii
    Natii

    VálaszTörlés
  12. Szia Lady! Ez szuper jó lett! Komolyan mondom eszméletlen! De nem akarom, hogy vége legyen....:(
    Na mindegy... azért remélem Garett már nem kavar többet xD Folyatatást hamar!!!

    VálaszTörlés
  13. ez egyszerűen fantasztikus lett ;)
    De nem úgy volt hogy 50 fejis lesz?
    mert akkor még van kettő....
    várom a kövit :D
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  14. Ez tényleg nagyon jó fejezet volt, de most tényleg már az utolsó jön? Nagyon kiváncsi vagyok, remélem minden rendben lesz köztük. Alig várom, hú ez elég bizarul hangzik, mert nagyon sajnálom, hogy vége lesz, de kiváncsi vagyok, hogyan zárod le a történetet. Imádtalak olvasni. Bianca

    VálaszTörlés
  15. Annyira kár, hogy lassan vége lesz. Az új történeted viszont úgy érzem, hogy kárpótolni fog!! Alig várom, hogy olvassam végre!! :) A fejezet nagyon jó és szinte már napjainkban játszódik, szóval rohadtul érdekel, hogy mit gondoltál ki a végére?? Talán egy időugrás történik és meglátjuk őket 20 év múlva?? :) Puszi
    Kriszti

    VálaszTörlés
  16. utolsó előtti fejezet =(.nemis tudom,h h fogom kibírni ez a robsten fanficiton nélkül.de nagyon jo lett ez is,mint ahogy a többi..várom a következőt ;).

    VálaszTörlés
  17. mindjárt vége?????? NEEE!!! :((( annyira jó lett a feji :)

    VálaszTörlés
  18. Most mit mondjak?
    MÉG! MÉG! MÉG! MÉG!
    :D
    Puszi: Jane

    VálaszTörlés
  19. Először is, köszönjük neked, másodszor pedig aki még nem írt hajrá.
    Mert sajna tényleg nagyon közeledünk a vége felé.
    Részben örülök is, mert nagyon kivi vagyok milyen lesz a final, de viszont nagyon nagyon fog hiányozni.
    A te sztorid szinte az első között volt amit elolvastam és imádom.


    Robci a kis féltékeny, ez a Garrett hapsi nemsemmi.
    Robciék olyan édik, nemcsoda hogy Kris alig várta, hogy Rob megérkezzen, ki ne várná?

    Remélem még kapsz jó sok komit, mi pedig újabb csodás fejlit.

    Pusszancs (L)

    VálaszTörlés
  20. Bocsika, hogy csak most komizok, pedig olvastalak már vasárnap, de nem tudom más hogy van vele, én ettől a suli kezdéstől totál káosz vagyok. Depis, már most utálom az iskolát, mikor lesz már év vége?????
    Na nem hisztizek, szuper feji volt, imádom őket, jó hogy Kris lerendezte Garettet, remélem nem kever be. Kiváncsi vagyok az utsó fejire, sajnálom hogy vége. De ugye fogsz írni újat!!!! Tudhatunk róla valamit, ha lesz?
    Ja és mivel ennyire mai időben vagyunk, ugrasz egyet előre, hogy miként képzeled a jövőjüket?
    Jaj nagyon (á annyira nem is...) várom már!
    Dorina

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó lett, csak kár a nemsokára vége. Jó hogy az írást nem hagyod abba, kíváncsi vagyok a másik történetedre is.
    Viki

    VálaszTörlés
  22. Szia!Isteni jó lett megint

    VálaszTörlés
  23. Hm, hát ez nagyon jól sikerült fejezet lett, csak azt sajnálom, hogy mindjárt vége :(((

    üdv,
    Kukacberci

    VálaszTörlés
  24. Most tudtalak csak olvasni, nagyon tetszett, jó ez a boldog, nyugis (csak Garett kavar egy picit, de bírom ahogy Kristen lerendezi) időszak. Kiváncsi vagyok a végére. Tényleg fogsz újat írni? Ez kimaradt nekem, de alig várom mivel fogsz az "őrületbe" kergetni minket. D.

    VálaszTörlés
  25. Nagyon jó lett, csak kár a nemsokára vége. Jó hogy az írást nem hagyod abba, kíváncsi vagyok a másik történetedre is. Hihetetlenül jó fejezet lett, tetszett, ahogy Kris lerendezte Garettet. :D Remélem lesz ma este friss! Mondjuk így hamarabb vége sajnos... :S

    VálaszTörlés
  26. Hűű de tetszett! Én is sajnálom, hogy vége lesz, te voltál az 1. Robsten fanfiction, amit olvasni kezdtem :) Hiányozni fogsz :(

    VálaszTörlés
  27. Nagyon jó lett. Hiányozni fog az írásod. A 28. fejezet mikor lesz kész Rob szemszögéből? Már várom.
    Kanga

    VálaszTörlés
  28. Szia Lady! Imádom a törid és nagyon sajnálom h már csak 2 feji van hátra. De örülök h azért nem hagyod abba az írást. Kíváncsi vagyok a másik töriben kik lesznek a főszereplők. Remélem az is Robsten-es lesz.
    Pusz:Brigibaba

    VálaszTörlés
  29. nagyon jóó rész lett, most már kíváncsivá tettél mi lesz a folytatás :D Remélem felvállalják és végre boldogan együtt lehetnek :D

    Ally ;)

    VálaszTörlés