2010. augusztus 3., kedd

41. fejezet

A kérdés





Úgy döntöttem most nem érdekel, ha nem gyűlik össze a megfelelő kommentszám a mai napig, és megleplek titeket a 41. fejezettel. Viszont azt nem ígérem meg, hogy vasárnapi is lesz friss. Eddig úgy néz ki, kész leszek vele, de lehet, hogy valami közbejön. De igyekszem! És az eddigi komik a részhez...komolyan majdnem sírtam! Köszönöm nektek!:)
Másik dolog: Sokan írtátok a kommentekben, hogy nagyon sajnáljátok, hogy nemsokára vége. Én is! Viszont eljött az idő. Megnyugtatok mindenkit, az, hogy ezt befejezem, nem jelenti azt, hogy olvasnivaló nélkül hagylak benneteket!;) Bizony, bizony…:)
Aztán amiatt is aggódtatok, hogy törlöm a blogot. Soha!!! A szívem is belehasadna. Ez marad majd, bármikor újra tudjátok olvasni. Sőt, ha valaki szeretné, a történet befejeztével megkaphatja az összes fejezetet e-mailben. Ezt majd ha aktuális, megbeszéljük!
Most viszont jó olvasást a részhez, jó sok khm van benne, csak nektek!:D
Puszi, Lady

Egy idő után sikerült elaludnom, jobban mondva félálomban feküdtem a kanapén, a támla felé fordulva. Mozgást hallottam, gondoltam valamelyik srác lesz az, esetleg Jenny jött vissza. Mivel senkihez sem volt kedvem, úgy tettem, mint aki alszik. Éreztem, hogy valaki feljebb húzza rajtam a pokrócot, majd végigsimít a hajamon. Ismertem az érintést, pontosan tudtam, ki az. Úgy tettem, mint aki alszik, vártam mi lesz. Éreztem, ahogy továbbra is simogatja a fejem, majd egy csókot lehel a hajamba és fejét a nyakamhoz fúrja.

- Annyira szeretlek – suttogta. – Csak ezért bánt, ahogy viselkedtél – itt egy pillanatra abba hagyta, majd halkan kuncogni kezdett. Nem tudtam, mi üthetett belé. – Ez jó, már magamban beszélek. Ügyes vagy, Rob . Így mondod el neki, mit is jelent neked. Idióta. Ez aztán… - ismét felnevetett. Ezt már nem bírtam tovább, és felé fordultam.
- Engem azért érdekelne – mosolyogtam, mire kicsit meglepetten nézett rám.
- Azt hittem alszol – felelte zavartan.
- Nem tudtam – kinyújtottam felé a kezem, és végigsimítottam borostás arcán.
- Sajnálom, hogy…

- Nem Rob, én sajnálom. Hülyén viselkedtem, én nem is gondoltam rá hogy te már ilyen…szóval megint nem gondolkodtam, de ezt már megszoktad – mosolyodtam el kissé kínosan.
- Csak szeretném, ha tudnád, hogy rajtad kívül senki más nem kell. Te vagy az egyetlen, akibe valaha is szerelmes voltam, és aki nélkül nem tudok élni. Nekem egy csoda, hogy velem vagy. A mai este után kicsit felidéztem azokat az időket – fintorodott el. Tudtam, mire gondol. – és rájöttem, hogy sosem reménykedtem benne akkoriban, hogy valaha is az enyém leszel. De megtörtént – elkápráztatva megcirógatta az arcom, majd folytatta. -, mert valami piszok nagy mázlim van. Sosem akarlak elveszíteni, főleg nem ilyen baromságokon vitatkozni veled! – motyogta. Igaza van, bár én a vitáinkra is inkább úgy tekintek, mint egy bizonyítékra, hogy mennyire is szeretjük egymást. Hiszen ha nem így lenne, szarnánk minden ilyen kis dologra.

- Gyere ide – húztam közelebb magamhoz a fejét, és megcsókoltam. – Én is útálom, téged viszont imádlak! És sosem fogsz elveszíteni, hozzád fogom kötözni magam, hogy még akkor se szökhess meg, ha meguntál. Nem bírnám nélküled – újra megcsókoltam, biztosítva efelől.
- Hülye vagy! Sosem unlak meg – mosolygott, majd óvatosan felhúzta a takarót, és rám feküdt. – Álmos vagy? – kérdezte. Megráztam a fejem, mire elvigyorodott. – Mondjuk akkor sem hagytalak volna aludni – közölte komolyan, majd megcsókolt. Óvatosan érintette ajkaival az enyémet, nyelve lágyan kutatott az enyém után. Keze lassan lecsúszott az oldalamon, és a combomat, majd a fenekemet kezdte simogatni. Én már ettől remegve vártam a dolog kibontakozását, miközben kezemmel Rob pólója alá nyúlva karmolásztam hátát, mintha az életem múlna rajta.
A hevességemen nevetve nézett a szembe, majd ajkai a nyakamat kezdték kényeztetni. Gyorsan lerántottam Robról a pólót, és lejjebb csúszva alatta, mellkasát kezdték feltérképezni ajkaim. Halk sóhajok hagyták el a száját, majd türelmetlenül visszahúzott magához, mielőtt még lejjebb értem volna. Feltűrte a pólómat és most ott feszítette tovább a húrt. Nagy nehezen kezeim közé fogtam az arcát.
- Menjünk fel – nyögdécseltem, mert vágytól duzzadó ágyékát idő közben nekem nyomta. Bólintott, lábaim a dereka köré csavarta, majd felkapott és a hálóig meg sem állt vele.
Továbbra is az ölében tartva leült az ágyra, majd a pólómat lerángatva róla, ismét testemen érezhettem ajkait. Hanyatt döntöttem, és kihámoztam az alsónadrágjából, hogy ajkaimmal kényeztessem. Nem hagyta sokáig, visszarántott magára, miközben két ujja megtalálta a bejáratot a bugyimba. Felnyögtem, ahogy megéreztem magamban ujjait, vonaglottam, sikítoztam az ölében, míg nem remegő testel borultam a mellkasára. Mosolyogva várta, hogy kicsit lenyugodjak, majd az utolsó zavaró ruhát is eltávolította rólam, és lassan belém csúszott.
Alig bírtam megtartani magam az ölében, a csípőmbe markolva segített benne. Ajkai a mellemen játszottak, miközben mozogtam rajta. Sikítva vonaglottam meg, mikor utolért a gyönyör, pont abban a percben, mikor Rob szorítása erősebb lett a csípőmön, ahogy ajkai is vadabbul szívták meg a mellemet. Fáradtan borultam a mellkasára, és csókokkal hintettem be a nyakát. Óvatosan felemelkedett velem együtt, majd kihúzódva belőlem, az ágyra fektetett. Mellém jött, és egészen addig simogatott, míg el nem nyomott az álom.

Másnap reggel a többiek látványosan könnyebbültek meg, mikor reggel rajta kaptak engem és Robot a konyhában, amint nevetve kenegetjük egymás képét a palacsintatésztával. Tapintatosak voltak, nem kérdezgettek minket a történtekről csak örültek, hogy minden rendben. Nagy nehezen a palacsinta is elkészült, persze csak az után, miután Bobby kizavart minket az erkélyre cigizni, mondván még az is gyorsabb, ha Ő süti meg. Nem tudom, mit hisztizik, vagy öt palacsintát sikerült megsütünk egy óra alatt. Rekordidő! Robbal csillogó szemekkel haladtunk kifelé, a cigi után pedig pihenésre hivatkozva felvonultunk a szobába.
Késő délután, vagyis inkább csak estefelé kerültünk újra elő. Persze meg is kaptuk a beszólásokat, egy ilyen lehetőséget sem Bobby, sem Tom nem fog elszalasztani. Ma volt Szilveszter. A srácok sokáig tanakodtak, hogy mit is csináljunk, végül úgy döntöttünk elnézünk egy közel kocsmába, de még éjfél előtt haza jövünk, hogy itt köszöntsük az Újévet.
A kocsmában elég sokan voltak, de számunkra mégiscsak akad egy szabad asztal. Nevetve hallgattam a történeteket, amiket Tom és Rob meséltek gyerekkorukból, mikor itt nyaraltak. Megtudtam, hogy Tom miként kapott egy óriási pofont egy Kinai csajtól, akinek oda üvöltötte, hogy milyen jó a segge. A probléma csak az volt, hogy a lány nem turista volt, hanem itt született. Meg Rob cikis helyzeteiről is tudomást szeretem, például, hogy hogyan ébredt reggel a sziklák között. Berúgtak egyik este, és Tomék viccesnek gondolták, ha kiviszik Robot a sziklás tengerpartra, persze teljesen meztelenül. Elmondásuk szerint ezután Rob, két napig egy szót sem szólt hozzájuk. A bosszú pedig az volt, hogy Rob azt mondta a szomszéd lánynak, aki nagyon bejött Tomnak, hogy Tom meleg. És Tom, két évig nem értette, hogy a lány miért néz rá olyan furcsán, és miért kerüli mostanság.

A végén már konkrétan folytak a könnyeim a sok nevetéstől. Persze a piát sem hanyagoltuk az este folyamán, Robbal – már nem emlékszem hogy – megint a tánctéren kötöttünk ki, pedig nem voltunk igazán táncos emberek. Tizenegykor – legalábbis állításuk szerint – Tomék elrángattak a helyről, hogy otthon tudjuk ünnepelni az Újévet. Robbal még egy kis időre eltűntünk a szobába, éjfél néhány perccel sikerült csak csatlakoznunk a többiekhez, akik mindkettőnk kezébe belenyomtak egy pezsgőspoharat. Még igencsak a szobában történtek hatása alatt voltunk, de lelkesen számoltunk vissza velük.
A Boldog Újévet már nem sikerült kimondanom, ugyanis Rob az első szótagnál a számra vetette magát, és addig csókolt míg ki nem fogytunk a levegőből.
- Boldog Újévet, cica – mondta aztán, majd összekoccintottuk a poharunkat.
- Boldog Újévet, édes – ismételtem mosolyogva, majd újabb csók következett. Az este további részére csak nagyon halványan emlékszem. Két óra felé járhatott, mikor elaludtam Rob ölében, és már csak arra eszméltem, hogy befektet az ágyba és vetkőztet. Lefeküdt mellém, de nem vetkőzött le.
- Visszamész? – kérdeztem félkómásan, felé fordultam és átöleltem.
- Nem tudom. Megvárom még elalszol, aztán meglátom – nyomott egy csókot a számra. Belefúrtam a fejem a mellkasába, majd lehunytam a szemem. Menjen ha tud, mosolyogtam magamban.
*
Csak valamikor hajnalban tértem magamhoz, kint már világosodott. Magam mellé néztem, Rob ott volt, így nyugodtan aludtam vissza.
Mikor később felkeltünk, már dél is elmúlt. Az elseje konkrétan a pihenésről szólt, mindenki aludt és vánszorgott egész nap.
*
Másnap megkértem Jennyt, hogy jöjjön el velem egy kicsit a városba.
- Én miért nem mehetek? – akadékoskodott Rob az ajtóban sokadjára, mióta megtudta, hogy kettesben készülök elmenni Jennyvel.
- Mert vásárolni megyünk, uncsi lenne neked – győzködtem, mire csak fintorgott. – Na ugye! – nevettem.
- Kibírom – próbálkozott tovább, és visszahúzott egy csókra, megint. – Biztos pasizni mentek! – vonta fel a szemöldökét, mire képen röhögtem.
- Persze szívem, de ne aggódj, nektek is hozunk csajokat – bokszoltam vállon, majd mit sem törődve a bosszankodásával, otthagytam. Ha tudná, hogy neki lesz a meglepi… Jennyivel beültünk a kocsiba, és elindultunk.
Útközben beavattam a tervembe, mire csak elgondolkodott, és közölte, hogy talán Ő is rendez egy kis show-t Marcusnak. Az első boltban nem találtunk semmi nekem tetsző darabot, kicsit féltem is, hogy ebben a kisvárosban hány fehérneműboltot fogunk még fellelni. Aggodalmam felesleges volt, ugyanis a következőben jobbnál jobb darabokra bukkantam. Bevittem vagy tíz szettet a próbafülkébe, és mindegyiknél kikértem Jenny véleményét, aki a mellettem lévő fülkében, szintén próbálgatott. A legjobban egy szexi fekete tetszett meg mindkettőnknek, amihez harisnyatartó is volt, természetesen harisnyával együtt. Egyben biztos voltam, ha ebben Rob meglát, nem sokáig tudja majd visszafogni magát. Márpedig kénytelen lesz kivárni a show végét. Gyorsan kifizettük, majd megkértem Jennyt, hogy nézzünk be egy cipőboltba is, mert kell ehhez egy magas sarkú, amit persze nem hoztam magammal.

Négy bolt után, végre sikerült találnom egy elfogadható cipőt, így elindulhattunk haza. Már jócskán a délután végét tapostuk, mire beértünk a házba. A fiúk a nappaliban söröztek, nem meglepő módon. Kihasználtam az időt, és felvittem a cuccokat a szobába, majd elgondolkodtam és inkább a fürdőszobaszekrénybe dugtam el őket. Úgyis ott fogom átvenni majd. Jenny megvárt az előtérben, hogy együtt lépjünk be a fiúkhoz, mintha csak most érkeztünk volna. Rob mosolyogva figyelte, ahogy haladok felé, majd az ölébe rántott, és hosszan csókolt. Úgy szorított, mintha legalább egy hete nem találkoztunk volna. Még annyi időre sem engedett el, hogy sört hozzak magamnak, inkább az övét adta oda. Csak mosolyogtam a ragaszkodásán, ami nagyon jól esett.

Vacsora után mondtam neki, hogy fáradt vagyok, és aludni szeretnék. Jött velem, azt mondta akkor Ő olvas egy kicsit majd. Befeküdt az ágyba, egy szál boxerban, én meg még elmentem zuhanyozni, meg persze felvenni a fehérneműt. Mert nagyon nem a fáradság miatt akartam feljönni. Belenéztem a tükörbe, amit lehet nem kellett volna megtennem. Ebben a fehérneműben, annyira természetellenes voltam. Ide-oda forogtam a tükör előtt, és kénytelen voltam bevallani, hogy igencsak szexisen festek benne. Ez volt az egyetlen dolog, amiért felmertem venni a köntösöm, és kilépni a fürdőből. Rob az ágyon feküdt és egy könyvet olvasott, annyira belefeledkezett, hogy észre sem vette, hogy kijöttem. Mondjuk, igyekeztem nagyon halk lenni. Odasomfordáltam az ággyal szembeni komódhoz, és bekapcsoltam a cd lejátszót, amibe már előzőleg bekészítettem a megfelelő lemezt.
A vállam fölött lopva hátrapillantottam Robra, aki a zene hallantán érdeklődve felnézett a könyvből. Egy szexi mozdulattal szembe fordultam vele, majd a szoba közepére lépkedtem, ekkor már érdeklődve figyelt. Ismét hátat fordítottam neki, és lassan elkezdtem leereszteni a köntöst a vállamon, figyelve arra, hogy mindig csak kis részeket fedjek fel. Rob elkerekedett szemekkel bámulta a mozdulatot, majd az ölében lévő könyvet az éjjeliszekrényre helyezte, miközben a szemét le sem vette rólam. Mosolyogva ejtettem a köntöst a földre, majd felé fordultam, és egy percig csak szexi pózban álltam előtte.
Hallottam, ahogy elakad a lélegzete, a szemei még nagyobbra nyíltak, majd egyre szaggatottabban kezdte venni a levegőt. Ekkor én is megmozdultam a zene által diktált ritmusra. Szinte megbabonázva figyelte, ahogy tekergetem a testem, vonaglom neki. Tudtam, hogy egyszer még valamire jók lesznek azok a táncórák, amiket a Wellcome To The Rileys kedvéért vettem. Hátat fordítottam neki, és a pucsítva előre hajoltam, ezzel még tovább borzolva az idegeit. Láttam, hogy mozdult, oda akar jönni, de visszafordultam és intettem neki, hogy maradjon. Legördült a szája, én meg megsajnáltam. Oda mentem hozzá, és egy vad, sokat ígérő csókkal jutalmaztam, miközben ujjaim végigszántottak meztelen felsőtestén. Felnyögött, mikor otthagytam, de jó fiú volt és nem jött utánam. Gyanítottam, hogy élvezi a show-t. Az végében álltam meg, és a támlába kapaszkodva ringattam a csípőmet, majd támla rúdjába kapaszkodtam, ami ugyan nem volt nagy, mégis megfelelt a következő mozdulatok elvégzéséhez.
Rob már szabályosan zihált, és egyre többször igyekezett elérni kezeivel, de ilyenkor mindig arrébbsuhantam. Éppen háttal táncoltam neki, mikor megéreztem kezeit a csípőmre feszülni, majd egy határozott mozdulattal magához rántott. Nyakamat csókokkal hintette be, ahogy a nyakamba zihált megőrjített. Fenekem úgy mozgattam, hogy időnként ágyékához nyomtam, amitől halk sóhajok hagyták el ajkait. Felé fordultam, vágytól izzó tekintete mélyen az enyémbe fúródott, és egy csók reményében hajolt felém. Viszont csók helyett az ágyig toltam, majd lelöktem rá, én pedig felmásztam az ágyra és fölé álltam. Ott is végeztem pár ingerlő mozdulatot, miközben Rob kezei a vádlimat simogatták, és egyre feljebb csúsztak. Lassan ágyékára helyezkedtem, és lágy csípőringatásba kezdtem rajta.
Akárcsak Ő, én is felnyögtem, ahogy egyre dudorodó ágyéka nekem feszült. Kezei végigsimítottak a hasamon, majd megbabonázva kezdte simogatni, az egyenlőre még melltartóba csomagolt melleimet. Felült, hogy ajkaival is hasonlóképpen tegyen. Időközben lefogtam a melltartókapocsnál matató ujjait, és ismét hanyatt löktem. Ajkaira hajoltam, nyelvemmel felkutattam az övét, de nem sokáig hagytam élvezkedni. Számmal a nyakára hajoltam, majd a mellkasát végignyalva megszabadítottam az alsónadrágjától. Felnyögött, mikor megérezte nyelvemet merev szervén, és hangos morgás hagyta el a száját, mikor teljesen elnyeltem. Lassan, kiélvezve minden másodpercet kényeztettem, miközben Ő a lepedőt markolászta, édes kínok közt vergődve. Néha kezeim is besegítettek, de azok inkább a hasát karmolászták szám játéka közben.
Rob ajkait egy vad és hosszú morgás hagyta el, megfeszült majd elernyedt alattam, és nedve is elöntötte a számat. Vigyorogva kúsztam vissza fölé, és nézetem, ahogy kapkodja a levegőt. Hírtelen háton fekve találtam magam az ágyon. Felkönyököltem, és mosolyogva figyeltem, ahogy Rob lefejti rólam a harisnyát, és minden egyes felszabadult centit megpuszil. Nekem már ennyi is sok volt, sóhajtozva vártam, hogy végezzen. Ajkai végre visszatértek az enyémre, miközben kezeivel szinte észrevétlenül hámozta le rólam a melltartót.

- Megőrjítesz…annyira, de annyira szexi vagy – sóhajtozta a nyakamba, mire felkuncogtam. Hihetetlen elégedettséggel töltöttek el szavai, hiszen ez az egész neki van. Lassan haladt lefelé a testemen, majd a bugyimat is lehúzta rólam, és ajkai máris a lábam közt kalandoztak. Persze először végigcsókolta a belsőcombomat, és csak utána hajolt a cél felé. Szemérmetlenül sikoltoztam, ahogy Rob nyelve mozgott rajtam, majd bennem, leírhatatlan érzés volt. Közben egyik kezével felváltva markolászta a melleimet, amivel még közelebb sodort a célhoz. A lepedőbe markolva sikoltottam fel, mikor a gyönyör magával ragadott. Szívverésem többszörösére ugrott, arról meg már rég lemondtam, hogy levegőt kapjak. Most Rob kúszott vissza fölém egy elégedett vigyorral a képén, mire a tarkójánál megragadva magamhoz húztam egy vad csókra. Azt hittem ennél már nem akarhatok többet ebben a pillanatban, de persze tévedtem. Ajkaival a mellemre hajolt, és kíméletlenül szívogatta, miközben két ujját ismét magamban éreztem.
A vágy elemi erővel tört utat kielégült testemben, és sóvárogva könyörögtem Robnak, hogy ne kínozzon tovább. Egy határozott mozdulattal a hátamra fordított, én készségesen térdeltem fel az ágyon, és szexisen kidugtam a fenekem. Mind ketten felnyögtünk, ahogy egy heves lökéssel belém hatolt, majd mozogni kezdett. Azt hittem ott helyben esek össze, ami lehetetlen lett volna, hiszen térdeltem, de még így is nagy erőfeszítésembe került tartani magam. A fejtámla rácsaiba markoltam, de legszívesebben a falat kaparásztam volna. Rob cseppet sem finomnak nevezhető módon mozgott benne, de én pont erre vágytam most, és úgy tűnik Ő is. Elégedett morgásai, amik minden egyes lökésénél elhagyták a száját is erről tanúskodtak. Hol a csípőmet, hol a melleimet markolászta, miközben ajkai a hátamon tevékenykedtek.
Hírtelen a nyakamra csúsztatta egyik kezét, másikkal pedig az alhasamon járt, majd remegő testem felrántotta az övéhez. Ajkai a fülemnél jártak, és azt hittem akkor ájulok el, mikor egyre sűrűbben nyögte bele a nevem. Körmeimmel a combját karmolásztam, miközben a ritmusunk ennél már nem is lehetett volna gyorsabb. Nekem eddig tartott a kéjes utazás, ugyani a következő lökésénél hangosan sikítva remegett meg testem kezei között. Rob és felnyögött, majd két hevesebb lökés után, éreztem, ahogy megfeszül bennem. Hangos morgás hagyta el a száját, majd azonnal nyakamra hajolt, és csókolgatni kezdett. Én még nagyon nem voltam magamnál, levegőt se nagyon kaptam, de ahogy hallottam Rob sem. Leült, magával húzva az én remegő testem is, és további édes csókokkal és simogatásokkal kényeztetett. Lemásztam róla, majd szembe helyezkedtem újra az ölébe, így végre rendes, hosszú csókokat válthattunk. Minden porcikám remegett érte, folyamatosan. Most mégis a fáradtság volt erősebb, így Robra pislogtam. Értette a célzást, megemelve az ágyra fektetett, majd mellém bújva, ránk húzta a takarót.

- Köszönöm kicsim, ez…ez, én nem tudom szavakba önteni milyen volt! Az egész tökéletes, felejthetetlen élmény – csókolgatta a nyakam.
- Örülök, mert nekem is az volt – motyogtam vissza.
- Eddig miért titkoltad előlem, hogy ilyen rejtett tehetségeid is vannak. Ezentúl nem úszod meg, táncolnod kell majd nekem néha – mosolygott.
- Neked bármikor – húztam magamhoz egy édes csókra.
- És ezt a fehérneműt hol szerezted? Új, nem? Eddig még nem láttam rajtad– bökött a földön lévő darabok felé.
- Ma vettem Jennyvel – mondtam neki. Ezután még megjegyezte, hogy akkor ezért nem jöhetett velünk vásárolni, aztán még vagy húsz csókkal megköszönte az estét.

*
Másnap reggel kicsit korábban ébredtem, mint Rob. Lementem kávézni, majd az erkélyen rágyújtottam. Jenny teljesen izgatottan ugrált ki mellém, és érdeklődött a tegnap estéről. Elmeséltem neki, hogy Rob mennyire oda volt a meglepetéstől, persze a nagyon részletekbe nem avattam be.
Kitalálta, hogy csapjunk egy csajos délutánt, és menjünk el csak ketten a városba kicsit sétálgatni meg kávézni.

Edéd után közöltem Robbal, aki most nem akadt ki, csak jó mulatást kívánt. Egy cukiban ültünk sokáig és beszélgettünk, nagyon megkedveltem a csajt. Teljesen fesztelenül tudtam neki mesélni mindenről, pedig nem arról vagyok híres, hogy könnyen barátkozom és nyílok meg az emberek előtt. Sétálgattunk is kicsit, majd megvacsoráztunk egy étteremben.
Mire haza értünk, elég meglepő látvány fogadott. Bár nem tudom, miért is lepett meg annyira, mikor öt kant hagytunk egyedül a házban. Éppen nagyon vihogtak valamin, mikor beléptünk a nappaliba, mind taj részeg volt. Megszámlálhatatlanul sok üres sörösüveg sorakozott a lábuknál, és két Tequilás üveg is volt az asztalon, szintén üresen.

- Ez történik, ha kicsit itt hagyunk titeket? – méltatlankodott Jenny, és kissé fejbe sózta a kettőig nem látó Marcust. Rob mellé léptem és végigsimítottam, szintén részeg kedvesem fején. Mosolyogva rám kapta a tekintetét, bár kételkedtem benne, hogy tényleg felfogja, itt vagyok. Tévedtem.
- Cica, annyira hiányoztál! – rántott az ölébe szemből.
- Azt látom – fintorogtam, mire elkomorult.
- Soha ne kételkedj az érzéseimben irántad – mormolta dühösen. Láttam, hogy ez nem a megfelelő pillanat lebaszni, szóval csak mosolyogva megráztam a fejem.
- Sose tenném – nyugtattam meg, és nyomtam egy puszit a homlokára. Ez neki nem volt elég, megragadta a tarkóm, és cseppet sem finoman kezdett csókolni.

- Auuu, Rob! – húzódtam el tőle, mire azonnal észbe kapott.
- Sajnálom, nem akartam – csókolgatta a nyakam. – Szeretlek, szeretlek – majd ismét megcsókolt, most már sokkal gyengédebben. – Nem akartalak bántani! – nézett rám bűnbánóan.
- Tudom, nem is gondoltam – feleltem neki, és hogy megnyugtassam újra megcsókoltam. Tudtam, hogy nem akart rosszat, csak ilyen állapotban az ember nehezen kontrolálja magát. Ő pedig szó szerint bűzlött a piától.
- Kicsim… - nyögte, mire megijedtem. – Azt…azt hiszem, nem…nem vagyok jól – fúrta arcát a mellkasomba, és tényleg mintha elfehéredett volna. Ajaj!
- Gyere – ragadtam meg a kezét, és az emeletig meg sem álltam vele. Behúztam a fürdőszobába, és a WC mellé térdeltettem. A következő pillanatban kijött belőle a pia. Mellette ültem és a fejét simogattam, miközben könnyített magán. Feltápászkodott a földről, és megmosta a fogát, majd az erkély felé indult, engem magával húzva.

- Kell egy kis levegő – dünnyögte, de az egyenest is alig találta. Leült a székbe kint, majd az ölébe húzott, és rágyújtott. – Ezer éve nem hánytam piától – merengett két slukk között.
- Jobban vagy? – kérdeztem aggódva, és végighúztam kezem a megszokottnál is csapzottabb haján.
- Most már igen – szorosan a mellkasára vont. – Sajnálom, nem akartam ilyen állapotba kerülni – kezdte.
- Nem baj, előfordul – mosolyogtam rá, és egy puszit nyomtam a szájára.
- Annyira szeretlek, te vagy a mindenem – mondta és a nyakamba csókolt. – Nem akartak elveszíteni – suttogta rémülten. Jól tudtam, hogy azt sem tudja, mit beszél, mégis olyan kétségbeesett volt. Megijesztett.
- Nem fogsz, nem beszélj már hülyeségeket – néztem mélyen a szemébe, és újra a haját simogattam. – Szeretlek, érted?! – biztosítottam róla, mire lehunyta a szemét és halványan elmosolyodott.

- Akkor gyere hozzám – a kezem megállt a hajában, levegőt is elfelejtettem venni. Kinyíltak a szemei, majd ismét lecsukódtak. Még mindig nem hittem a fülemnek, ez most tényleg megkérte a kezem? Nem volt időm rendesen végiggondolni, mert a feje oldalra hajlott. Felpattantam az öléből, és megfogtam a kezét, mielőtt itt helyben alszik el. A szobában alsónadrágra vetkőztettem , majd befektettem az ágyba. – Köszönöm – suttogta, szerintem már jócskán félálomban. Leguggoltam mellé, és lágy csókot nyomtam a szájára, majd levetkőztem én is és befeküdtem mellé. Lassan simogattam a mellkasát, miközben azon gondolkoztam, mégis, hogy tudtam ennyire kiütni magát. Már azt hittem alszik, mikor hírtelen kinyíltak a szemei, és csillogó tekintetét az enyémbe fúrta.

- Gyere hozzám – ismételte, amit az erkélyen, én pedig ismét megálltam a mozdulatban. Ezek szerint nem hallottam félre, tényleg megkérte a kezem. És most megint, másodszorra is. Nem várt a válaszomra, amit jól tett, hanem szemei ismét lecsukódtak, és néhány perc múlva már egyenletes szuszogása biztosított afelől, hogy tényleg elaludt. Fejem a mellkasára hajtottam, és hallgattam a szívverését. Közben pedig az előbbi szavait fontolgattam. Nem tudtam, mégis mennyire gondolta komolyan, hiszen részeg, de akkor is. Kimondta, engem pedig ez megrémített…


Kristen fehérneműje:
http://i30.tinypic.com/96ahwh.jpg

20 megjegyzés:

  1. IMÁDTAM. Olyan édesek együtt. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett!!!!
    Na hát Krisnek érdemes volt vásárólnia!!!:P
    A fiúk nem igazán tudják hol a határ pia terén!!!:/
    Ez a z idióta most tényleg megkérte a a kezét?Már mint akkor is megfogja ha józan lesz?Remélem igen és rem Kris igent mond neki!!!
    Hülye lenne visszautasítani!!
    Imádtam!!!!
    Ja és az eleje se kutya!!!:D Jó hogy kibékültek!!Ezek nem bírják egymás nélkül!!
    Le a kalappal előtted Lady!!♥
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  3. Lady :)
    Nah ez volt aztán a hatalmas meglepetés :) Nem is számitottam rá hogy lesz friss :) Erre feljövök és komolyan nem hittem a szememnek hogy ez most tényleg a 41. fejezet vagy csak a szemem káprázik :P
    A fejezet meg isteni volt :)
    Az elején Rob olyan édes volt mikor oda feküdt Kristen mellé és azt hitte hogy magában beszél...hogy zabáljam meg :P
    És ez a rész tényleg jóó khm dús volt :P IMÁDOM :)
    Kristen meg aztán tényleg tudja hogyan kell elcsábitani Rob fejét :) Igen jóó volt az egész :)
    És voltak benne régi sztorik is amik miatt annyit nyavajogtunk :P És igen jók voltak...főleg a meztelen Rob xD
    Nah de ezt most komoly? Rob tényleg megkérte Kristen kezét? :) Mert ha józanul is ezt fogja gondolni hát annak én nagyon örülnék,de tényleg :) :P
    És annyira szeretem ahogy Rob szólitsa Kristent meg ahogy szeretik egymást :) Ezt még a hülye is látja hogy egymásnak vannak teremtve :)
    Lady én IMÁDTAM :)
    Ezzel egyszerűen nem lehet betelni :)
    Annak meg aztán tényleg kimondottan örülök hogy nem hagysz minket olvasni való nélkül :) Kiváncsian várom hogy milyen csodával fogsz minket meglepni :)
    Puszillak♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  4. imádtam én is :P
    isteni jó fejezet lett :(
    és mindjárt vége :( oh nóó :((

    azért reménykedem benne,h lesz új Robsten :)
    várom a kövit :))
    (L)

    VálaszTörlés
  5. juj nem is számítottam új fejezetre, úgyhogy most örülök, mint majom a farkának. Tökély az egész, végig vigyorogtam, míg olvastam. Ezek annyira édesek...vajon mi lesz ezzel a lánykéréssel?? :)
    Kriszti

    VálaszTörlés
  6. Lady!!
    imádtam!! NAGYON!!
    Kristen miért ijedt meg?? O.o
    ajaj...Rob teljesen részeg és megkéri a kezét és emlékezni fog rá?? :O
    anyám, annyira kíváncsi vagyok :D
    remélem minél hamarabb jön a következő :))
    puszii (L)(L)(L)

    VálaszTörlés
  7. hú, ez jó meglepi volt, most vettem észre, hogy van friss. nagyon jó volt, imádom, hogy együtt vannak. nem értem Krist, nem kell egyszerre házasság, csak nehogy nemet mondjon, mert biztos összetörné Robot. remélem igent mond neki. alig várom a következőt. imádtam. Melinda

    VálaszTörlés
  8. húúúúú! Jeh ez nagyon de nagyon szuper volt!Annyira aranyosak együtt! totálisan összeillenek!:D Remélem Kris nem fogja elcseszni! Mondjon igent ő is ugyanezt akarja én tudom!:D:D:D Nagyon várom a következőt!!! Egy élmény volt olvasni:D:D:D
    puszi Gabica

    VálaszTörlés
  9. hhúúúúúúúú!ez nagyon szupi volt!
    Remélem ,hogy Kris igent mond Robnak !!!!!!!
    Ők egymásnak lettek teremtve!!!
    Na mind1 még bírnám folytatni de nem akarok regényt írni, úgy hogy a lényeg még 1szer: NAGYON JÓ VOLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  10. Sziaztok! 3 napba telt mire elolvastam most fejeztem be a 41. fejezete és ez egyszerűen az egész ki**zot jó !
    Alig várom a kövi részt Lady ne huzd léccike a frisst vasárnapig .
    Állati jol irsz ,nekem nagyon bejön csak igy tovább !
    Puszka Viky

    VálaszTörlés
  11. áhh hát ez naon durva volt.. ::D:D
    basszus... :D:D
    még írni is alig tok :D
    naon tetszett
    és most kíváncsi vok mi lesz ..
    naon várom a folytatást
    puszi
    Natii

    VálaszTörlés
  12. Szijja... ANGYON NAGYON JÓ LETT! :d
    ügyi vagy...
    ÉS a vége...
    Most nem akar hozzámennni??, :O
    Na mindegy.. Nem kezdek találgatni... :)
    Én is írok egy Robstenes blogot...
    Esetleg benéznél, és benne lennél egy linkcserében?
    http://robsten-secrets.blogspot.com/

    Mégegyszer nagyon jó lett
    Puszíí^^

    VálaszTörlés
  13. egyszerűen: fantasztikus volt. Bianca

    VálaszTörlés
  14. Szia!
    Hát ilyen nincs..feljövök ma és erre már kedd óta van friss..ahj..dehát így jár az aki nem jön minden nap :D Ezentúl naponta fogok jönni :D
    Egyébként nagyon jó lett a fejezet :) Édesek nagyon együtt..hát én reménykedek abban hogyha Rob józanon is megkéri Krist akkor már nem fog annyira ellenkezni..legalábbis remélem..:)
    Remélem hamar hozod a kövit:)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  15. IMÁDOM! IMÁDOM! IMÁDOM!
    Remélem Kristen igent mond.
    Rob egyszerűen olyan aranyos.:D
    hehh Rob meztelenül.:D
    Miért nem voltam ott?..:D
    Puszi: Jane

    VálaszTörlés
  16. Szia. Ritkán irok komit és sajnálom hogy ilyen lusta vagyok :( Szomorú lettem mikor megtudtam hogy lassan a történet végére értünk. Én személy szerint az elejétől kezdve imádtam minden egyes sort belőle. Nagyon örülök hogy nem fogod letörölni mert még át akarom egy párszor olvasni.Bár igy is vannak fejezetek amiket jó párszor újra olvastam. Remélem hogy még fogsz irni. Remélem hogy Rob meg fogja kérni Krist józanul is és hogy igent fog mondani :). Alig várom a folytatást. Siess vele kérlek bár látom hogy nincs meg az egész komi :(.
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  17. Szia!!!!
    Ez valami eszméletlen lett!! IMÁDOM!!!
    Uhh remélem Kris nem ront el mindent és igen mond, ha józanul is megkéri majd Rob a kezét!
    Ez egy gazdag khm-ös fejezet volt... remélem több ilyen is lesz még!:D:D
    Már nagyon várom a frisst!

    VálaszTörlés
  18. Hi csajszi!
    Ohh Rob olyan aranyos volt az elején, mikor magában beszélt!:) Meg kell zabálni a kis drágát!:)
    Ez egy nagyon cool fejezet lett! Teljesen oda vagyok érte, már vagy 10-szer elolvastam!:D
    Remélem majd megkéri még egyszer valami extra romantikus módon Kris kezét és igen lesz a válasz!(hülye lenne, ha nemet mondana meg 100, hogy akk összetörné Robot)
    Siess a frissel pls!!:)

    VálaszTörlés
  19. Remélem Rob nem kéri meg a kezét..., mert megin' galiba lesz >:( - Kristen miatt... (nem értem miért van gondja a házassággal? Főleg, ha egy olyan ember kéri meg a kezét, mint Rob... Remélem nem bántja meg:(
    Na mind1... Jó volt:) megint XĐ
    L!nĐ@

    VálaszTörlés
  20. Ez-ez valami fantasztikus volt!!! ebben benne van minden, amire csak vágyni lehet!
    Annyira édes Rob, annyira érzéki.... ezért is imádom!
    Te viszont egy zseni vagy, ahogy át tudod adni!
    Én is érzem a pillangókat... /is! / :):)

    VálaszTörlés