2010. augusztus 16., hétfő

BUKTA:P


NA, KÉTELKEDIK MÉG VALAKI???????? UGYE, HOGY NEM....:D:D

5 megjegyzés:

  1. Mért te kételkedtél?
    Én nem !

    VálaszTörlés
  2. Megmondom neked őszintén igen, voltak olyan időszakok, helyzetek, mikor előfordult, hogy megfordult a fejemben, hogy valamit félre értelmezünk, nem látjuk jól stb... De az utóbbi időben soha! Most meg már főleg biztos vagyok. Azt hiszem ezekre a képekre már mindenkinek szüksége volt.:)
    A kiírás pedig azoknak szól, akik mindig is kételkedtek, semmi sem volt elég bizonyíték nekik. Na, ezt már Ők sem magyarázhatják félre...bár biztos vagyok benne, hogy még most is van olyan kitartó emberke, aki nem hisz az egyértelműben. Ilyenek mindig lesznek!:D

    VálaszTörlés
  3. zitt2: Ki mások lennének? Nem csak ennyi kép van, de én csak ezt az egyet raktam ki. Van olyan is, ahol nem a csók van...azon is látszik, hogy ők és szerintem ezen is. Plusz Tom is befigyel a háttérben!:D

    VálaszTörlés
  4. Igazán bevalhatnák már, ennek így nem sok értelmét látom. Bár így nagyobb a felhajtás.
    Bár lehet, hogy a Summit beleszolna....

    VálaszTörlés