2010. augusztus 15., vasárnap

44. fejezet

Premier és egyéb katasztrófák...



Lányok, meghoztam a következő fejezetet. Lehet nem fogtok szeretni, de tudjátok, hogy nem bírom sokáig kavarás nélkül.:P Jó hír, hogy a mostanában szokott, új rendszer szerint, ha megvan a 30 komi, csütörtökön kapjátok az új részt, ezután a csúnya függővég után. Addig lehet izgulni, hisz tudjátok, sosem lehet nálam tudni, mi lesz ebből…:D
Jó olvasást a részhez.
Puszi, Lady

- Kicsim…cica…ébresztő! – simogatott Rob, fogalmam sincs mennyi ideje. Fáradtan nyöszörögve felé fordultam, Ő mosolyogva szemlélt. – Jó reggel – adott egy csókot, mire azonnal belé csimpaszkodtam, és lehúztam magamhoz. – Erre most nincs időnk – közölte szomorúan, és lefejtette magáról a karjaimat. Fintorogva vettem tudomásul a visszautasítást, de miután elém tartott egy bögre gőzölgő kávét, mindent elfelejtettem. Azonnal szürcsölni kezdtem, majd kiugrottam az ágyból és néhány ruhát magamra kapva az erkélyre siettem, Robbal a nyomomban.

- Mikor kell indulni? – érdeklődtem, miközben az ölébe fészkeltem magam az erkélyen.
- Hamarosan. Pont van időd még felöltözni – majdnem visszaköptem a kávét.
- Miért nem szóltál hamarabb? – kérdeztem idegesen.
- Én szóltam, de úgy aludtál, mint aki kiütötte magát – mosolyogva a fülem mögé simította a hajam, én meg azonnal ajkaira vetettem magam. A cigi szinte érintetlenül égett el a kezemben. Rob felállított az öléből, majd a fenekemet paskolgatva terelt beljebb.
Elmentem zuhanyozni, hiába szerettem volna mást csinálni helyette, sietni kellett. Gyorsan összedobáltam a cuccaimat, majd lementünk a hotel elé, ahol a taxi már ránk várakozott, benne egy vigyorgó Tommal.

- Nem merem megkérdezni, miért késtetek – mondta rögtön, köszönés helyett.
- Sajnos, nem azért, amire gondolsz – közöltem fintorogva, miközben elhelyezkedtem a taxiban. Erre csak nevetett, Rob pedig vágyakozva megcsókolt, amivel csak még jobban felkorbácsolta bennem a vágyat, amit nagy sajnálatomra nem tudtunk reggel csillapítani.
Viszonylag hamar kiértünk a reptérre, ahonnan fél óra múlva már indult is a gépünk. Tom egy székkel előttünk ült, de néha egy kaján vigyorral a képén hátra fordult. Mivel semmi olyasmit nem csináltunk, csak egymás kezét fogtuk, azt is titokban, csalódottan nézett előre. Egy idő után megunta, és bekapcsolt egy filmet, én meg az út nagy részét alvással töltöttem.

A reptér természetesen nem volt paparazzi mentes, ezért Dean már a kijáratnál várt minket, és igyekezett gyorsan a kocsi felé terelni hármasunkat.
Gyorsan ott voltunk a szállodánál, és a szobáinkat is hamar kiadták. Rob és én egy szobában voltunk, Tom pedig a mellettünk lévőt kapta meg.
Ledobtam a cuccomat az egyik sarokba, szinte körül sem néztem, azonnal Robra vetettem magam. Már reggel óta tervezgettem, hogy fogom elcsábítani, de egy trükköt sem volt szükséges bevetnem. Azonnal visszacsókolt, és a nappaliban lévő kanapé felé kezdett tolni. Mondhatni már remegtem érte, türelmetlenül kezdtem lefejteni a pólóját, és örültem hogy végre megkaphatom. Ahogy lenni szokott, csak, hogy az ember mégse legyen olyan boldog, a telefonja zenélni kezdett. Káromkodva előkotorta a zsebe mélyéről, majd kelletlenül beleszólt.

- Szia…igen…mikor?...rendben…nem tudom, húsz perc, ok? …szia - a hangsúlyból, és abból, ahogy a telefon elhajítása után rám nézett, már tudtam mi a helyzet. Kezdtem beletörődni, hogy ebből ma már nem lesz szex…
- Menned kell – sóhajtottam elkámpicsorodva.
- Igen, de az este csak a miénk – mosolyogva még egy gyors csókot nyomott a számra, majd leszállt rólam, és a fürdőbe ment. Csalódottan ejtettem vissza magam mellé a karjaim. Az este még olyan messze van, és a mi szerencsénket elnézve, akkor is tuti lesz valami.

Kimentem az erkélyre, hogy rágyújtsak, majd a cigi után visszamentem. Amint beléptem, azonnal átkozni kezdtem magam, hogy miért nem szívtam el még vagy tíz szálat, ugyanis Rob egy szál törölközőben szedte elő a ruháit a bőröndből. Ahogy a vízcseppek lassan gyöngyöztek meztelen mellkasán, szinte fizikai fájdalmaim lettek. Felnyögtem, és inkább elmenekültem onnan, egész a fürdőig, hogy én is felfrissítsem magam. Éppen, hogy csak belekezdtem a zuhanyzásba, kinyílt a fürdő ajtaja, és Rob lépett a tükör elé. Persze csak az után, hogy jó alaposan végigmért. Neki is csak a szín tiszta kínt tükrözte a szeme, miközben igyekezett a haját belőni. Legszívesebben én is a kócos tincsei közt turkáltam volna, csak más helyzetben. Mondjuk vízszintesben…Elég legyen, Stewart!
Rob mosolyogva oda lépett hozzám, egy gyors csókot váltottunk.
- Már szóltam Tomnak, hogy jöhet. Tíz perc és itt van – mondta még, aztán már el is ment.

Megtörölköztem, majd felkaptam a ruhákat a szobában. Pont akkor kopogott, mikor kész lettem.
- Szia – nyitottam ajtót, majd levetettem magam a kanapéra.
- Na, mit csináljunk? Menjünk el enni? – kérdezte.
- Nincs kedvem sehova menni. A paparazzik most tuti figyelik a szállodát – fintorogtam.
- Igaz – vakarta meg zavartan a fejét, és látszott, hogy nagyon erőlködik, hogy kitaláljon valami mást. Aztán a hűtőhöz lépett, és elővett két sört. Az egyiket nekem nyújtotta – Akkor csináljuk, amihez a legjobban értünk. Igyunk! – letelepedett a fotelba, majd meghúzta az üveget. Mosolyogva követtem a példáját. Kimentünk cigizi, és azzal szórakoztunk, hogy megszámoltuk egy perc alatt hány taxi halad el az erkély alatt. Aztán a dugóban ücsörgő embereken röhögtünk, de egy idő után meguntuk.
- Rendelek vacsit – jelentettem ki, majd tárcsáztam a szálloda éttermét.
Fél óra múlva már előttünk is volt a kocsi.

- Nem lesz ez kicsit sok? – szemlélte mosolyogva a telepakolt zsúrkocsit.
- Nem tudtam választani – pislogtam ártatlanul. – Úgyis sokat eszel – tettem még hozz, mire csak egy gúnyos pillantást kaptam. Viszont igazam lett, Tom három felnőtt embernek is kielégítő adagot nyomott be. Én fele annyit sem ettem, mégis tele hassal szenvedtem a kanapén.
- Cigi – nyögtem, mire mellém lépett és felhúzott a kanapéról. Két szál cigit is elszívtunk, de én még mindig tele voltam. Viszont Tommal legalább nem unatkoztam, nem csak hülye poénokat nyomott be, amiken persze röhögtem, de normálisan beszélgettünk is. Persze, főleg Rob volt a téma. Akinek már lassan Robnak is ideje lett volna hazaérni. Mikor erre gondoltam valaki kopogtatott. Egy pillanatra megörültem, hogy megjött, de aztán eszembe jutott, hogy neki van kulcsa. Ha csak el nem hagyta a birkája…

- Kinyitnád? Nem bírok felkelni – kértem Tomot, aki azonnal az ajtó felé lépett.
- Szia – kezdte Tom. Tehát valami ismerős…
- Szia. Robot keresem – igen, ismerős…ráadásul az a hang, amit a legjobban utálok a világon. Emilie…mégis mit keres itt? Főleg, miért keresi Robot. Azonnal felültem a kanapén, és szembe találtam magam a szívből gyűlölt személlyel. Azt hittem megrázóbb lesz a találkozás, de amint ránéztem a gúnyos képre, inkább megsajnáltam. Szántam, és utáltam egyben.
- Kristen, hát te is itt vagy? – úgy tett mintha meg lenne lepve, de az arcán látszott, hogy csak játssza. Tom közben ideges pillantásokkal kapkodta a szemeit köztünk. Nem csodálom, a feszültség tapintható volt.

- Mintha meglepne – feleltem. – Mit akarsz itt? – kérdeztem cseppet sem kedvesen.
- Mint mondtam, Robot keresem – lépett beljebb, nem törődve Tom figyelmeztető pillantásával.
- Amint látod, nincs itt. Szóval, akár távozhatsz is – intettem az ajtó felé.
- Pedig azt hittem már Ő is visszaért. Nem baj, majd felhívom telefonon – vont vállat lezseren. – Amúgy örülök, hogy kibékültetek – legszívesebben abban a pillanatban töröltem volna le azt a kibaszott álmosolyt az arcáról, amivel engem méregetett.
- Gondolom mennyire – fintorogtam, majd felkeltem a kanapéról és közelebb léptem hozzá.
- Ne legyél ilyen rosszmájú, Kristen. Én tényleg örülök nektek…

- Akarsz még valamit, vagy végre lelépsz? Gondolom megérted, ha nem vágyom a társaságodra – vágtam közbe, egyszerűen felfordult a gyomrom ettől a cukormázba csomagolt rosszindulattól.
- Hogyne érteném?! De hidd el, nekem már nem fáj a fogam Robra…csak egy éjszakára kellett, és megkaptam – ennél a pontnál volt, hogy a fejem elvörösödött, ráadásul elég feltűnő lehetett, mert Tom azonnal Emilie előtt termett.
- Azt hiszem jobb ha mész, Emilie. Örülünk, hogy boldog vagy, mert ki tudtál játszani Robbol egy érzelemmentes, gyors menetet, mikor hulla részeg volt és a barátnője kidobta. Igazán nagyon büszke lehetsz magadra – tolta Tom az ajtó felé, miközben sértéseit hadarta.

- Tom! – szóltam rá, mire azonnal megállt és felé fordult. – Még egy pillanat – gúnyosan Emiliere mosolyogtam, majd elé álltam. – Nos, Tom már vázolta a helyzetet az imént, de azért én is szeretnélek felvilágosítani. Rob sosem lesz a tiéd, mert engem szeret, csakis engem. És valóban, ha te büszke vagy magadra, hát örülök. Ebből is látszik, hogy milyen ember vagy…egy gerinctelen ribanc, semmi több. Azt mondom, nem fáj rá a fogad? Nem hinném, akkor nem lennél itt és próbálnál minden áron bekavarni. Mert tudom, hogy ez az egyetlen oka annak, hogy ide jöttél. De hiába. Szeretem Robot és bízom benne. Igazából még köszönettel is tartozom neked, Emilie. Tudod, azóta sokkal erősebb a kapcsolatunk, mélyebb a szerelmünk, sokkal jobban kötődtünk egymáshoz, mert megtapasztaltuk, milyen lenne a másik nélkül. Vagyis, jobb lenne, ha örökre letennél a dologról, és kivernéd a fejedből a pasimat – köpni, nyelni nem tudott, mikor befejeztem. Elégedetten elmosolyodtam, majd távolabb léptem tőle.

- Egyszer úgyis elhagy majd – mondta idegesen. Itt telt be a pohár, nem tudtam tovább türtőztetni magam, és olyan pofont kevertem le neki, hogy meg is ingott.
- Ezzel még tartoztam neked – közöltem vele színtelen hangon. Csak egy pillanatig nem tudta hova tenni a dolgot, majd idegesen megindult felém. Vagyis csak indult volna, mert Tom elkapta a derekát és az ajtó felé vitte, hiába kapálózott.
- Örülök, hogy láttalak Emilie – majd rávágta az ajtót. Aggódva felém sétált. – Jól vagy?
- Persze, azt hiszem ez kellett, hogy végképp lezárjam a dolgot – mosolyogtam Tomra.
- Kemény vagy, te csaj – röhögött, és magához ölelt. Jól esett, meg a pofon is, és az, hogy végre a fejéhez vághattam mindent. Abban a pillanatban kinyílt az ajtó, és Rob meglepett arcával találtuk szemben magunkat.

- Valami baj van? – kérdezte rögtön a fejem láttán, és mellém lépett. Kibontakoztam Tom karjai közül, és hozzábújtam Robhoz, egy gyengéd csók után.
- Emilie itt járt, és nem éppen kedves dolgokat vágott a barátnőd fejéhez, de ezt majd Ő elmesélni. Én mentem is – hadarta Tom, majd az ajtóhoz lépett.
- Tom! Köszönöm, hogy itt voltál – mondtam hálásan. Elmosolyodott, majd magunkra hagyott minket.
- Gyere – leült a kanapéra, engem pedig az ölébe vont. – Mondj el, mindent.
Sóhajtva belekezdtem, és elmeséltem neki az egész beszélgetést. A végén, úgy kellett lefognom Robot, hogy ne menjen át, és küldje el melegebb éghajlatra. Nagyon ideges lett, talán idegesebb, mint én voltam.

Helyette csókolni kezdtem, simogatni és nyugtatni. Lassan kezdett felengedni, olyannyira, hogy fél perc múlva már meztelenül feküdtem fölötte a kanapén. Nem mintha ellenemre lett volna, hiszen reggel óta ezt várjuk. Óvatosan simított végig minden porcikámon, mintha porcelánból lennék. Melleimet gyengéd harapásokkal kényeztette, miközben eleinte halk nyögéseim, egyre hangosabbak lettek. Egyik kezem, befúrtam kettőnk közé és kényeztetni kezdtem nekem feszülő kincsét. Igyekezett elfojtani morgásait, de nem nagyon ment neki, én meg amúgy is imádtam hallgatni. Fölé helyezkedtem, majd lassan magamba vezettem, amitől mind a ketten felsóhajtottunk.

Ujjai a csípőmbe mélyedtek, így segítve engem a mozgásban. Hol elakadt a lélegzetem, hol pedig alig kaptam levegőt, miközben Rob egyre sűrűbb nyögésekkel válaszolt, minden mozdulatomra. Keze lecsúszott a mellemről, és lábaim közé nyúlva, lágyan simogatva sodort még közelebb a gyönyörhöz. Percek múlva zihálva rogytam Rob mellkasára, akinek szintén nehézkesen ment a levegővétel. Lágyan csókolgattam ajkait, és éreztem, hogy szemhéjam egyre jobban elnehezül.

*

Reggel az ágyban ébredtem, gyanítom Rob hozott ide, miután elaludtam rajta. Robci még az igazak álmát aludta mellettem, de én nem bírtam volna visszaaludni. Őt viszont hagytam, hiszen ráfér egy kiadós alvás végre, és ma csak valamikor délután lesz kötelező programja. Rendeltem reggelit, hogy mire felkel legyen neki. Sőt, még Tomot is felhívtam, hogy jöjjön át enni.
- Ne haragudj, hogy felébresztettelek – mondtam neki, mikor bejött az ajtón. Szegény, még aludt mikor hívtam.
- Semmi probléma, főleg ha kajáról van szó – mosolygott, és helyet foglalt az asztal mellett. Közben Rob is felébredt, és örömmel látta, hogy gondoskodom a gyomráról.
Rob csak estefelé jött vissza, addig Tom szórakoztatott engem, még a szálloda uszodájába is lerántgatott.

*
Másnap reggel, Rob már hajnalok hajnalán elment, mert jelenése volt egy reggeli showban. Meg még egynek a felvételén, vagyis csak a premieren látom újra. Ahova megmondom őszintén, semmi kedvem menni, mégpedig Emilie-nek köszönhetően.
Viszont kénytelen voltam, miután elkészültünk, Tommal beszálltunk az értünk érkező, fekete kocsiba. Tom látta, hogy ideges vagyok, azt is tudta miért. Próbált nyugtatni, hogy semmi baj nem lesz. Én csak egy dologtól féltem, hogy letépem Emilie fejét.

Érkezésünk után, Tom egyből a terem felé ment. Én Robot kerestem a szememmel, majd besétáltam a vörös szőnyegre, hogy fotókat készítsenek rólam a promóciós plakát előtt. Aztán Rob ügynöke, Steph megmentett. Mosolyogva mellém sétált, és mondta, hogy menjünk be. Mindig is kedveltem a nőt, és szerencsére Ő is engem, támogatta a kapcsolatunkat is, mindenben a segítségünkre volt. Most is láttam, mikor kell közbe avatkoznia, meddig bírom. Megköszöntem neki, hogy „elrabolt”, és követtem a terem felé. Tom már a helyén ült, én pedig a szememmel Clareéket kerestem. Fél perc múlva ki is szúrtam Őt, meg a két szőke lányát. Azonnal hozzájuk siettem, és megöleltem őket.

- Jól utaztatok? – érdeklődtem, hiszen nemrég érkeztek csak meg.
- Jól, kivéve, hogy utálom a repülést – fintorgott Vic.
- Tudom, én sem szeretem. Richard hogy van? – fordultam vissza Clarehez. Úgy volt, hogy Ő is jön, de lebetegedett.
- Jobban, de azért repülőre nem akart szállni. Majd a Londoni premierre eljön – mondta Clare. – Hallom, te nem leszel ott.
- Nem, ezek a mocskok pont arra a napra rakták a Runaways premierjét – fintorogtam.
- Biztos nem véletlen… - jegyezte meg Lizzy.
- Nem – értettem vele egyet. Clare sűrű integetésbe kezdett, mikor oda fordultam, láttam, hogy Rob beszélget valakivel. Úgy tűnt nem tud szabadulni, miközben le sem vette a szemét rólam. Egy idő múlva valaki finoman, és alig észrevehetően végigsimított a csípőmön, nem kellett sokat gondolkodnom, hogy tudjam ki az. Clare és a lányok is megölelgették Robot, majd leültek a helyükre. Mi is a helyünkre indultunk.

- Őrület, milyen jó a segged ebben a gatyában, egyszerűen nem bírom levenni róla a szemem – suttogta a fülembe, miközben a helyünkre ültünk, és mutatóujjával végigsimított rajta. Kicsit belepirultam a bókba, és majdnem ráugrottam ott helyben. Nehezen, de visszafogtam magam.
Miután a film kezdetét vette, mi leléptünk, egyenesen az after party helyszínére. Mi már láttuk a filmet, és Rob nem akarta még egyszer végignézni. A cipőmet már a kocsiban lecseréltem, a mosdóban pedig a nadrágot is átvettem, Rob nagy sajnálatára. Leültünk egy asztalhoz, és rögtön iszogatni kezdtünk. Még én egy sörrel végeztem, addig Tom és Rob kettővel. Kezdtek gyülekezni az emberek. Észrevettem Clareéket is, ezért rögtön hozzájuk mentem. Addig Rob elkezdte leróni a tiszteletköröket, Tom pedig az este elején kinézett pultos lány felé vette az irányát.

Leültem Rob családjához, hogy végre kicsit többet beszélgessek velük. Néha Rob is megjelent, nyomott egy csókot a számra, majd tovább állt. Mindig egyre részegebbnek látszott, mivel minden emberrel ivott egyet. Egyszer csak nem láttam sehol, teljesen kiesett a látószögemből. Keresni kezdtem a tekintetemmel, és végre kiszúrtam, nem éppen a legjobb társaságban. Egy oszlopnak dőlve beszélgetett Emilievel, aki illetlenül közel állt hozzá, néha még a mellkasát is megsimította. Rob nem úgy tűnt, mint akit zavar, csak mosolyogva csevegett vele. Azonnal belém bújt a kisördög, és egy újabb sörrel a kezemben figyeltem őket. Emilie hírtelen Rob füléhez hajolt, miközben a felkarjától a kézfejéig végigsimította, majd összekulcsolta kezeiket. Azt hittem abban a pillanatban esem össze, Rob pedig nem tett semmit. Elnézést kértem, letettem a sörömet az asztalra, majd feléjük indultam.

- Örülnék, ha levennéd róla a kezed – sziszegtem Emilie felé.
- Ahogy akarod…bár nem úgy látom, mintha Robot zavarná – suttogta felém, hogy csak én halljam.
- Te rohadt kis…
- Kristen, mi csak…csak beszélgettünk – kezdett bele Rob.
- Igen, Kristen – kacsintott rám Emilie, egy gonosz mosoly kíséretében.

- Látom, de Emilie nem elégszik meg ennyivel, igaz? – fordultam felé gúnyosan. – Ő téged akar, és nem riad vissza semmilyen mocskos eszköztől, hogy megszerezzen. De tudod mit? Legyen, magatokra hagylak titeket, és ha sikerül becserkészned, a tiéd. Én kiszálltam ebből, elegem van belőled – lehet, hogy csak a sörök beszéltek belőlem, de már nem bírtam mást csinálni. Tehetetlennek, és mérhetetlenül dühösnek éreztem magam. Csak el akartam onnan menni, és bízni Robban, hogy úgy sem tesz olyat, amit nem kéne. – Szeretlek, tudod mennyire, de nem fogok érted harcolni egy ilyen nővel, aki akárhányszor felbukkan, mindig bekavar nekünk. Ideje elgondolkodnod, hogy miért hagyod neki – közöltem Robbal, aki csak értetlenül pislogott rám, majd megfordultam és otthagytam őket.

- Kristen – szólt utánam, de most nem akartam visszafordulni. Nem akartam meghallgatni, itt a szavak már kevesek. Feldúltan mentem a kocsi felé, természetesen a paparazzik még mindig jelen voltak, akárcsak a megérkezésünknél. Igyekeztem figyelmen kívül hagyni őket, és arra koncentrálni, hogy ne bőgjem el magam. Ugyan, ezalatt a pár nap alatt, csak kétszer találkoztam azzal a boszorkánnyal, mégis mind a két alkalommal sikerült olyan mélyen belém gázolnia, hogy úgy éreztem végem. Robra fáj a foga, aki pedig olyan naiv, hogy ezt még mindig nem fogja fel. Vagy csak nem akarja…Ez a lehetőség viszont nekem kételyeket okoz. Kezdek kételkedni Robban…

A szállodába érve, végre szabad utat adtam a könnyeimnek. Lerogytam a kanapéra, és hagytam, hogy jöjjenek. Még pakolás közben is sírtam. Úgy gondoltam, hogy Tomhoz megyek, de eszembe jutott, mit tervez a pultos csajjal, vagyis ez a lehetőség kilőve. Arra gondoltam, akkor kiveszek egy szobát itt, holnap délután már úgyis megyek haza. Megfogtam a bőröndöm, és sajgó szívvel az ajtó felé indultam…

Képek:
Érkezés New York-ba:
http://thevampireclub.files.wordpress.com/2010/02/044.jpg
Kristen a premieren:
http://cdn.picapp.com/ftp/Images/2/5/7/7/Kristen_Stewart_poses_029a.jpg?adImageId=10905769&imageId=8147889
Rob a premieren:
http://www.aceshowbiz.com/images/wennpic/robert_pattinson_07_wenn5436976.jpg
After party(Pattinson család):
http://www.twilightdisorder.com/news/wp-content/uploads/2010/03/95.jpg
Kristen elmegy az after partiról:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhfSpejldrkgoAisfrSoOvZok5Yfoa9fpfipgKNusATBUBNIVDKhSLpvuXcevMOAN9CkLdC6VtZlyGnJxIvHvpeukSV8qbUycqVb-3_KM71pvzs-F0aTdHB1GVRnpX-8bHdpeA39OC8PdY/s400/Everly_KS_1.jpg

32 megjegyzés:

  1. Hát ennek a vége tényleg nem a legvidámabbra sikerült, de valahol gondoltam, hogy nem lesz még közel 10 részig minden happy, de remélem azért hamar (mondjuk a követekező részben) kibékülnek, és rendezik ezt a dolgot is. Jaj alig várom, hogy folytasd, és csütörtök még olyan nagyon messze van. Nehéz lesz addig. melinda

    VálaszTörlés
  2. Jaj babám, ez gonosz volt.
    Megint gáz van, pedig olyan édik voltak eddig.
    Tudtam hogy az a szőke p**csa bekavar még.
    De igaza van Krisnek, Rob meg hagyja is.
    Szegény Kris, azért remélem Robnak megjön az esze, és elküldi melegebb éghajlatra a drága kis Emililyt.
    Siess a kövivel, mert kis gonosz voltál és a legjobbkor hagytad abba.
    Pussz: Lizzyke
    (L)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lettt :D
    Ez az Emilie meg egy ribanc :@
    várom a kövit ;)
    puszi xoxo

    VálaszTörlés
  4. Áhhh Komplikésönmániás Lady újra kiélte magát :D Remélem azért a következő részben kibékülnek, elvégre most gyakorlatilag nem csináltak rosszat....annyira....
    Sikerült elintézned hogy Ravint úgy utáljam hogy azon kvül hogy ausztrál, semmit sem tuok róla :D

    Külön mentek el az afterpartyról? Akkor mikor volt hogy együtt mentek el egy nem közös filmről? (Ez most nem volt túl értelmes de azért na :D)

    Egyik szemem sír a másik meg nevet amiért most gyakrabban frisselsz :D Örülök mert....hát ezt nem kell magyarázni... :D Viszont szar hogy így akkor hamarabb lesz vége, mert anno kiszámoltam hogy kb október lejeéig ki fog tartani ami azért jó lenne mert az előrehozott érettségijeim tanulása közben itt ki tudnék néha kapcolódni egy kicsit, meg hát amúgy is, a mamámtúl kapott istenifinom névnapi csoki egy része még mindig megvan, mert a jó dolgokat szeretem tovább "tárolni"......most remélem érted mire gondolok, de nem csodálom ha nem :D

    Szóval:

    Tom egy cukormókus, én is akarok egy ilyen barátot :D Haverbarátot persze. :D :D

    Rob hülye részegen, ami sajos nem újdonság, de akkor sem történt semmi közte meg Ravin között. Habár azt nem értem hogy délután még ő volt kiakada a legjobban a Krissel való incidensükön és pár üveg sör ennyire el tudja vele ezt feledtetni....mindegy.

    Kristen megint kiakad ami szintén nem újdonág, és persze egy kicsit jogos is, de azért én ezt egy picit túlzásnak vélem. Persze ő is hisztisebb ha van benne egy-két sör, és most volt is benne....

    Megint egy tucat ötletem van a békülés menetére, este mindegyiket le is fogom forgatni az agyamban alvás előtt :D:D:D:D

    Lávjú [:

    Fanni

    VálaszTörlés
  5. Szia!
    Nagyon jó lett!
    Annyira gyűlölöm ezt az Emilyt!!!Jól tette Kris hogy megpofozta!!!Bár én meg is téptem volna a haját de mind1!!
    Rob annyira hülye de abban is biztos vagyok hogy hulla részeg lehet!
    Várom a kövit!
    puszi

    VálaszTörlés
  6. Jaaaaaaaj nagyon jó lett:) Folyatást..Folytatást..Folytatást..!!!
    Imádom:)
    Csodás vagy Lady:)
    Én az after party Kris helyébe nem mentem volna oda csak diszkréten figyeltem volna őketxD Vagy ha meg annyira felhúz egy irtó nagy pofont lekevertem volna neki akár ki is látja..xD
    Katta

    VálaszTörlés
  7. ÚRISTEN LADY!!
    Imádtam ezt a részt!! Nem tudom mi van velem, de annyira tetszett, pedig Emilie megint bekavart... olyan jól leírtad, hogy mit gonodlt Kris...:)
    Kedvenc részem:
    "Akkor csináljuk, amihez a legjobban értünk. Igyunk!"
    hát itt úgy felröhögtem :D
    ésésés azt írtad, hogy Robci :))
    "Robci még az igazak álmát aludta mellettem, de én nem bírtam volna visszaaludni."
    ♥ ♥ ♥
    hát itt majdnem elolvadtam^^

    Olyan érzésem van, mintha Kristen menne az ajtóhoz, de Robci jönne majd szembe és megállítja... :)) remélem így lesz :D
    puszillak ♥ ♥ ♥

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Szerintem Emily többet is megérdemelt volna egy pofonnál, de ígyis jó volt..Kris jól beolvasott neki..és mennyire igaza volt :D
    Hát mondjuk nem értettem hogy Rob miért viselkedett úgy vele, amikor délután még Krisnek kelett visszafognia hogy ne menjen át hozzá..dehát biztos a pia miatt..
    Nos ez is nagyon csodálatos lett :)
    Pusz:Ancsa

    VálaszTörlés
  9. Szia!

    Ez a rész annyira gonosz és hiteles volt... azt az Emilyt tényleg jól meg kéne leckéztetni, ja és a férfiak nagyon naívak, sosem veszik észre ha egy nő behállóza őket vagy csak az ő határaik mások mint a mieink és sokkal többet megengednek maguknak!
    Olyan helyen hagytad abba az írást, ahonnan nagyon sokfajta végkifejlet lehetséges, de azért reménykedem, hogy jóra fordulnak a dolgok..
    Hétfő reggel van és most szomorkodom az írásod miatt, mikor lesz már csütörtök???

    Pusz!

    VálaszTörlés
  10. Mégjó, hogy tegnap este nem olvastam el, mert tuti nem alszok. Már megint zűr van. Jaj, egy kicsi pia, és már nem is tudja mit csinál, mármint Rob, miért hagyja, délután még ki volt akadva a Emili viselkedésén. Utálom ezt a nőt, remélem azért megjön Rob esze, és Kris után rohan, és még ott éri a szobában, ha meg nem akkor gondolom most fejezeteken keresztül, majd gyötrődhetünk velük együtt. Olyan szívtelen vagy! Kínzol minket! pont a legjobb résznél hagyod abba, meg nem elég a tudat, hogy nemsokára vége lesz????!!!!! Siess a kövivel, és béküljenek ki minél előbb, légyszi!!! De azért nagyon jó feji volt!Dorina

    VálaszTörlés
  11. erre a befejezésre, csak egyetelen mentséged lehet, ha mielőbb folytatod, és béküléssel.....különben egész jó volt, csak a vége,ááááá..nem szeressem. Bianca

    VálaszTörlés
  12. nagyontetszett :D
    jajj istenem h ezek mindig összevesznek :(
    békítsd már ki őket lécci :)
    és siess a kövivel :)

    VálaszTörlés
  13. Lady Lady :)
    Őszintén én már mikor csak az elejét olvastam el amit megjegyzésnek irtál a fejezet elé nah hát én akkor elkezdetem félni hogy mi lesz itt :) És hát jogos is volt a félelmem asszem :)
    Hogy én ezt az Emiliet mennyire de mennyire utálom...azt már leirni is képtelenség lenne :) Mindig be tud kavarni...de most Kristen tényleg jól megmondta neki a magáét..itt volt az idő hogy Emilie is megtudja hány kilós xD Az a pofon meg már csak hab volt a tortán de megérdemelte :P
    Rob meg aztán marha egy ember xD egyszer kiakad, hogy Emilie ott volt és miket vágott Kristen fejéhez máskor meg már nyugodtan beszélget vele...kiakaszt :S
    Remélem azért Rob észhez tér és nem csinál semmi olyat amivel megbántaná Kristent inkább küldje el melegebb éghajlatokra Emiliet az lesz a legjobb mindenkinek xD
    Nagyon remélem hogy hamar kibékülnek...de nem tudom mit várjak tőled..mindig megtudsz minket lepni..szóval... :P
    Mindenesetre remélem hogy mihamarabb kibékülnek :)
    IMÁDOM :)
    Puszillak♥
    Orsi

    VálaszTörlés
  14. ó hogy rohadna meg az a kis... emili...
    de azért Kristen jól megmondta
    és remélem Robnak van annyi esze hogy utána megy..
    naon tetszett am
    várom a kövit
    puszii
    Natii

    VálaszTörlés
  15. Nagyon király lett!
    Ahogy be olvasott Robnak az egyszerűen nagyon állati !
    De utána hogy az afterpartyn meg hagya magát simogatni és még azt modja hogy csaak beszélgettek ,az már egy kicsit roszötlett!Mégha részeg volt akkor sem kellet volna magét hagynia!
    De nem tom Kristen meg mindig csak sir az sem jó mutassa meg Robnak hogy nem könnyű ki hozni a sodrából ,sztem!
    amugy a nagyon tetszet vároma kövit!
    Puszka Viky

    VálaszTörlés
  16. jaj ne már megint mosolyszünet, remélem hamar kibékülnek, de ez így nem lesz jó hosszútávon, megbeszélhetnék végre, alig várom a kövit, a végét leszámítva tetszett a feji. anita

    VálaszTörlés
  17. MIKOR KÉRI MEG A KEZÉT,UJRA??????????????????????????
    EZ MÁR KEZD UNCSI LENNI

    VálaszTörlés
  18. Szia. Nagyon jó lett. Szeretem az ilyen bonyodalmakat és szeretem utána a béküléseket is :D. Tom nagyon jó fej főleg hogy igy viselkedett Emilyvel és hogy elmondta neki hogy mit gondol róla :D Nagyon tetszett hogy mit mondott Kris annak a ribancnak és hogy megpofozta, bár szerintem többet érdemelne egy pofonnál :D. Robból pedig szerintem csak a pia beszél, elvégre még Kris kellett lefogja hogy ne menjen utána most meg vidáman cseveg Emilyvel. Én megértem Krist és a helyébe én is ugyanezt csináltam volna. Bár lehet hogy egy kicsit többet vártam volna hogy lássam meddig jut el Emily Robbal. Rob naiv is, azt hiszi hogy Emily nem akar semmi rosszat és hogy nem akar bekavarni nekik de semmi mást nem akar csak elválastani őket, remélem hamar ő is rájön majd erre és hogy kibérkülnek Krissel.
    Nagyon tetszett, várom a kövit
    puszi Anita

    VálaszTörlés
  19. Halihóóóóóóóóóóóóóóó! Na kiiiiiiiii van iiiiitt?XDXDXD
    mondtam én hogy kapsz egy komot teee :D mert én olyan kedves vagyok hogy komit gyártok neked hajnalok hajnalán, pedig meg sem érdemled XD
    Szóóóóóóval, itt van ez a fejezet.. tetszik..nem...én imádtam :D olyan szinten tudod keverni a szart hogy az nemis igaz xD de tök lol hogy nekem a Robos részekben még egész normálisnak tűnt ez a hülye picsa, ebből is látszik mennyire jól nyomod a n ézőpontokat, mert amíg Robcinak nem tűnik fel hogy ez egy ocsmány kis qrva , addig Stew meg kb megölné( amit vártam is hogy megtesz, de sajna nem jött összze) . Minden nagyon tetszett benne, Emili kis monológjától nekem is felment a pumpa, és még jó hogy beraktad a pofont különben most kb ki lennék akadva. Nekem egy valami volt ami kicsit ...áhh nem is tudom oolyan furi volt, vagyis nem volt fura csak én nem így csináltam volna XD.. na most ezúgy hangzik mintha valamni kurva jó író ennék közben meg xD..na mindegy szóval arról beszéélek amikor Kristen leosztotta Emilit, örültem neki, csak nekem kicsit sok volt :D mmint hogy annyira nyomta a szöveget hogy cska néztem h mikor hagyja abba XD de most nehogy megsértődj ezen cuncám, tudod hogy nem bátnásból mondom.
    huh.. hát ennyi lett volna. jah igen mmeg még az hogy kabbe amiért nem szóltl tegnap az új blogról, mmint h már kész, ÍGY CSAK A TIZENAKÁRHÁNYADIK rendszeres olvasó lehetek... -.-
    azért láw
    HRSD!!
    B.

    VálaszTörlés
  20. Őrület, milyen jó a segged ebben a gatyában, egyszerűen nem bírom levenni róla a szemem – suttogta a fülembe, miközben a helyünkre ültünk, és mutatóujjával végigsimított rajta.

    ezt még muszáj volt!!! XDXD BESTT!!!
    am meg a végét elis felejtettem , mmmint alig várom most a kövit( ha már más nincs xD nemám...ezt is szeretjük), az a seggfej mit csinál vajon. Remmélem jól elküldi a picsába, de ááw annyira kivi vagyok most TÉNYLEG h mi a rákot fogsz velük csinálni.
    Jaj nagyon szeeee LT <333
    B.

    VálaszTörlés
  21. tényleg találó a címe, katasztrófa...tiszta hülye tud lenni Rob, most meg majd megint jön a lelkizés..ááá, hülye pasik, mind ugyanaz. de nagyon jó rész volt különben, várom a kövit. Ildi

    VálaszTörlés
  22. kedves lady.
    sajnos most nem tetszett ez a rész annyira mint a többi...
    szerintem rob sosem csinálna ilyet,hogy le áll jopoizni azzal a növel aki majdnem szétrugta a kapcsolatát a szerelmével.
    szerintem ez kicsit gáz volt.
    persze tudom kellenek az izgalmas pontok de sztem akkoris hülyeség volt ilyet bele irni.
    inkább robnak le kellet volna köpnie ,azok után amit tett,és ahogy kristennel beszélt!
    és ha már itt tartunk,hogy le irjam a nem tetszésemet,akkor már azt is le irom,hogy sztem tul sok a sex is!
    jó biztos iagzábol is sokat sexelnek,de ztem nem ennyit...
    és persze kell az is mert tényleg feldobja a fic-t.
    de én szivesebben olvasnék többet arrol ,hogy miként élik napjaikat...
    remélem nem bántottalak meg.
    sok sikert.
    Kitti

    VálaszTörlés
  23. Hy! Hát én még nem írtam komit.. De egy ideje olvasom a sztorit.. xD Mondjuk végig olvastam az elejétől..
    Am nagyon jó lett! Én is kezdem utálni Emilit.
    Remélem már a köv részben lesz happy end.. Valamint Rob is elküldi Ravint másik éghajlatra.. =D
    Várom a kövit! =)
    Bye!

    VálaszTörlés
  24. hát nem tudom én Rob helyébe a közelébe se mennék piásan annak a nőnek aki elcseszte a kapcsolatomat mikor ugyancsak részeg voltam
    és most úgy néz ki megint sikerül neki
    Kristennek meg igaza van ha belefáradt ebbe, ne neki kelljen könyörögnie
    várom hogy mi lesz
    puszi

    VálaszTörlés
  25. Szia:D
    Jajjj jajj.Megértem én Krist,nagyon is,velem is volt már ilyen.... :/ :/
    De Rob meg...végülis pasiból van.
    De remélem azért hamarosan újra rendben lesz minden,remélem csütörtökön lesz friss.
    puszillak

    VálaszTörlés
  26. szia Lady!
    nagyon jó lett,várom a kövit.

    ui:rem minnél hamarabb :D

    VálaszTörlés
  27. szio,
    nagyon jó lett ez a rész is,bár öszintén szolva nem ez a kedvenc részem...
    remélem rob el küldi azt a rohadt kurvát jó messzire mert már nagyon elegem van belöle :D
    pussza adri

    VálaszTörlés
  28. Szia Lady! Ez a feji isteni volt!!! De komolyan nagyon kitettél magadért! Megnéztem volna Emily fejét a pofon után....de hogy az a r*banc még ezek után is képes nyomulni....durva. xD CsúnyaCsúnya függővég ....nem bírom ki! Na de siess ám a kövi-vel! Puszíííh: MiaA

    VálaszTörlés
  29. nahát igy abbahagyni...
    ez kész kinzás :D
    na de remélem holnap már jön az uj!!
    amugy nagyon sajnálom ,hogy te is bejezed a storit :(
    várom a holnapot :)

    VálaszTörlés
  30. gonosz vagyok :D *ördögi vigyor*
    Előszöris azért mert lusta vagyok komit írni, de elvárom, hogy írjanak :D Másodszor mert most is csak azért írok, hogy legyen ma friss. :) Mert nem bírom ezt a stresszt, érted husom? :P
    Szeretlek! :)
    Mikor mész az USA-ba? Asszem azt mondta Angyalka drága, oda mész :D De lehet rosszul emlékszem :)

    VálaszTörlés
  31. Nagyon jó lett de sajnálom Krist is meg Robot is:S

    VálaszTörlés
  32. Ez a köcsög kis f...tarisznya! Hát sose adja fel?! De ez a Rob is elég buta, ugyan mit tud beszélgetni vele azok után, hogy anno ráakadt a farkára, és majd nem végzetes szakítás lett belőle!! jhuuuj!
    Mindezek ellenére kurva jó zúzós lett ez a rész is, és a pofon is váratott már magára egy ideje! :):) szuper!!

    VálaszTörlés